بازار فروش بنه شور صادراتی
اشتراک گذاری این مقاله در:
بنه

بازار فروش بنه شور صادراتی

بنه شور صادراتی یک‌ دسر ناب ایرانی ست که در ابتدا توسط زنان کدبانوی سرزمین مان ابداع شده است و توانسته در سفره های ایرانی و حتی در میزهای کشورهای غیرایرانی، به جایگاه مشهوری برسد. بنه شور بسیار خوشمزه است و بعد از یکبار چشیدن طعمش، عاشق آن خواهید شد. شاید همین طعم خاص بود که‌ پای بنه شکر را به معاملات تجاری باز کرد و ان را راهی دیار دور ساخت‌.
بنه به خودی خود بسیار خوش طعم است برای همین است که آنچه با بنه درست می شود نیز بی نظیر می گردد. تجربه این طعم‌ بی نظیر سبب شده، بازار بنه شور صادراتی پررونق شود و این محصول در لیست کالاهای تجاری و بازرگانی قرار بگیرد.
صادرات بنه شور شاید قدمت دیرینه نداشته باشد اما رونق بازارش نشان می دهد که سرعت تجارت ان بسیار زیاد بوده و‌ به زودی می تواند در صدر لیست خوراکی های صادراتی قرار بگیرد. اگر خریدار بنه شور صادراتی هستید یا قصد تجارت آن را دارید، برای کسب اطلاعات بیشتر از بازار فروش بنه ، می توانید با کارشناسان فروش کوشادانه تماس حاصل فرمایید.بازار فروش بنه شور صادراتی

طرز تهیه بنه شورطرز تهیه بنه شور

حتما با شنیدن وصف ر‌ونق بازار بنه شور، به ذهن تان رسیده که این دسر چگونه تولید می شود و یا چرا تا‌ کنون آموزش ان را بلد نبوده اید و یا احیانا طعم آن را نچشیده اید. نگران‌نباشید ما در این جا، طرز تهیه بنه شور را اموزش می دهیم. با ما تا پایان این بخش از مقاله همراه باشید.
برای تهیه بنه شور به مواد ذیل نیاز داریم:

حدود یک‌کیلو بنه کال سبز رنگ
مقداری آب جوشیده ی سرد شده
کمی نمک
نیم لیوان سرکه
مقداری سبزی معطر
یک ظرف شیشه ای متوسط
بنه کال را خوب پاک می کنیم و می شوییم‌. می توانیم بنه را به صورت دانه دانه در آوریم یا با خوشه نرمی که دارد کار را شروع کنیم.
بنه را در ظرف شیشه ای که قبلا تهیه کرده ایم و کاملا تمیز است می ریزیم. زمانی که ظرف پر از بنه شد، اکنون نوبت تهیه آب بنه شور فرا می رسد.
آب جوشیده ی سرد شده را در شیشه ریخته تا زمامی که اندکی از سر طرف خالی بماند.
پس از ان سرکه و نمک را اضافه می کنیم. نمک باید به حدی باشد که فقط اندکی شور به نظر برسد.
اکنون که با اضافه کردن سرکه و نمک تقریبا ظرف ما پر شده، سبزیجات معطر خود را اضافه می نماییم و در ظرف مان‌ را محکم می بندیم. و اجازه می دهیم تا مدتی بگذرد و سپس ان را نوش جان می کنیم.

این یک‌روش بسیار ساده برای تهیه بنه شور بود. جالب است بدانید بنه شور در هر خطه ای، با سلیقه و روشی خاص تهیه می شود و از سبزی های متفاوت محلی خودشان برای عطر بخشیدن به ان استفاده می کنند. اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید، فرهنگ شهرهای بنه خیز را بیشتر مطالعه کنید یا به سراغ آشپزهای محلی بروید.

عرضه بنه شور صادراتیعرضه بنه شور صادراتی

عرضه بنه شور صادراتی امروزه بیش از پیش رکنق گرفته است‌. در گذشته بنه فقط در میام مردم مناطق بنه خیز شناخته می شد و حتی غذاهای متنوع طبخ شده با بنه فقط به آن مناطق اختصاص داشت اما با شناخته شدن بیشتر بنه، همه می تواننر طعم بی نظیر آن را تجربه کنند. با وجود درخواست های فراوان بنه شور، تولید کننده بنه شور اقدام به عرضه این کالای صادراتی نموده و تلاش کرده است این محصول ناب در تمام شهرهای ایران پخش نماید و دسترسی افراد را به ان‌اسان کند و این کالا شناخته شده تر شود.
البته با وجود سایت های اینترنتی روش دیگری برای این هدف ایجاد شده است. در واقع بنه شور در سایت های فروش، به نمایش در می اید و خریداران پس از اطلاع از قیمت ، آن را سفارش می دهند و توزیع کننده بنه شور را به ادرس آنها ارسال می نماید.
این عرضه در تعداد بالا و برای رستوران ها و هتل ها و همچنین برای دفاتر بازرگانی صنایع غذایی نیز انجام می شود و محدودیتی ندارد. برای سفارش بنه شور با سایت کوشادانه در ارتباط باشید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید