توزیع پسته کوهی لرستان
اشتراک گذاری این مقاله در:
بنهپسته

توزیع پسته کوهی لرستان

توزیع پسته کوهی لرستان در بازارهای داخلی و خارجی سبب شده تا افراد زیادی بتوانند این محصول ناب و ارگانیک را بشناسند و از فواید آن بهره ببرند. توزیع پسته کوهی هم از طریق دریافت سفارشات مستقیم و هم با واسطه صورت می گیرد. امروزه اکثر توزیع کنندگان همان تولید کنندگان پسته کوهی هستند که توانسته اند بر پایه فروش اینترنتی این شبکه گسترده از داد و ستد را راه اندازی و مدیریت کنند.

توزیع کننده پسته کوهی لرستان این محصول را هم به صورت عمده و هم به صورت جزیی در سرتاسر ایران و حتی به دورترین نقاط جهان پخش و توزیع می کند.  کافی ست خریدار میزان درخواستی خود را از طریق واحد فروش انترنتی ثبت نماید و هزینه را پرداخت کرده و پس از مدت زمانی اندک، پسته کوهی را در محل مورد نظر خود دریافت نماید.

تاجران توزیع پسته کوهی لرستان تمهیدی اندیشیده اند که خریدار کمترین هزینه و زمان را صرف خرید نماید به طوری که می تواند گفت بیشترین سود این روش فقط برای خریدار است. یک کارخانه دار و تولید کننده مواد غذایی می داند که تهیه پسته – که جز مواد اولیه کارش است- بدون جابجایی و رفت و امد به شهرهای پسته خیز، چقدر برایش خوب و به صرفه است و تا چه حد موجب آسودگی است خواهد بود. برای همین است که توزیع پسته کوهی توسط تولید کننده یک امتیاز محسوب می گردد.

توزیع پسته کوهی لرستان

زمان برداشت پسته کوهی لرستان

زمان برداشت پسته کوهی لرستان

پسته کوهی لرستان معمولا در اواخر تابستان برداشت می شود. مردم ساکن در روستاهای مجاور بنه های رشد کرده در مناطق کوهستانی معمولا اولین کسانی هستند که به سراغ برداشت این پسته خوش طعم می روند. طعم دلپذیر و خاص این نوع پسته سبب شده که سختی و مرارت برداشت پسته آسان انگاشته شود و افراد محلی تا جایی که امکان دارد برای برداشت آن پیش قدم باشند.

شرکت های فراوری پسته کوهی لرستان تمهیداتی اندیشیده اند که برای برداشت پسته کوهی، این نیروی انسانی را هدفمندانه هدایت کنند تا از این طریق تازه ترین پسته کوهی را به دست خریدار برسانند.  اینگونه هم افراد محلی به درامد خواهند رسید و هم تولیدکننده از بابت تامین پسته خاطر آسوده خواهد داشت.

ناگفته نماند که در مناطق محلی پسته خیز و  از جمله استان لرستان که به عنوان کانونی برای رویش پسته کوهی است، بنه به عنوان یک ماده غذایی محسوب شده و غذاهای محلی بسیار خوش طعم و متنوعی از آن تهیه می گردد. پسته کوهی در لرستان با نام های بَن یا بنوشکه و یا کلخونک معروف است و حدود ۵۰ هزار هکتار از زمین های جنگی لرستان اختصاص به این درخت بنه دارد.

عرضه پسته کوهی لرستان

عرضه پسته کوهی لرستان

عرضه پسته لرستان به طور گسترده و از طریق مراکز فروش یا توزیع یا همان تولیدکنندگان انجام می پذیرد.

همانطور که قبلا اشاره شد این عرضه مستقیم و یا با واسطه بوده ولی بهترین حالت آن عرضه مستقیم است. در عرضه مستقیم پسته کوهی لرستان ، به واسطه حذف دلالان، هم خریدار سود می کند و هم تولید کننده. برای دست یابی به این توزیع کنندگان کافی ست گوشی هوشمند خود را بردارید و یک سرچ ساده در اینترنت داشته باشید. خواهید دید انبوهی از شرکت ها در این حوزه فعال هستند. بهتر است قبل از انتخاب سایت توزع کننده، خدمات آن را به خوبی مطالعه نمایید و از بهترین توزیع کننده، پسته کوهی مورد نیاز خود را درخواست نمایید.شرکت های عرضه کننده جهت داشتن سهم بیشتری از بازار خرید و فروش، خدمات شایانی به خریدار عرضه می کنند و رقابت تنگاتنگی در بین رقبا وجود دارد.

یکی از این عرضه کنندگان موفق پسته کوهی شرکت کوشادانه است که با شعار مشتری مداری و کسب رضایت مشتری، این خدمات را در بالاترین سطح ارائه می دهد. در بخش توزیع پسته کوهی لرستان ارسال مطمئن کالا یکی از ارزنده ترین این خدمات است.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید