اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

ارائه دهنده دستگاه مغزکن پسته کوهی در یزد

امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستگاهی تحت عنوان دستگاه مغزکن پسته کوهی تولید شده است که می تواند در کمترین زمان و با سرعت بالا مغز پسته را ارائه دهد. نوع دستی آن دارای قدرت کمتری است و بیشتر در کارگاه های کوچک کاربرد دارد و نوع صنعتی در کارخانه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

ارائه دهنده دستگاه مغزکن پسته کوهی در یزد

۳ نکته مهم درباره دستگاه مغزکن پسته کوهی

۳ نکته مهم درباره  دستگاه مغزکن پسته کوهی پسته کوهی یکی از دانه های مغذی است. این دانه به دلیل اندازه کوچک شکستن و جدا کردن مغز آن با دست علاوه بر زمانبر بودن باعث هدر رفتن مغز آن نیز می شود و به همین منظور امروزه دستگاه های جدید و پیشرفته ای تولید شده اند تا بتوان در مدت زمان کوتاه این کار را انجام داد.

این دستگاه دارای قدرت بالایی بوده و عملکرد بالا در کنار سرعت و دقت زیاد مهمترین مزیت استفاده از این سیستم می باشد. سایز و ابعاد دستگاه متفاوت بوده و هر کدام امکانات ویژه ای دارند. از نکات مهم درباره دستگاه مغزکن صنعتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • این دستگاه مصرف برق کمی دارد.
  • دارای سرعت عمل بالایی است.
  • با استفاده از این دستگاه صرفه جویی خوبی در زمان صورت می گیرد.
  • دقت بالایی دارد.

این دستگاه با استفاده از دو استوانه متحرک و با عمل فشار، دانه را شکسته و مغز آن خارج می شود و درصد مغز سالم و خاکه ها را به راحتی ارزیابی نموده و پس از شکستن پوسته سخت و محکم جدا شده و هر کدام در محفظه ای جداگانه ریخته می شوند، میزان رطوبت در این دستگاه نرمال بوده تا مغز به طور کامل از پوسته جدا شود و پودر نشود.

شرکت تولیدی دستگاه مغزکن پسته کوهی در اصفهان

شرکت تولیدی دستگاه مغزکن پسته کوهی در اصفهان این روزها شرکت های متعددی در زمینه تولید انواع دستگاه مغز کن پسته کوهی در حال فعالیت می باشند که سعی می کنند تا با استفاده از مواد اولیه درجه یک و با تکنولوژی مدرن دستگاهی استاندارد را طراحی و تولید نمایند تا از کارایی مطلوبی برخوردار بوده و بتوانند رضایت مشتری را به دست آورند که یکی از موفق ترین این شرکتها در اصفهان قرار دارد که این محصول را با ظرفیت و ابعاد متنوع تولید و ارائه می کند.

شرکت دستگاه مغز کن پسته انواع این محصول را در مدل های کوچک دستی و مدل های صنعتی با ظرفیت و ابعاد مختلف تولید و ارائه می کند و با توجه به کاربرد فراوان فروش بسیار خوبی دارند.

یکی از مراکز خرید دستگاه مغز کن همین شرکت می باشد که انواع این دستگاه را در مدلهای متنوع با برند معتبر و قیمت مطلوب ارائه می نماید. برای اطلاع از نحوه خرید و مشخصات دستگاه با کارشناسان فروش تماس حاصل نمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید