اشتراک گذاری این مقاله در:
پستهپسته وحشی

ارائه دهنده پسته وحشی کرمان در بازار داخلی

پسته یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین محصول کشور ما ایران است. پسته دارای انواع گوناگونی می باشد؛ یکی از معروف ترین انواع آن پسته کرمان است، یکی از مهم ترین محصول کشاورزی این شهر پسته وحشی کرمان بوده که همه افراد آن را با نام بنه می شناسند این میوه شکل کروی و رنگ سبز دارد. از خاصیت درمانی بسیار زیادی برخوردار می باشد و در شهر کرمان غذایی با نام قاتق بنه از پسته وحشی تهیه شده و سرشار از انرژی می باشد.

ارائه دهنده پسته وحشی کرمان در بازار داخلی

دلایل محبوبیت پسته وحشی کرمان چیست؟

دلایل محبوبیت پسته وحشی کرمان چیست؟ به طور کلی پسته وحشی در مناطق سردسیری و در برخی نواحی کشور ما ایران رشد می کند و همانند پسته های معمولی به صورت آجیل مصرف می شود. به طور مثال پسته وحشی تهران در اطراف کوه های دماوند رشد کرده و در اردیبهشت ماه آن را برداشت و مصرف می کنند. پسته وحشی کرمان بنا به دلایلی از محبوبیت بالاتری نسبت به سایر پسته های وحشی برخوردار است که در ذیل به آن می پردازیم.

  • خاصیت درمانی: خواص پسته وحشی کرمان بسیار زیاد است و پزشکان به افراد توصیه می کنند که از خوردن آن بی نصیب نمانند زیرا این خواص شامل: درمان کم خونی، تقویت نیروی جنسی، درد کمر، پشت درد، قولنج، درمان سرفه و تقویت اعصاب بسیار مناسب است بخصوص برای استفاده افراد دیابتی که استفاده آن باعث تنظیم قند خون می شود.
  • مصرف خوراکی: پسته وحشی کرمان که در تهیه شیرینی و حلوا استفاده می شود باعث شده تا طعم متفاوتی یافته و فروش آنها بالا رود، افرادی که به این شهر سفر می کنند از این شیرینی استقبال بسیاری جهت خرید سوغاتی و مصارف روزانه خود نموده اند.

با توجه به مزیت های گفته شده استفاده از پسته وحشی کرمان باعث شده تا محبوبیت بسیاری در شهر خود و همه ی افراد جامعه پیدا کند. در ضمن نکته ی بسیار مهمی که وجود دارد انواع پسته وحشی است که دارای دو نوع بنه و سرخس می باشد؛ پسته وحشی بنه در کوه ها و مناطق سردسیری رشد کرده و نوع دیگر پسته وحشی سرخس که در جنگل ها و اطراف مناطق سرخس رشد می کند و هر دو نوع آن از حجم تولید بالایی برخوردار است.

نمایندگی فروش پسته وحشی کرمان ارزان قیمت

نمایندگی فروش پسته وحشی کرمان ارزان قیمت همانطور که گفته شد پسته وحشی دارای خواص درمانی است به همین دلیل از فروش بالایی برخوردار می باشد. تولیدکنندگان با برداشت این پسته ها و عرضه آن به بازار، عطاری ها و آجیل فروشی ها به سوددهی بالایی می رسند؛ در ضمن بسیاری از فروشندگان این پسته ها را سورت کرده و در بسته بندی های متنوع با وزن های مختلف و یا فله ای به فروش می رسانند؛ مشتریان و مصرف کنندگان جهت تهیه پسته وحشی می توانند به نمایندگی های فروش در نقاط مختلف به صورت اینترنتی و حضوری مراجعه نمایند.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید