خرید مستقیم مغز بنه ارگانیک ‌ایلام
اشتراک گذاری این مقاله در:
بنهمغز پسته

خرید مستقیم مغز بنه ارگانیک ‌ایلام

مسلما شما مغز بنه ارگانیک ایلام را به خوبی می شناسید. این محصول از همان پسته کوهی یا وحشی که در جنگل های ایلام رشد می کند، فراوری می شود.

مغز بنه ارگانیک ایلام به دلیل کیفیتی که دارد، خریداران خاص و به اصطلاح پر و پا قرصی دارد. از همین رو فروشندگان نیز خریداران خود را به خوبی می شناسند و اکنون جهت رفاه حال هر دو طرف، شرایطی را ایجاد کرده اند که مشتری بتواند مغز بنه ارگانیک ایلام را به طور مستقیم خریداری کند.

یکی از روش های بسیار اسان و در دسترس برای خرید مستقیم بنه ارگانیک، خرید از طریق سایت های طراحی شده از سوی فروشندگان است که با چند کلیک‌ امکان خرید را در هر تناژی و به صورت نامحدود برای خریدار امکان پذیر می سازد.

در روش خرید مستقیم، تعداد واسطه ها به صفر یا حداقل می رسد و قیمت ها هم کاهش می یابد و از طرفی محصول بنه ارگانیک نیز به صورت تازه تری به دست خریدار و مصرف کننده خواهد رسید. امکان خرید و فروش عمده، در کنار خرید و فروش جزیی، و ارسال محصول تا ادرس خریدار از دیگر مزیت های روش خرید مستقیم است که فروشندگان مغز بنه ارگانیک، ان ها را برای این روش تعریف کرده اند.

سایت کوشادانه نیز از جمله سایت هایی است که  روش خرید مستقیم بنه کوهی ارگانیک‌ را دنبتل می کند و تجربه موفقی در این بستر  دارد.

خرید مستقیم مغز بنه ارگانیک ‌ایلام

 همه چیز در مورد پسته وحشی

 همه چیز در مورد پسته وحشی

در مورد بنه ارگانیک‌ یا همان پسته وحشی حرف برای گفتن بسیار است. می توان ساعت ها از خواص خوراکی پسته کوهی گفت و یا اینکه از فواید دارویی ان نوشت. کاربردهایش در حوزه های متعدد بسیار است و در هر دیاری برای این نوع پسته، امتیازاتی را بر می شمارند که گاهی خارج از باور است که این دانه کوچک بتواند چنین شگفت انگیز عمل کند.

در کنار این ها، نام های متعدد بنه هست که می تواند تامل برانگیز باشد.

بنه، پسته کوهی، پسته وحشی، چاتلانقوش، ونوشه، گنوشک، سقز، بنک، هنوشک،  وهنوشک، کولنگ، قسقوان، و.. نام هایی ست که این دانه کوچک دارد. در هر دیار و هر گویش به یکی از این نام ها خوانده می شود و در هر منطقه با ان غذای خاصی طبخ می شود.

پنج تا هفت میلیمتر طول دارد و گرد است و سبز رنگ. زمانی که می رسد پوستش دندان را می شکند و برخلاف دیگر ارقام پسته در زمانی که کال است هم قابل مصرف می باشد و خصوصیاتش تقریبا متضاد با زمان فرا رسیدنش است.

وقتی کال است مانند تخمه با دندان مغز می شود و زمانی که‌ خوب می رسد و زمان تکاملش به انتها می رسد، نیازمند ابزار و روش های خاص می شود تا مغزش را بتوان میل کرد.

از نام‌ پسته وحشی به راحتی می توان فهمید که این دانه روغنی پر خاصیت، هزینه تولید بسیار پایینی دارد اما انچه وحشی بودن این‌ پسته را برجسته ساخته، افلاتوکسین پایین این نوع پسته است که سبب شده توسط سازمان بهداشت جهانی جز کالاهای ارگانیک‌ و سالم نام گذاری شود. عدم دخالت انسان در تولید ان، عدم نیاز به سم پاشی، و رشد در محیط های بکر، داشتن پوست سخت غیر قابل نفوذ برای ورود میکروب ها و افات و..‌،  از جمله مواردی ست که سبب شده پسته کوهی لقب ارگانیک بودن را به خود اختصاص دهد و مورد توجه جهانیان و طرفداران غذاهای سالم قرار بگیرد.

قیمت پایین پسته وحشی از دیگر امتیازات این رقم از پسته است. شاید کمتر دانه ای یافت شود که در کنار تمام فواید و مصارف خوراکی، اجیلی، دارویی و.. تا این حد ارزان به دست آید.

فروش عمده بنه طبیعی کیلویی

فروش عمده بنه طبیعی کیلویی

فروش بنه کیلویی معمولا به صورت عمده انجام می شود چرا که بنه بسیار پر مصرف بوده و ‌صاحبان‌ صنایع غذایی با توجه به قیمت ارزان بنه کوهی ، در کنار خواصی که دارد،  در تلاش هستند تا استفاده های بیشتری از آن داشته باشند و از این طریق بر کیفیت محولات تولیدی شان بیفزایند.

مغز بنه ارگانیک به صورت کیلو و در تناژهای بالا توسط تولید کننده و یا تامین کننده در دسترس خریداران قرار می گیرد. یکی از این مراکز که توانسته این دسترسی عمده را فراهم‌ سازد، مرکز کوشادانه است. این مجموعه نیاز بازار مصرف بنه را به طور کامل می شناسد و این فرصت را درمی یابد تا بتواند با ارائه با کیفیت ترین مغز بنه ارگانیک به صورت عمده، رضایت مشتریان را جلب نموده و همچنین سود خوبی را نصیب خود سازد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید