تولید دستگاه بنه مغز کنی
اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

تولید دستگاه بنه مغز کنی

دستگاه بنه مغز کنی توسط تولیدکنندگان داخلی با جدیت تمام دنبال می شود. این تولیدکنندگان در تلاش هستند تا تنوع تولیدات را افزایش داده و خریداران را در هر سطحی راضی نگه دارند. پسته و بنه کوهی یکی از محصولات باغی ست که ایران به عنوان تولیدکننده اصلی و برتر ان‌ در جهان محسوب می شود. این‌حجم از تولید می طلبد که تکنولوژی برتری یاریگر این عرصه باشد و با ابداع و ساخت دستگاه های مکانیزه و پیشرفته، رشد صنعت کشاورزی و صادرات را هموار سازد.
پسته و بنه هر دو ارزشمند هستند اما مغز پسته و بنه ارزش بالاتری در چرخه صادرات می یابد به شرط آنکه توسط دستگاه های بنه مغز کنی و با کیفیت بالایی مغز شده باشند. تولید بنه مغز کنی به صورت گسترده در ایران دنبال می شود و این دستگاه ها هم در داخل و هم در خارج از کشور به فروش می رسد.

تولید دستگاه بنه مغز کنی

مشخصات دستگاه بنه مغز کنی

مشخصات دستگاه بنه مغز کنی

حتما در ذهن شما این‌سوال ایجاد شده که دستگاه های بنه مغز کنی چه مشخصاتی دارند ‌‌و چرا تا این حد مورد برای کارخانه داران فراوری پسته، اهمیت دارند.

مشخصات دستگاه بنه مغز کنی عبارتند از:

  • تنوع بالا، این دستگاه در نمونه های کوچک و بزرگ، زمینی و رومیزی، اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی طراحی و ساخته شده اند. تنوع های موجود این امکان را به خریدار می دهد تا هر دستگاهی که متناسب با شرایطش است را خریداری کند و استفاده بهینه از آن داشته باشد‌.
  • قیمت مناسب، دستگاه بنه شکن، به دلیل طراحی و ساخت داخلی، ارزان تر از نمونه خارجی خواهد بود و خرید نمونه ایرانی نیز از خروج ارز از کشور جلوگیری می کند.
  • ظرفیت تولید ویژه، این دستگاه می تواند به راحتی سیصد الی چند تن بنه را در حدود فقط یک ساعت بشکند و تبدیل به مغز نماید.
  • ظرفیت سفارشی، این ظرفیت فعالیت را شما می توانید به دلخواه برای شرکت سازنده، معین‌ نمایید و سفارش تولید بدهید‌‌.
  • سرعت عمل، خوب می دانید که شکستن و مغز کردن بنه با دست ساعت ها طول می کشد در حالی که مغز کردن سه تن بنه در یک ساعت واقعا اعجاب انگیز خواهد بود.
  • کیفیت کار، دستگاه مغز کنی بنه، مغزها را با کمترین ضایعات به شما تحویل می کند و شاید به راحتی بتوان گفت حدودا تمام مغزها سالم و بدون خرد شدگی خواهد بود.‌این در حالی ست که شما نمی توانید در میان مغزهای بنه، پوسته های خشک بنه را مشاهده کنید چرا که آنها به طور کامل از مغزها تفکیک شده اند.
  • راحتی ‌کار با دستگاه، دستگاه بنه شکن علیرغم فناوری بالا، به راحتی قابل استفاده بوده و نیازمند نیروی انسانی با تعداد بالا برای هدایتش نخواهد یود.
  • سادگی کار با دستگاه، راه اندازی دستگاه نیاز به تکنسین ندارد و هر فردی با یک اموزش کوتاه می تواند آن را بکار بگیرد.

اینها برخی از مشخصات دستگاه بود. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش سایت کوشادانه تماس حاصل فرمایید‌.

توزیع دستگاه بنه مغز کنی

توزیع بنه مغز کنی هدف هر تولیدکننده و سازنده ی آن است. طبق امارهای اعلام شده، بالغ بر چهار و نیم میلیون هکتار از جنگل های کشور پهناورمان، سطح زیر کشت بنه یا پسته وحشی هستند‌. این مناطق در یک قسمت از کشور متمرکز نبوده و پراکنده می باشند. کارخانه دارانی که به فرآوری پسته و بنه کوهی می پردازند، و نیاز به خریداری این دستگاه دارند نیز در این مناطق حضور دارند، با این وصف توزیع دستگاه بنه مغز کنی در اقصی نقاط ایران اهمیت خاصی خواهد داشت‌‌ و سبب کسب رضایت خریدار خواهد شد.

کوشادانه مجموعه ای ست که به فروش و عرضه دستگاه های فرآوری کننده پسته و بنه می پردازد و یکی از مهمترین خدمات این شرکت ارسال مطمئن محصول تا مقصد خریدار است. این مجموعه همچنین کارشناسانی خبره دارد که می توانند قبل از فروش، تمامی اطلاعات لازم را در اختیار شما خریدار گرامی قرار دهند تا بتوانید خریدی مطمئن داشته باشید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید