اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

توزیع پسته کوهی شیراز با قیمت شگفت انگیز

پسته کوهی شیراز از مناطق مرتفع و کوهپایه های شیراز به دست می آید، این نوع پسته را نوعی از پسته های خودرو می‌دانند. توزیع پسته کوهی شیراز به مناطق مختلفی از ایران انجام می‌پذیرد و تقریباً در تمام شهر ها می توانید آن را بیابید. به طور کلی می توان گفت قیمت پسته کوهی کمتر از پسته های معمولی است، اما اگر میخواهید پسته را با قیمتی بسیار پایین تر خریداری کنید، می توانید آن را از محل توزیع پسته شیراز با قیمت بسیار پایین تر خریداری نمایید. 

توزیع پسته کوهی شیراز با قیمت شگفت انگیز

مشخصات پسته کوهی شیراز درجه یک

مشخصات پسته کوهی شیراز درجه یک پسته کوهی درجه یک دارای مشخصات زیر است: 

  • رنگ پوسته: پسته معمولاً با پوسته های سبز رنگ روی آن می فروشند، در هنگام فروش پسته کوهی به هیچ عنوان پوسته روی آن را نمی کنند، زیرا پوسته روی پسته باعث می شود پسته به صورت تازه تر به دست مشتریان برسد. در هنگام خرید پسته کوهی به پوسته روی آن توجه نمایید و اگر رنگ پوست قرمز باشد، به احتمال بسیار زیاد پسته هنوز نرسیده است، پوست پسته رسیده معمولاً سبز رنگ است. 
  • طعم پسته: فارغ از اینکه در بسیاری از موارد با خرید پسته های نارس، پسته هایی که استفاده می کنید تلخ مزه هستند، در موارد دیگر نیز ممکن است مزه پسته ها تلخ باشد. این موضوع گاهی اوقات به دلیل نرسیدن آب کافی به پسته به وجود می آید‌. یکی از ویژگی های پسته کوهی درجه یک تلخ نبودن مزه آن است که در هنگام خرید میتوانید دو یا سه عدد از آن را امتحان نمایید و از رسیدگی و تلخ نبودن آن اطمینان حاصل نمایید.  
  • بوی پسته: در بسیاری از موارد با بو کردن پسته ها می توانید به کیفیت آن پی ببرید. پسته های تلخ بوی تندتری دارند و به نوعی وقتی آن را بو می کنید، متوجه بوی تلخی داخل بینی خود می شوید. پسته کوهی درجه یک بوی ملایمی دارد و به هیچ عنوان بوی تند و تیزی نمی دهد. 

قیمت پسته کوهی شیراز در سال جدید

قیمت پسته کوهی شیراز در سال جدید شیراز یکی از مهدهای اصلی پرورش پسته کوهی است و به دلیل فراوانی این محصول در شیراز، پسته کوهی را با قیمتی پایین تر به فروش می رسانند. امروزه با توجه به افزایش یافتن میزان تورم، قیمت پسته کوهی تا حدود زیادی بالاتر رفته است اما باز هم می‌توان گفت قیمت آن از پسته های معمولی پایین تر است. همچنین با بالاتر رفتن هزینه بنزین، هزینه حمل و نقل این محصول نیز بیشتر شده است و همین امر تاثیر مستقیمی روی قیمت نهایی پسته کوهی داشته است. 

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید