تولید کننده دستگاه بنه شکن ایرانی
اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

تولید کننده دستگاه بنه شکن ایرانی

با توجه به این که ایران در زمره برترین تولید کنندگان پسته در جهان است، تولید کننده دستگاه بنه شکن ایرانی نیاز کشور به دستگاه های فرآوری کننده پسته را درک کرده و در صدد است تا دستگاه هایی را طراحی کند که بتواند با بکار گیری آن صنعت فروش پسته و تجارت آن و فرآورده هایش را یاری کند.

با توجه به اینکه دستگاه بنه شکن یا پسته شکن یکی از نیازهای اساسی کشورمان برای تولید مغز پسته و فرآورده های آن است، خوشبختانه تولید کنندگان دستگاه های صنعتی بیکار ننشسته اند و توانسته اند با همت خود و با کمک گرفتن از آخرین فناوری های روز، دستگاه بنه شکن ایرانی را تولید کرده و روانه بازار نمایند.

جالب است بدانید که تولید کنندگان پر افتخار کشور عزیزمان ایران، با ارائه تولیدات خود هم در صحنه بازار های داخلی درخشیده اند و هم در صحنه جهانی .

با تولید دستگاه بنه شکن ایرانی، نه تنها ایران دیگر نیازی به وارد کردن این دستگاه ندارد بلکه به دلیل قابل رقابت بودنش با نمونه های خارجی، قابلیت صادرات به دیگر کشورهای پسته خیز جهان را دارد و می تواند به عنوان یک محصول صادراتی، ارزآوری خوبی برای میهن عزیزمان داشته باشد و همچنین فرصت اشتغال را برای جوانان ایرانی فراهم سازد.

تولید کننده دستگاه بنه شکن ایرانی

آشنایی با دستگاه بنه شکن ایرانی

آشنایی با دستگاه بنه شکن ایرانی

اگر به دنبال آشنایی با دستگاه بنه شکن ایرانی و میزان و شرایط فروش بنه شکن هستید با ما همراه باشید و این مقاله را با دقت دنبال کنید.

بنه  همان پسته کوهی است که  نام دیگرش پسته وحشی یا جنگلی می باشد و شاید به همین دلیل و ریز بودنش پوست سخت تری دارد.با توجه به اینکه تمامی مصرف پسته به آجیل اختصاص نمی یابد و تولید فراوان پسته و همچنین بدست آوردن بازارهای فروش داخلی و خارجی ، می طلبد که بر تنوع فرآورده های پسته افزوده شود، در نتیجه نیاز به دستگاه پست شکن یا بنه شکن برای هر باغدار یا کارخانه های فراوری پسته الزامی ست.از این رو تولید کنندگان به تولید دو نوع پسته شکن خانگی یا دستی و صنعتی پرداخته اند تا نیاز تمامی مصرف کنندگان تامین شود.

هر دو دستگاه امکانات مشترک و خاص برای خود دارد ولازم است فروشنده برای فروش بنه شکن تمام این ویژگی ها را خوب بشناسد و با بررسی نیاز خریدار بتواند او را برای خرید بهتر یاری کند.دستگاه بنه شکن ایرانی در برندهای متعدد تولید و روانه بازار می شود و تنوع بالایی هم دارد و علاوه بر پسته و بنه می توان برای شکستن فندق و بادام هم بکار برده شود.

مزیت ویژه دیگر دستگاه های بنه شکن ایرانی، تنظیم آن با برق های سه فاز و تک فاز است تا مصرف انرژی را به حداقل برساند.کار با دستگاه های بنه شکن بسیار آسان است و نیاز به نیروی انسانی را به حداقل می رساند.

شرکت کوشا دانه یکی از بزرگترین تولید کنندگان دستگاه بنه شکن می باشد.

مراکز فروش دستگاه بنه شکن ایرانی

مراکز فروش دستگاه بنه شکن ایرانی

بازار بنه شکن در مراکز فروش دستگاه بنه شکن ایرانی بسیار داغ و پر رونق است. علت این امر هم کیفیت دستگاه های ساخت ایران است و هم اینترنتی بودن فعالیت مراکز فروش.

بنه شکن های دستی و برقی که اولی مربوط به حوزه مصارف خانگی است و برای پسته ها با وزن پایین تر کاربرد دارد و دومی برای کارخانه ها و شکستن پسته ها با وزن های بسیار بالا خریداری می شود.البته دستگاه بنه شکن ایرانی قابلیت تنظیم بین سیصد کیلوگرم تا هزار و صد کیلو گرم را به راحتی دارد و حتی با تکیه بر فناوری بالای تولید دستگاه ها، می توان سفارشی سازی کرد و دستگاه بنه شکن را برای اوزان بالاتر یعنی برای چند تن تنظیم کرد.

سایت کوشا دانه از مراکز فروشی است که با ارائه خدمات گسترده به خریداران دستگاه بنه شکن، توانسته اعتماد کارخانه داران و باغدارانی که نیازمند خرید دستگاه بنه شکن هستند را به خود جلب کند.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید