خرید بی واسطه پودر مغز پسته کله قوچی
اشتراک گذاری این مقاله در:
پودر پستهپستهمغز پسته

خرید بی واسطه پودر مغز پسته کله قوچی

پسته کله قوچی یکی از انواع پسته گرد و درشت می باشد که طعمی لذیذ و خوشمزه دارد این نوع پسته از پسته های با کیفیت تولیدی در ایران است. برای خرید پودر مغز پسته کله قوچی نیز می توانید به مرکز عرضه پسته و فراورده های آن مراجعه نموده و آن را تهیه کنید.

ما در غرفه فروش پسته خود پودر مغز پسته کله قوچی را از تولید کننده عرضه نموده و می توانید خرید بی واسطه و مستقیم را از ما انجام داده و با قیمتی ارزان آن را در مقادیر لازم سفارش دهید.

خرید بی واسطه پودر مغز پسته کله قوچی

استفاده پودر پسته در معجون

استفاده پودر پسته در معجون

یکی از خوراکی های خوشمزه و مقوی که در بستنی فروشی ها به فروش می رسد معجون است . معجون ترکیبی از مواد مقوی می باشد که دارای ویتامین و پروتئین بسیاری است با توجه به ترکیب مواد مختلف نوع معجون نیز متفاوت می باشد. معجون پسته یکی از مغذی و لذیذترین انواع معجون می باشد که به صورت های مختلفی تهیه و عرضه می شود. نوعی از معجون پسته از ترکیب پودر پسته و پودر دیگر مغز ها با کارامل و عسل به دست می آید و به صورت گردی های کوچک در آمده و در بسته بندی مخصوص عرضه می گردد.

همچنین معجون شیر یا بستنی که با موز ، خرما ، هل ، موز ترکیب شده و در داخل آن از پودر مغز پسته نیز استفاده می شود یکی از گواراترین معجون ها می باشد که برای تقویت قوای از دست رفته بدن بسیار مفید می باشد. معمولا پودر پسته به صورت تزئینی بر روی این معجون ریخته می شود که هنگام سرو هم زده می شود.

خوردن پودر پسته سبب باز شدن مجاری کبد شده ، معده را تقویت می نماید ، سرفه های خشک و شدید را درمان می نماید. همچنین میزان کلسترول خون را کاهش داده و سبب تقویت سیستم قلب و عروق و پیشگیری از بیماری های آن می شود. برای بهره گیری از خواص پسته می توانید پودر پسته مرغوب را تهیه نموده و بر روی انواع خوراکی ها ریخته و میل شود.

وضعیت فروش پودر پسته در بازار داخلی

وضعیت فروش پودر پسته در بازار داخلی

پسته یکی از محصولات اصلی در کشور ما می باشد که از استان های مختلف کرمان ، سمنان ، قزوین ، خراسان برداشت شده و به عنوان یکی از پایه های اصلی در آجیل پذیرایی و تنقلات میان وعده از آن استفاده می شود. مصرف مغز پسته به صورت های دیگر خلال و پودر شده نیز امکان پذیر می باشد. پودر پسته با توجه به موارد مصرف فراوانی که در تهیه انواع شیرینی ، کیک ، معجون ، بستنی و دیگر خوراکی ها دارد  دارای بازار خرید و فروش پر رونق و داغی می باشد.

پودر مغز پسته تولید شده در کارخانجات به نمایندگی های سراسر استان ها فرستاده شده و به صورت های فله یا بسته بندی عرضه می گردد و کارگاه های تولیدی و خرده فروشان آن را به صورت عمده تهیه می نمایند. علاوه بر توریع داخلی پودر پسته ، پودر پسته صادراتی نیز در کشور ما در بسته بندی های مخصوص آماده شده و به آن سوی مرزها فرستاده می شود و از سمت کشور های مختلف دارای متقاضیان بسیاری می باشد.

پودر پسته صادراتی از بهترین و مرغوب ترین انواع پسته از جمله مغز پسته کله قوچی تولید می گردد و دارای طعم و بوی دلنشینی می باشد و رنگ سبز تیره آن نیز زبانزد است . برای تهیه این نوع پودر پسته از طریق حضوری یا آنلاین می توانید اقدام نمایید و با شماره تلفن های زیر تماس بگیرد تا راهنمایی های لازم صورت گیرد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید پودر مغز پسته را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید