خرید مستقیم پودر پسته صادراتی
اشتراک گذاری این مقاله در:
پودر پسته

خرید مستقیم پودر پسته صادراتی

خرید مستقیم پودر پسته صادراتی هدف هر بازرگان و کارخانه دار تولید کننده صنایع غذایی و شیرینی جات می باشد. چرا که در خرید مستقیم، صرفه جویی قابل قبولی را در هزینه هایش تجریه می کند و می تواند سود بیشتری را در بخش فروش محصول تولید شده کسب نماید.

شرکت کوشا دانه این فرصت را برای تمامی خریداران پودر پسته صادراتی فراهم ساخته و جهت رفاه حال شما کاربران گرامی،  واحد فروش اینترنتی را دایر کرده است. همچنین مشاورانی در واحد فروش  حضور دارند که در تمامی ساعات پاسخ گوی سوالات شما هستند و شما را برای خرید بهتر و رضایت بخش یاری می کنند.

خرید مستقیم پودر پسته صادراتی

ویژگی بارز پودر پسته صادراتی

ویژگی بارز پودر پسته صادراتی

از ویژگی بارز پودر پسته صادراتی می توان به رنگ سبز یک دست آن اشاره کرد . ارگانیک بودن و خالص بودن نیز ویژگی بعدی پودر پسته صادراتی می باشد. یکدستی در اندازه یا نرمه بودن آن بسیار مورد توجه خریداران است. نداشتن ناخالصی و تازه بودن و طعم و مزه مطبوع نیز از دیگر نکات حایز اهمیت هر مصرف کننده و خریداری خواهد بود.

بنابراین در تولید پودر پسته صادراتی تمامی نکات یاد شده دنبال می شود و تولید کننده تلاش می کند تا با استفاده از دستگاه های پیشرفته و تمام اتوماتیک، پودر پسته مرغوب به بازار داخلی و خارجی عرضه کند.

پودر پسته یک محصول فرآوری شده می باشد و گرچه به نظر می رسد که حساسیت تولید مغز پسته درشت صادراتی را ندارد اما باز هم کیفیت آن، میزان تقاضا و حتی سودآوری را تعیین می کند. برای رسیدن به کیفیت برتر، لازم است تا تولید کننده پودر پسته صادراتی را از انواع مرغوب پسته مانند پسته احمدآقایی، اکبری و … تهیه نماید . همچنین توجه به شهری که پسته در آن کاشت و برداشت می شود نیز در درجه بندی این کیفیت موثر خواهد بود.

شهر ها و استان های زیر کشت پسته عبارتند از : کرمان، سمنان، یزد، اصفهان، قزوین، قم، خراسان، آذربایجان شرقی و غربی، لرستان و… . مرغوب ترین پسته ها در حال حاضر با نام پسته استان کرمان و شهر رفسنجان و سیرجان شناخته می شود.

تولید بهترین پودر پسته صادراتی

تولید بهترین پودر پسته صادراتی

تولید بهترین پودر پسته صادراتی در شهرهای پسته خیز  و مراکز معتبر تولید فرآورده های پسته و خشکبار صورت می گیرد. و با قطعیت تمام می توان گفت که ایران جز تولید کننده های برتر پودر پسته صادراتی در جهان می باشد.

در بازار فروش داخلی و  خارجی،  پسته در اشکال مختلف از جمله پسته با پوست و خشک شده، مغز خالص پسته، خلال پسته و یا پودر پسته دیده می شود. پودر پسته به عنوان یکی از مواد اولیه در بخش تولید جایگاه بی بدیلی دارد و  بسیاری از تولید کننده های صنایع غذایی فروش ویژه خود را مدیون این پودر سبز رنگ می دانند.

از پودر پسته برای تزئین کیک ها، شکلات ها، بستنی و معجون ها،  انواع گز و سوهان، انواع شیرینی ها، تهیه باقلوا و انواع قاووت ، تزئین خوراک کشک بادمجان، حلواها، شله زرد و … استفاده می شود.

علاوه بر مصارف غذایی، پودر پسته به عنوان یک ماده نیروبخش و دارای خواص درمانی فوق العاده، در حوزه درمان مورد توجه قرار می گیرد. لذا ارگانیگ بودن و خالص بودنش ، شرط اساسی تولید است.

ویژگی خاص پودر پسه صادراتی سبب شده تا این فرآروده خوراکی به کشورهایی از جمله آلمان، ایتالیا، ترکیه، چین ، ژاپن، روسیه، ازبکستان، هندوستان ، کویت ، امارات، قطر، عمان ، بحرین ، عربستان، و.. صادر شود.

شرکت کوشا دانه به عنوان تولید کننده بهترین پودر پسته صادراتی امکان خرید و فروش را برای تمامی تاجران و بازرگانان فراهم ساخته است تا به پشتوانه خرید مطمئن، بتوانند در بازارهای جهانی گوی سبقت را از رقیبان، بربایند.

برای مشاوره و ارتباط بیشتر و بهتر لطفاٌ

اینجا

کلیک کنید

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید