خرید عمده مغز پسته گندمی صادراتی
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

خرید عمده مغز پسته گندمی صادراتی

بهترین مغز پسته گندمی صادراتی مغز پسته ای می باشد که اندازه آن درشت تر ، رنگ آن سبزتر و تمیز باشد. این نوع مغز پسته های گندمی درجه یک اغلب برای صادرات به دیگر کشور ها انتخاب می شوند .

فروشگاه ما عرضه کننده مغز پسته گندمی صادراتی با قیمت مناسب می باشد و مغز پسته گندمی را به صورت عمده به فروش می رساند و به هر میزان که احتیاج داشته باشد مغز پسته گندمی صادراتی موجود می باشد . جهت سفارش و هماهنگی محصول می توانید با شماره تلفن های دفتر فروش تماس حاصل نمایید .

خرید عمده مغز پسته گندمی صادراتی

همه چیز درباره پسته ریز

همه چیز درباره پسته ریز

وقتی تمامی عوامل و شرایط برای رشد درخت پسته مطلوب باشد پسته هایی که برداشت می شوند دارای بهترین کیفیت می باشد و با برداشت به هنگام محصول مغز ها به رشد کافی می رسند و اندازه آن غالبا درشت و پر مغز می باشد .

اما گاهی اوقات به دلیل تغدیه نامناسب درخت یعنی عدم وجود خاک نامناسب ، آب به اندازه لازم ، نور کافی و یا حتی چیدن زودهنگام پسته مغز پسته به اندازه لازم رشد نکرده و ریز باقی می ماند ، بیشتر این مغز های ریز نیز مربوط به پسته های دهان بسته می باشند که در کارخانه به وسیله دستگاه های مخصوص شکسته می شوند .

از آن جایی که مغز های ریز پسته به اندازه یک دانه گندم می باشد به نام مغز پسته گندمی معروف می باشند . مغز پسته گندمی دارای پوست رویی قهوه ای رنگ نیز می باشد ، برای استفاده مطلوب تر از این نوع پسته پوسته نازک رویی نیز گرفته می شود یا به اصطلاح به پسته دو پوسته تبدیل می گردد .

پسته ریز دو پوسته با داشتن رنگ سبز زیبا معمولا برای تزئین شیرینی ها استفاده می شود و یا به پودر پسته تبدیل می گردد . از آن جایی که قیمت پسته ریز یا گندمی نسبت به دیگر انواع پسته کمتر می باشد برای کارگاه های تولیدی و آشپزخانه خرید عمده این نوع پسته بسیار به صرفه می باشد. در هنگام خرید پسته ریز و گندمی باید دقت کرد که پاک شده و تمیز باشد و قبل از استفاده حتما اجسام خارجی از جمله پوسته های اضافی آن گرفته شود .

قیمت هر کیلو پسته ریز درجه یک

قیمت هر کیلو پسته ریز درجه یک

 

 

پسته یکی از آجیل های پذیرایی لاکچری در ایران محسوب می شود که همه مردم معمولا به دنبال تهیه پسته مرغوب و درشت می باشد که از جمله این نوع پسته ها به پسته احمد آقایی و اکبری می توان اشاره کرد .

اما پسته همیشه به عنوان وسیله پذیرایی به کار نمی رود بلکه موارد استفاده دیگری نیز دارد که در آن اندازه مغز اصلا مهم نیست بلکه فقط به خاطر خواص یا رنگ سبز آن مصرف می گردد. یکی از کاربردهای مغز پسته استفاده روزانه و استفاده از خواص دارویی آن می باشد ، از دیگر کاربرد های پسته در تهیه بستنی ، معجون ، شیرینی و کیک های مختلف به صورت پودر پسته یا پسته خرد شده می باشد .

در این نوع مصارف پسته ، خرید مغز پسته گندمی یا ریز مناسب تر است چرا که قیمت آن ارزان تر بوده و همان کارایی را نیز دارد. قیمت پسته ریز و گندمی نیز با توجه به کیفیت آن درجه بندی می شود اما به طور کلی نسبت به دیگر پسته ها ارزانتر است. برای اطلاع از قیمت دقیق هر کیلو پسته ریز می توانید با مدیران فروش مجموعه ما تماس بگیرید و در صورت تمایل آن را به میزان لازم سفارش دهید .

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید مغز پسته گندمی صادراتی را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید