معرفی انواع پسته کوهی تبریز
اشتراک گذاری این مقاله در:
پستهپسته وحشی

بازار فروش بنه بیرجندی

بنه بیرجندی یکی از انواع معروف و پرطرف دار پسته ها می باشد که مورد توجه مردم خراسان جنوبی و هم دیگر افراد قراد دارد. در بازار فروش بنه بیرجندی ، این محصول هم به صورت جزیی و هم به صورت عمده خرید و فروش می شود. طبیعتا قیمت عمده با قیمت جزیی فرق دارد و خرید عمده برای هر دو طرف سود خواهد داشت. در خرید عمده خریدار به جهت حجم بالای خرید، بهای کمتری می پردازد و فروشنده نیز زودتر محصول خود را نقد کرده و دیگر دردسرهای انبارداری و صرف وقت برای فروش را ندارد.

امروزه بازارهای فروش بنه بیرجندی منحصر در فروشگاه های متعدد سطح شهر نیستند و بازارهای دایر شده در فضای مجازی کار خریداران را آسان نموده است. کافی ست کلمه بازار فروش بنه بیرجندی را در تلفن همراه یا رایانه خود سرچ نمایید و با مراکز فروش خشکبار مواجه شوید.

دسترسی آسان، نداشتن محدودیت مکانی و زمانی جهت خرید، عدم اتلاف وقت و هزینه و خرید مستقیم و به صرفه، از دیگر ویژگی های این بازار فروش های اینترنتی است. سایتی که اکنون در حال مطالعه مقالات آن هستید، یکی از بازارهای موفق فروش بنه بیرجندی و دیگر انواع مغز پسته است.

بازار فروش بنه بیرجندی

بنه بیرجندی چه ویژگی هایی دارد؟

بنه بیرجندی چه ویژگی هایی دارد؟

علت اینکه فروش بنه بیر جندی از رونق خوبی برخوردار است می تواند خواص و ویژگی های بی شمار آن باشد. بنه بیرجندی از خانواده پسته بوده و درختی دوپایه با برگ های تک شاخه ای دارد . شکل این نوع پسته، کروی بوده و ۵ تا ۷ میلی متر طول دارد که بیشتر شبیه به یک نخود است تا پسته های دراز و کشیده بادامی، دم میوه اش هم بلند که یک از شناسه های ظاهری بنه می باشد. بنه در ابتدا قرمز رنگ است و زمانی که رنگش سبز می شود به عنوان بنه رسیده شده می توان آن را مصرف کرد.

بنه روییده شده در ایران سه نوع دارد، کسور یا بنه کابلی، بنه کلخنک و بنه چاتلانقوش؛ که بنه بیرجندی از نوع سوم می باشد. شاتلانقوش، قسقان، بنشت، گلخونک کله، سقوز، پسته وحشی، پسته کوهی، داربن، راقور و… نام های دیگری ست که بنه به آنها معروف شده است.

بنه در ابتدا و قبل از رسیدن، پوستی نرم دارد که به راحتی می توان آن را با دندان شکست و میل کرد . در مرحله ، بنه مزه ای ترش و ملس دارد،  اما پس از رسیدن، فقط با دستگاه های بنه شکن می توان مغز آن ها مصرف کرد.بنه بیرجندی هم یک آجیل خوشمزه با طعم خاص محسوب می شود هم خواص درمانی دارد و هم یکی از پایه های غذاهای محلی به شمار می رود. اشکنه بنه، قروت بنه، قاتق بنه و .. از جمله این غذاهاست که بسیار لذیذ بوده و طرفداران زیادی دارد.

خرید مستقیم بنه بیرجندی

خرید مستقیم بنه بیرجندی

بهترین روش خرید بنه، خرید مستقیم و بی واسطه است. در گذشته به دلیل نبود مراکز فروش اینترنتی، تولیدکننده  که غالبا در شهرهای پسته خیز حضور داشت، فرآورده های خود را به دست دلال می سپرد تا آن را به دست فروشندگان محلی برساند. در این بین بیشترین سود به دلال می رسید و مصرف کننده نهایی نیز بابت خرید خود هزینه ای بیشتر از بهای تولید می پرداخت. چرا که هم دلال و هم فروشنده خرد در این میان می بایست سود خود را از خریدار دریافت می کردند.

اکنون با وجود خرید بنه بدون واسطه و مستقیم به صورت اینترنتی، تولیدکننده بنه، در عین مستقر بودن در شهر خود، با تمامی اقصی نقاط جهان ارتباط دارد و خریدار بدون صرف مسافت و زمان، با مشاهده انواع محصولات بنه در سایت، بنه بیرجندی را انتخاب و خرید می کند.

سایت کوشادانه به عنوان یکی از مراکز فروش فعال اینترنتی در کشور، مسیرهای خرید مستقیم و بی واسطه بنه بیرجندی را فعال نموده و سفارش خرید شما را دریافت و بنه را به سرعت ارسال می نماید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید