بازار خرید پسته کوهی تبریز
اشتراک گذاری این مقاله در:
بنهپستهپسته وحشیمغز پسته

بازار خرید پسته کوهی تبریز

پسته کوهی علیرغم داشتن نام های متفاوت محلی، در هر شهری با همان شهر خوانده می شود، پسته کوهی تبریز مثالی برای این مورد به شمار می رود‌‌. البته دلیل قرار دادن پسوند با نام شهر می تواند این باشد که در بازار خرید و فروش، بهتر شناخته شود چرا که هر قدر گونه درختی و نهال پسته مشابه باشد، باز شرایط اب و هوایی و خاک هر منطقه بر ویژگی های محصول اثرگذار شده و طعم ان را تغیبر خواهد داد‌.

خرید پسته کوهی تبریز در بازارهای فروش پر رونق است و این نشان می دهد ‌که طعم بنه تبریزی مرغوب بوده و به اصطلاح چیزی از رقیبانش کم ندارد.

به نظر  می رسد که پسته کوهی به دلیل ارگانیک بودن و عدم دخالت انسان در رشد و کاشت ان، کم باب باشد یا تولید محدودی داشته باشد. اما رونق بازار خرید پسته کوهی تبریز این تصور را نقض می کند . چرا که خرید و فروش عمده و در تناژهای بالا نشان می داد که تولید این محصول علیرغم محدودیت های کاشت، بسیار بالا و بینظیر است.

انچه در بازار خرید پسته کوهی تبریز مشاهده می شود این است که غالب خریداران ان صاحبان کارخانه ها و شرکت های تولیدی مواد خوراکی می باشند که خرید انبوه دارند و این یعنی تولید بالای پسته کوهی به صورت قطعی تایید شده و کاملا مفروض و یقینی ست و همه مشتریان از این بایت خاطری اسوده دارند.

بازار خرید پسته کوهی تبریز

بهترین پسته کوهی تبریز

بهترین پسته کوهی تبریز

بهترین پسته کوهی که در تبریز رشد می کند، مشخصات و ویژگی هایی دارد که در این مقاله قصد پرداختن به ان را داریم:

پسته کوهی تبریز، زمانی که خوب رسیده باشد، رنگ پوسته اش سبز تیره خواهد بود و پوسته ای دندان شکن دارد. شکل ظاهری اش گرد بوده و به عقیده برخی شبیه گلبول های خون و در اندازه نخود فرنگی می باشد. علت تشبیه اول، چسبیده بوده و تنگاتنگ قرار گرفتن دانه های پسته در کنار هم است و وجه شباهت مورد دوم اندازه پسته کوهی است که طول ان را ددگر نهایت ۷ میلی متر بیان می کنند.

هسته ی دورن  پسته کوهی یا همان مغز بنه رویه قهوه ای دارد  و گوشته ان کاملا سبز است و با مغز پسته معمولی مشابهت دارد. این نوع پسته بسیار روغنی بوده و عطر بیشتری نسبت به پسته های دیگر دارد. روغن ان‌به حدی ریاد است که با روش های معمولی و سنتی می توان روغن بنه تهیه کرد و در برای پخت و پز و یا برای ساختن پمادهای درمانی مورد استفاده قرار داد.

پسته کوهی تبریز شامل ویتامین های مورد نیاز بدن بوده و مصرف ان برای تمامی اقشار و گروه های سنی توصیه می شود مخصوصا کودکان و زنان باردار و افراد دارای ضعف جسمی و کسانی که سرد مزاج هستند یا غلبه  بلغم دارند.

بنه کوهی تبریز، همانند دیگر انواع جنبه دارویی بودنش بر دیگر خواصش غلبه دارد و نمی توان این برتری را نادیده گرفت. استفاده از این نوع پسته در طب جدید و دارو سازی صنعتی تایید می کند که این پسته تا چه حد در حوزه سلامت ارزشمند است. تازه بودن، عاری بودن از سموم نباتی از ویژگی های دیگری است که برای پسته کوهی تبریز می توان باز شمرد.

عرضه  کننده پسته کوهی تبریز

عرضه  کننده پسته کوهی تبریز

عرضه  کننده پسته کوهی تبریز، این پسته ارگانیک و کاملا بکر و طبیعی را، با پایین ترین قیمت و در عین حال بالاترین کیفیت در سرتاسر ایران و جهان بین خریداران توزیع می کند. پسته کوهی به اندازه دیگر ارقام پسته در جهان شناخته شده و معروف نیست اما نحوه و چگونگی توزیع و میزان خریداران پسته کوهی در چند سال اخیر حاکی از ان است که سرعت شناخته شدن این محصول بسیار زیاد بوده و در اینده ای نه چندان دور می تواند گوی سبقت را از دیگر ارقام‌ برباید یا حداقل در ردیف پسته های تراز اول بماند.

عرضه کنندگان برتر پسته کوهی روش های خرید متفاوتی را تدارک‌ دیده اند تا خریداران بتوانند به دلخواه خود اقدام به سفارش محصول نمایند. پسته‌ کوهی به صورت فله و عمده ای در بین مشتریان توزیع می گردد و تلاش می شود این عرضه با سرعت و دقت بالا همراه باشد.

کیفیت خدمات رسانی به میزان کیفیت محصول می تواند خریدار را به رضایت برساند و سبب جذب او شود. شرکت تجاری کوشادانه عرضه کننده ای معتبر در  حوزه آجیل و خشکبار است و می تواند پسته کوهی را با بهترین امکانات و در شکیل ترین بسته بندی ها برای خریداران ارسال نماید. مسئولیت جابجایی و حمل بار و ارسال، تماما به عهده مجموعه ما بوده  و مشتری فقط یک‌ تحویل گیرنده خواهد بود.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید پسته کوهی تبریز را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید