خرید مغز بنه عمده
اشتراک گذاری این مقاله در:
بنهپسته وحشی

خرید مغز بنه عمده

مغز بنه یکی از دانه های خوشمزه و مقوی می باشد که کم کم جای خود را در بین مردم باز کرده و حتی به عنوان آجیل پذیرایی نیز استفاده می گردد . این نوع پسته کوهی در خواربارفروشی ها عرضه می گردد و تقریبا در دسترس می باشد اما از طریق آنلاین نیز می توان آن را تهیه کرد. خرید مغز بنه عمده را می توانید به صورت مستقیم از مراکز تولید و پخش بنه انجام دهید که بنه تازه و مرغوب را با قیمتی مناسب عرضه می کنند ، سایت فروش ما یکی از غرفه های پخش این محصول در تناژ بالا می باشد و به هر میزان از بنه که لازم دارید می توانید سفارش دهید .

خرید مغز بنه عمده

خواص بنه برای لاغری

خواص بنه برای لاغری

پسته کوهی که به آن بنه نیز گفته می شود از لحلظ خواص با پسته معمولی برابری می کند و دارای ترکیبات پروتئینی ، ویتامین ها و املاح معدنی فراوانی می باشد . بنه با داشتن کالری فراوان یکی از مواد خوراکی است که در افزایش وزن موثر بوده و مصرف روزانه آن به افراد لاغر توصیه می شود ، برای عملکرد بهتر بنه برای لاغری می توان آن را با بادام زمینی و درختی و شکر پودر کرده و به صورت قاووت در آورد و در برنامه غذایی خود گنجاند .

بنه با داشتن آهن فراوان در رفع کم خونی نیز موثر است و از این طریق سبب رفع بی اشتهایی در اثر کم خونی می گردد و میل به خوردن غذا را افزایش می دهد ، بدین ترتیب کاهش وزن نیز از بین رفته و فرد به وزن نرمال دست می یابد .

یکی دیگر از خواص بنه برای لاغری از طریق آرام کردن و تقویت اعصاب می باشد ، افرادی پیوسته استرس داشته و این استرس سبب لاغری آن ها می گردد می توانند با مصرف مداوم پسته کوهی آن را درمان نمایند .

بنه می تواند عملکرد معده و دستگاه گوارش در هضم غذا را بهبود بخشد و از این راه جذب مواد غذایی در بدن بهتر صورت می گیرد و لاغری درمان می شود .

به منظور افزایش وزن و درمان لاغری خود می توانید خرید مغز بنه عمده را انجام دهید و این ماده خوراکی را برای مصرف متوالی و منظم تهیه نمایید ، ضمن آن که خرید مغز بنه عمده با قیمت مناسبتری نیز صورت می گیرد .

خرید پسته کوهی از معدن پسته کشور

خرید پسته کوهی از معدن پسته کشور

کشور ما یکی از تولیدکنندگان اصلی پسته در جهان به شمار می رود و انواع پسته از باغ های وسیع آن برداشت می گردد شهرهای دامغان ، رفسنجان ، زرند ، سیرجان و نی ریز از منابع اصلی و بزرگ تولید پسته در کشور می باشند .

معدن پسته کوهی در کشور ما نیز استان های لرستان ، چهارمحال بختیاری ، کردستان و کرمانشاه می باشند که بیشترین مقدار بنه تولیدی در کشور ما از دامنه کوه های این مناطق برداشت شده و در سراسر کشور توزیع می گردد .

خرید مغز بنه عمده از این معادن پسته به صورت عمده و با قیمت مناسبی انجام می شود ، نمایندگی های فروش پسته کوهی در سراسر کشور نیز انواع پسته کوهی دریافت کرده از تولید کننده را با قیمت عمده عرضه می نمایند که خرده فروشان و فروشگاه های آجیل فروشی مشتری اصلی آن ها می باشند .

ما نیز در غرفه فروش خود پسته کوهی به صورت کامل یا مغز شده را مستقیما از تولید کننده به دست مصرف کننده می رسانیم . پسته های کوهی عرضه شده درشت و دارای کیفیت بالا می باشند و با تست آن متوجه تازگی و مرغوبیت محصول خواهید شد .

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید مغز بنه عمده را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید