توزیع مستقیم مغز پسته خرد شده فله
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

توزیع مستقیم مغز پسته خرد شده فله

فروش مغز پسته خرد شده به صورت کیلویی و فله در فروشگاه ما با قیمت بسیار مناسب صورت می گیرد ، مناسب برای خرید عمده کارگاه های سوهان پزی ، قنادی ها و تولید بستنی .

مغز پسته خرد شده ارائه شده تمیز و بهداشتی و فاقد هر گونه پوست یا مواد زائد می باشد . طعم مطلوب و تازگی خرده پسته عرضه شده را از نزدیک می توانید تست نمایید . به جهت سهولت دسترسی فروش پسته به صورت اینترنتی و غیر حضوری انجام می گردد و مغز پسته درب منزل تحویل داده می شود .

موارد استفاده از پسته خرد شده

موارد استفاده از پسته خرد شده

پسته تازه وقتی از درخت چیده می شود جهت نگهداری و مصرف باید مورد فراوری قرار گیرد که طی مراحل مختلف پوسته های تازه ، پوسته چوبی آن گرفته شده ، سپس خشک می گردد تا رطوبت موجود در آن سبب فساد و کپک زدگی نگردد.

درفرایند فراوری و مغز کردن پسته در کارخانجات صنعتی همیشه پسته به صورت سالم تحویل داده نمی شود و کار دستگاه ها با کمی خطا بوده و مقداری مغز پسته به صورت خرد شده در می آیند. هنگام بسته بندی و عرضه مغز پسته این خرده ها جدا شده تا مغز پسته یکدست و مرغوب آماده گردد. بنابراین تولید پسته خرد شده خود هدف نمی باشد اما از محصولات جانبی هر کارخانه فراوری پسته می باشد. این خرده پسته ها جمع آوری شده و با قیمت بسیار ارزانتر از مغز پسته عرضه می گردد که البته خریداران خاص خود را دارا می باشد.

مغز پسته هایی که بسیار آسیب دیده و ریز می باشند معمولا برای تهیه پودر پسته استفاده می گردند، اما خرده پسته های درشت تر و به دست آمده از پسته مرغوب تر دارای موارد استفاده بسیاری می باشد. مغز پسته دو لپه شده و درشت بیشتر در کارگاه های سوهان پزی و تزئین روی سوهان استفاده می گردد که سبب مقوی شدن این محصول نیز می گردد.

از دیگر موارد مصرف خرده پسته در تولید بستنی می باشد که رنگ سبز آن در لابلای بستنی و طعم مطلوب آن بسیار دلنشین است. از خرده پسته در تهیه بسیاری از انواع شیرینی مانند باقلوا ، یا دیگر کیک و شیرینی ها استفاده می گردد .

تولیدی برتر مغز پسته خلال شده

تولیدی برتر مغز پسته خلال شده

خلال پسته یکی از محصولات فراوری شده پسته خام می باشد که مغز پسته چهار یا پنج قسمت شده از سمت عمودی خلال می گویند . رنگ سبز خلال پسته سبب جذابیت آن شده و مردم از آن برای تزئین خوراکی و غذا های مختلف استفاده می نمایند .

خلال پسته برای تزئین روی حلوا ، شله زرد و انواع شیرینی کاربرد دارد . این نوع پسته به دلیل خالص بودن یکی از بهترین و گران ترین انواع پسته می باشد ، چرا که برای رسیدن به رنگ سبز پسته حتی پوسته رویی نازک مغز پسته نیز گرفته می شود .

کار تولید خلال پسته در کارخانجات فراوری پسته طبق اصول خاصی انجام می گیرد ، ابتدا پوسته رویی با دستگاه گرفته شده و سپس عمل خلال کردن پسته نیز توسط دستگاه های مخصوص انجام می گیرد که نیاز به دقت کار فراوانی است تا مغز ها دچار خرد شدن و آسیب دیدگی نشوند .

پسته خلال شده می تواند از انواع پسته به دست بیاید اما پسته های کشیده مانند پست ه اکبری و پسته بادامی برای این کار مناسب تر است ، کیفیت خلال پسته و تولید خلال برتر بستگی به نوع و کیفیت پسته اولیه دارد هر چه پسته درشت تر ، کشیده تر و سبزی آن بیشتر باشد خلال پسته مرغوب تری از آن به دست می آید.

برای خرید خلال پسته مرغوب و انواع خرده پسته می توانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمایید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید مغز پسته خرد شده را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید