خرید مغز پسته خرد شده صادراتی
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

خرید مغز پسته خرد شده صادراتی

مغز پسته خرد شده و شکسته که غالباً در شرکت‌ها و تولیدهای بزرگ بستنی سازی و یا اصولاً برای تولیدکنندگان آبمیوه مورد استفاده قرار می گیرد. از مغز پسته خرد شده  معمولاً  به عنوان پودر در محصولات خود استفاده می نمایند. پسته خرد شده جز محصولاتی می باشد که در صنایع بستنی سازی و آبمیوه فروشی ها برای تهیه معجون از آن استفاده می‌شود.

مغز پسته خرد شده و همچنین پسته خرد شده از پسته های  رویی آبی به دست می آیند و همچنین مقدار زیادی از مغز پسته خرد شده  را از  پسته دهان بسته به دست می‌آید که از آن مغز سالم تهیه می شود .نکته قابل اهمیت این موضوع این است که این مدل مغز پسته خرد شده از هرگونه مواد اضافی در داخل آن عاری می باشد، تنها موردی که ممکن است که در مغزپسته خرد شده مشاهده شود، مقدار کمی از پوسته استخوانی ریز خرد شده داخل مغز پسته خرد شده می باشد، که آن هم ممکن است در هنگام شکستن مخلوط شده باشد.

به هر جهت خرید مغزپسته خرد شده صادراتی بیشتر برای شرکت های تولید کننده بستنی و آبمیوه و لوازم قنادی و شیرینی فروشی ها مورد استفاده قرار می گیرد، همچنین به دلیل استفاده بالای  کشورهای عربی و همچنین ترکیه به دلیل استفاده در شیرینی های خاص و بامیه  به این کشورها صادر می نمایند.

خرید مغز پسته خرد شده صادراتی

 موارد مصرف مغز پسته لپه

 موارد مصرف مغز پسته لپه

موارد مصرف مغز پسته لپه، معمولاً در مصارفی که  سالم بودن مغز پسته زیاد اهمیت نداشته باشد و یا در مواردی که می توان مغز را برش دهند، و به صورت دو قسمت از آن استفاده کنند یا در اصطلاح از مغز پسته لپه استفاده می‌کنند، کاربرد خوبی دارد. مصارفی مثل استفاده در تولید سوهان و یا تولید گز و همچنین تولید شیرینی های سنتی و همچنین بستنی سنتی و….مورد مصرف قرار میگیرد.

مصرف این گونه پسته، بسیار مفید است مغزپسته خرد شده یا مغز پسته لپه، که با نام مغز دو نیم شده هم آن را در نظر می‌گیرند. از لحاظ قیمت ، نسبت به مغزپسته خرد شده یا پسته خرد شده پایین‌تر است. با این تفاوت که در بعضی از کاربرد ها می تواند همانند مصارف مغز پسته خرد شده مورد استفاده قرار گیرد همچنین این نوع مغز پسته خرد شده از  لحاظ کیفیت و مرغوبیت  خیلی اهمیت ندارد و در نتیجه قیمت مغز پسته خرد شده و پسته خرد شده نسبت به مغز پسته دو لپه، بالاتر می باشد. زیرا کیفیت و مرغوبیت مغز پسته ، در مغز پسته خرد شده،  خیلی اهمیت ندارد در نتیجه قیمت مغز پسته خرد شده و پسته خرد شده نسبت به مغز پسته خرد شده بالاتر می باشد.

قیمت مغز پسته صادراتی در بازار

قیمت مغز پسته صادراتی در بازار

قیمت پسته فله در بازار برای خریداران بزرگ پسته خرد شده و مغز پسته خرد شده، به صورت عمده و به قیمت تولیدی محاسبه می گردد .معمولاً خریداران بزرگ پسته خرد شده و مغز پسته خرد شده کشورهایی هستند که دارای جمعیت زیادی می باشند و به عنوان یک خرید موفق این محصول را خریداری می نمایند . حتی می‌توان به کشورهایی همچون هند،چین ،لبنان، اشاره نمود که می توان گفت هند و چین به دلیل جمعیت بالا با قابلیت خرید و بازرگانی بالا مغز پسته خرد شده و پسته خرد شده را تهیه می نمایند.

ولی کشورهای لبنان و امارات به دلیل فعالیت در زمینه خرید و فروش و صادرات مغز پسته خرد شده و پسته خرد شده آن را خریداری و تهیه می نماین. همان طور که می دانید برای صادرات مغز پسته خرد شده آن را باید به صورت فله تهیه نمود و در نتیجه قیمت پسته برای صادرکنندگان مقرون به صرفه تر و مناسب تر میباشد .قیمت مغز پسته صادراتی در بازار با نوسانات زیادی روبرو است و قیمت پسته را باید بر اساس کیفیت و مرغوبیت آن در نظر گرفت. برای خرید می توانید با مجموعه کوشادانه در تماس باشید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید