خرید مستقیم بنه کوهی
اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

خرید مستقیم بنه کوهی

بنه کوهی یکی از نمونه های خاص پسته پرورش یافته در ایران است که امتیازات فراوانی دارد. این امتیازات هم مربوط به نوع آن یعنی متعلق بودن به دانه پرخاصیت پسته است و هم به مربوط به کوهی بودن و طبیعی بودن رشد آن و عدم دخالت انسان در کاشت درختانش. با توجه به این ویژگی ها و  همچنین مزه خاص بنه کوهی، طرفداران آن بسیار زیاد هستند و لذا تولیدکنندگان بنه کوهی تلاش می کنند تا این آجیل خوش طعم را با قیمت مناسبی به دست خریداران برسانند.

برای این منظور بهترین راه خرید مستقیم بنه کوهی است. روشی که در آن بین خریدار و تولیدکننده، واسطه ای وجود ندارد و گروه هایی که در این حلقه داد و ستد قرار است سود ببرند، فقط خود تولیدکننده و خریدار است. خرید مستقیم به دلیل مزایایی که در پی دارد،  امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته و با راه اندازی مراکز فروش مجازی، سهل و آسان گشته است. در این روش تولیدکننده محصول خود یعنی بنه کوهی را در سایت  به نمایش می گذارد و خریداران با یک کلیک آن را در سبد خرید خود قرار می دهند و پس از اندک زمانی کالای خریداری شده در درب منزل یا کارخانه تحویل می گیرند. این روش خرید هم به نفع خریدار است هم به نفع فروشنده.

خرید مستقیم بنه کوهی

خواص بنه برای پوست و مو

خواص بنه برای پوست و مو

خواص بنه کوهی بسیار منحصر به فرد است  و شاید همین مزیت  سبب شده باشد که همه افراد به خرید بنه پسته گرایش داشته باشند. در این مقاله می خواهیم در مورد خواص بنه برای پوست و مو برای شما صحبت کنیم با ما همراه باشید.

یکی از مشکلات پوست، التهاب آن است. قرمزی و تورم، ترک های ناشی از لاغری و چاقی، جای زخم و اسکارها، جای جوش های کنده شده و اگزما و دیگر حساسیت ها هم مواردی است که بیشتر افراد آن را تجربه کرده اند. اغرغق نیست اگر بگوییم درمان همه این مشکلات با بهره گرفتن از این دانه ریز گرد میسر خواهد بود. علت این امر هم  سرشار بودن بنه کوهی از ویتامین های دی و آ است. جالب است بدانید که بسیاری از داروسازان سنتی و کارشناسان طب قدیم ، از روغن بنه برای ساختن کرم ها استفاده می کنند.

امروزه ماسک هایی هم برای نشاط بخشی به پوست صورت وجود دارد که ماسک بنه کوهی بهترین نوع آن خواهد بود. طرز تیهه آن بسیار آسان است . می توانید با یک سرچ ساده اینترنتی ساخت آن را بیاموزید. اگر به دنبال پایدار ماندن زیبایی خود هستید، از خواص بنه کوهی برای سلامت موهایتان غفلت نکنید.

روغن بنه کوهی، قابلیت این را دارد که ریشه موهای شما را تحریک کند رشد موهایتان را سرعت بخشد. این خاصیت سبب شده بود که از گذشته بنه کوهی به عنوان داروی طاسی شناخته شود.

مرکز عرضه بنه کوهی

مرکز عرضه بنه کوهی

عرضه بنه کوهی از طرق مختلفی صورت می گیرد. با توجه به مزایای خرید مستقیم و رونق گرفتن این شیوه داد و ستد، معمولا تولیدکنندگان و کارخانه دارانی که به فرآوری پسته می پردازند، وظیفه عرضه بنه کوهی را به عهده می گیرند. آنها با راه اندازی سایت های اینترنتی، مراکز عرضه را ایجاد کرده و با ثبت سفارش توسط خریدار، مغز بنه را به صورت عمده یا جزیی به اقصا نقاط ایران و جهان توزیع می نمایند.

مراکز عرضه خشکبار و پسته برای رفاه حال خریداران و همچنین تجربه خریدی موفق، بخشی به عنوان واحد فروش تعریف کرده و کارشناسانی برای پاسخگویی به سوالات خریداران قرار داده است. کارشناسان به خوبی با محصولات و قیمت ها آشنا هستند و چگونگی فرآیند خرید و ارسال بنه پسته  را به شما توضیح خواهند داد.

سایت کوشادانه یکی از مراکز موفق در عرضه بنه کوهی بوده که دارای تیم پشتیبانی قوی، کارشناسان فروش خبره و ارسال مطمئن بنه کوهی تا مقصد  می باشد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید