بازار فروش مغز پسته کاشمر
اشتراک گذاری این مقاله در:
پستهمغز پسته

بازار فروش مغز پسته کاشمر

مغز پسته کاشمر در بازار فروش مغز پسته، جایگاه ویژه ای دارد.‌ درست است که نام پسته رفسنجان و کرمان در خاطر افراد نقش بسته اما ید نیست بدانید استان خراسان، رقیبی سرسخت برای استان کرمان محسوب می شود و توانسته حجم عمده ای از صادرات مغز پسته را به خود اختصاص دهد‌. مغز پسته کاشمر یکی از رقم های شناخته شده در میان پسته های استان خراسان است و سود خوبی را نصیب تولیدکنندگان خود کرده است.

فروش مغز پسته کاشمر فقط منحصر در بازارهای داخلی نبوده و همانطور که اشاره شد، به بازارهای جهانی نیز راه یافته است و این نشان از کیفیت و مرغوبیت بالای آن دارد. این محصول هم به صورت عمده و هم در وزن های پایین داد و ستد می شود. خریداران عمده آن اجیل فروشی ها و کارخانه دارانی هستند ‌که با بکارگیری مغز پسته، تولیدات خود را تزیین می کنند و رنگ و طعم بهتری به ان ها می بخشند. یا اینکه به فراوری پسته می پردازند و از فروش اقلام جدید به سود می رسند.

بازار فروش مغز پسته کاشمر

فصل برداشت پسته در کاشمر

فصل برداشت پسته در کاشمر

برداشت پسته کاشمر مانند دیگر شهر ها در اواخر فصل تابستان و اوایل مهر صورت می گیرد. زمان برداشت دقیق پسته ها به نوع رقم های ان بستگی دارد. همانطور که می دانید برخی پسته ها دیر رس بوده و در مهر ماه برای برداشت آن اقدام می شود و برحی زودرس هستند و از اوایل شهریور برداشت آن آغاز می گردد.

پسته خواص فراوانی دارد و این خواص ویژه و ممتاز سبب شده ان را مروارید سبز بدانند. جالب است بدانید پسته فقط مصرف خوراکی  ندارد و در کنار مصارفی که به طور معمول دارد، از آن برای تهیه روغن پسته، استفاده در تولید کرم های آرایشی و همچنین تهیه داروها استفاده می گردد. این حوزه مصرف هم در طب قدیم و هم طب جدید متداول بوده و روز به روز توسعه می یابد.

پسته قلب را تقویت می کند و ناراحتی های کبدی را اصلاح می نماید. اگر فردی کم خونی داشته باشد به راحتی و بدون تجربه هیچ عارضه ای، می تواند با مصرف چند عدد مغز پسته در روز، در مدت زمان کوتاه، مشکل خود را برطرف نماید. برای کودکان و نوجوانان و زنان باردار که بدنشان‌ نیاز به مواد مغذی بسیار دارد، مصرف مغز پسته می تواند بهترین توصیه باشد.

افرادی که فعالیت های فکری دارند و نیازمند تمرکز و ارامش هستند نیز بهتر است مصرف پسته را در برنانه روزانه خود بگنجانند.  پسته به راحتی می تواند هم تمرکز ایشان را تقویت کند و هم‌ حافظه شان را.‌ همچنین سبب تقویت اعصاب و ایجاد احساس آرامش خواهد بود. مغز پسته به دلیل دارا بودن مقادیر زیادی از ویتامین آ و دی، خشکی پوست را بر طرف می کند و درمان ‌کننده ی ناراحتی های پوستی شناخته می شود.

مشکلاتی که در بینایی وجود دارد و مرتبط با افزایش سن می باشد مانند بیماری اب مروارید، با مصرف مغز پسته بهبود می یابد. این مزایای مصرف فقط بخش اندکی از خواص پسته را معرفی  می کند و شناخت بیشتر پسته نیاز به مطالعه عمیق تر دارد. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، مقالات ما را در مورد انواع مغز پسته دنبال نمایید. این مقالات در سایت ما همواره بازگذاری می شود.

تولید کنندگان مغز پسته کاشمر

تولید کنندگان مغز پسته کاشمر

تولید پسته کاشمر همانطور که اشاره شد با جدیت تمام دنبال می شود. فروش دائمی و ورود به بازارهای جهانی، انگیزه بسیار خوبی برای تولید کننده ی کاشمری ایجاد کرده است تا با همت و تلاش بیشتری به پرورش پسته بپردازد و سطح زمین های زیر کشت باغات پسته را روز به روز افزایش دهد. همچنین تولید کنندگان کاشمری همچون دیگر باغداران، در تلاش هستند با استفاده از دانش و تکنولوژی جدید، بر میزان تولید و برداشت خود بیفزایند و رقیب سرسخت نمونه های شناخته شده در جهان‌ باشند.

اگر شما نیز با تایید کیفیت مغز پسته کاشمر، خود را خریدار آن‌ می دانید، پیشنهاد می کنیم حتما با کارشناسان مجموعه ما یعنی سایت کوشادانه تماس حاصل فرمایید. این کارشناسان  نحوه خرید اسان و بی دردسر این مغز پسته را به شما می آموزند و شما در سریع ترین زمان می توانید مغز پسته کاشمر را در درب کارخانه ‌و یا کارگاه خود تحویل بگیرید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید مغز پسته کاشمر را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید