توزیع مغز پسته گندمی
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

توزیع مغز پسته گندمی

مغز پسته گندمی مرتبا توسط مصرف کنندگان خرد و کلان درخواست می شود. این نوع مغز پسته، با اینکه از کوچکترین انواع مغز پسته ها باشد، اما با این وجود تقاضای بسیار بالایی برای آن وجود دارد. علت این امر هم می تواند قیمت پایین‌این‌ مغز پسته باشد و هم تنوع مصرف بسیار بالا.

با این توصیف به راحتی می توان تصور کرد که توزیع پسته گندمی شبکه بسیار گسترده ای داشته باشد و اصلی ترین خریداران آن صاحبان شرکت ها و یا کارگاه های تولید کننده شکلات ها، شیرینی ها و دیگر صنایع غذایی می باشند. این توزیع در سرتا سر کشورمان با حجم های انبوه اتفاق می افتد و خریداران از همان زمان برداشت پسته سفارس خود را برای دریافت مغز پسته تازه گندمی، ثبت می نمایند.

تداوم سفارشات سبب شده تولید کننده به خوبی مشتریان خود‌ را بشناسد و خریداران نیز با ادامه همکاری ها، توانسته اند منبع مطمئن تری برای سفارشات خود شناسایی نموده و با خیال اسوده تری مغز پسته گندمی را درخواست کنند.

پخش مغز پسته هم به صورت عمده و هم به صورت جزیی دنبال می شود و تولید کننده و یا تامین کننده مغز پسته گندمی تلاش می کند در هر دو حالت خدمات مطلوبی را به خریدار ارائه دهد تا ضمن جلب رضایت مشتری،  همکاری همواره ادامه دار باشد.

توزیع مغز پسته گندمی

ویژگی های مغز پسته گندمی

ویژگی های مغز پسته گندمی

اگر رقم های مختلف پسته زا خوب بشناسید به راحتی با شنیدن نام مغز پسته گندمی می توانید ویژگی های اصلی آن را حدس بزنید یا در ذهن تان مصور نمایید. اما اگر اشنایی شما با انواع مغز پسته ها اندک و با ناکافی ست، می توانید با ما همرده شوید تا اطلاعات دقیق تری از این نوع مغز به دست بیاورید.  همانطور که از نام مغز پسته گندمی مشخص است، اندازه این نوع مغز با دانه های گندم برابری می کند.

به عبارت دیگر علت اکثر نامگذاری های رقم های پسته همین شباهت های ظاهری ست. مثلا پسته فندقی به علت گرد بودن و شباهت نزدیک‌ به فندق، این نام را گرفته است یا اینکه پسته بادامی به دلیل کشیده و دراز بودنش بادامی نامیده می شود و پسته کله قوچی به خاطر درشت بودن و در عین حال گرد بودن و مخصوصا بخاطر فرو رفتگی خاص در روی پوسته استخوانی، با نام کله قوچی معروف گشته است.

پسته گندمی هم به دلایلی که قابل مطالعه است، نتوانسته رشد کافی را مانند دیگر پسته های روییده شده در هر درخت را داشته  باشد و به کیفیت مدنظر برسد، و لذا اندازه بسیتر ریزتری دارند تا حدی که با گندم قابل مقایسه می باشد.

این پسته ها نارس محسوب نمی شوند اما به لحاظ اندازه مرغوبیت لازم را ندارند. پسته های گندمی در تمامی رقم های روییده شده پسته قابل مشاهده است و اختصاص به نوع خاصی ندارد. علیرغم توصیف فوق، مغز پسته گندمی به لحاظ طعم و مزه و خاصیت هیچ تفاوتی با انواع مرغوب نداردو تمام خواص مغز پسته را می توان در این نوع پسته مشاهده کرد. مضاف بر اینکه همین ریز بودن سبب شده تا قیمت مغز پسته گندمی بسیار کاهش بیابد و این نکته هم یک ویژگی برای آن محسوب گردد.

تنوع فرواری های بالا از مغز پسته گندمی از دیگر ویژگی های این نوع می باشد البته داشتن پوسته قهوه ای بر روی گوشته مغز نیز می تواند مشخصه اختصاصی تر این نوع باشد که قبل از هر نوع فراوری لازم است ان را از گوشته جدا و حذف کنند.

فروشنده مغز پسته گندمی

فروشنده مغز پسته گندمی

فروشنده مغز پسته رقم های مختلف را با ویژگی هایی که دارند به خوبی می شناسد. او همچنین اطلاع کاملی از گروه هدف، مصرف کننده و خریداران هر نوع را دارد و تلاش می کند با معرفی محصول خود، ارائه قیمت مناسب به همراه کیفیت بالا و تضمین شده،  مشتریان بیشتری را جدب نماید. فروشنده مغز پسته گندمی در زمانی می تواند موفقیت بیشتری را کسب نماید که بتواند نیاز خریدار را به راحتی تامین نماید و محدودیتی در ارائه خدمات نداشته باشد.

دسترسی راحت خریدار به تناز بالا و یا همان حجم نامحدود یک امتیتز محسوب می شود که خاطر خریدار را اسوده می کند. مخصوصا که مغز پسته گندمی بیشتر حالت مواد اولیه برای صنایع غذایی  دارد و کمبود و یا سخت گیر اوردنش سبب رنج و سختی تولید کننده می گردد. اگر خریدار کلان مغز پسته گندمی هستید، کوشادانه به عنوان یک فروشنده معتبر و با تجربه، به راحتی می تواند دغدغه شما بر طرف سازد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید