اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

خرید مغز پسته دست شکن

یکی از بهترین محصولات موجود در بازار مغز پسته دست شکن می باشد و این نوع مغز پسته برای افرادی می باشد که به دنبال محصولات لوکس و ممتازی برای صادرات می باشند. مغز پسته دست شکن جزوه آن دسته از پسته هایی است که می توان به افراد خارجی پیشنهاد داد و مطمئن بود که این نوع پسته را هیچ جای دیگری با این مرغوبیت پیدا نخواهند کرد.

مغز پسته دست شکن یکی از بهترین موردها برای فرآورده های غذایی می باشند که مناسب برای صادرات است که در مدت زمان کوتاهی توانسته اند بخش قابل توجهی از صادرات را به خودش اختصاص دهد. مغز پسته دارای انواع گوناگونی می باشد که هر کدام برای کارهای خاصی استفاده خواهد شد.

خرید مغز پسته دست شکن

معرفی انواع مغز پسته دست شکن

معرفی انواع مغز پسته دست شکن

معمولا هدف از خرید پسته دست شکن در بازارهای داخل ایران برای آجیل و سپس برای صادرات وارد بازار خواهد شد. که تولیدات استان های کرمان شهرستان رفسنجان و خراسان نسبت به استان های دیگر جلودار می باشند. مغز پسته دست شکن همیشه جزوه محبوب ترین نوع مغزها بوده اند که دارای ظاهری زیبا نیز می باشند و همچنین مغزهای لپه و شکسته در این نوع کمتر است.

در ایران مغز پسته دست شکن را از پسته های خندان یا همان پسته های دهان باز به دست می آورند تا ظاهری زیبا داشته باشند. بیشترین نوع متدوالی که در بازار با نام مغز ممتاز وجود دارد مغز پسته دست شکن گلدار می باشد. مغز پسته دست شکن دارای انواع مختلفی می باشد که هر فردی بر اساس نیاز خودش نوعی از آن را خریداری می کند. در حالت کلی مغز پسته دست شکن دارای دو دسته می باشد که شامل:

  • مغز پسته از نوع مغز پسته خندان
  • مغز پسته از نوع مغز پسته دهن بسته
  • مغز پسته از نوع مغز پسته کجو

که قطعا نوع خندان آن دارای کیفیت بالاتری بوده و برای صادرات پسته مناسب می باشد. با وجود کیفیت بالای مغز پسته دست شکن از نوع پسته خندان اما ما به شما پیشنهاد می کنیم از نوع دهن بست آن استفاده کنید.

نوع دهن بسته به دلیل کیفیت بالای بهداشتی و از نظر آفلاتوکسین دارای استانداردهای بیشتری می باشد که آن را برای صادرات پسته مناسب کرده است. این اهمیت بالای بهداشتی به خاطر وجود چالش ها و بحث های بهداشتی بوده است که در ایران به وجود آمد. تا چند سال قبل شاید یکی از بهترین و درجه یک ترین پسته ها را می توانستیم در رفسنجان پیدا کنیم اما رفته رفته به دلیل کمبود منابع آبی، تغییرات آب و هوایی، تولید در سایر نقاط ایران، عرضه شدن انواع مختلف و متنوع تری از مغز پسته دست شکن در سراسر ایران باعث شد تا توجهات نسبت به پسته رفسنجان کمتر شود. اما باید بدانید که پسته رفسنجان همچنان دارای مرغوبیت بالاتری برای تولید مغز پسته دست شکن می باشد.

قیمت مغز پسته دست شکن

قیمت مغز پسته دست شکن

علاوه بر فروش مغز پسته از نوع دست شکن در داخل ایران این محصول را می توان به کشورهای دیگر صادر کرد. یکی از خریداران این نوع مغز کشورهای عربی می باشند و بعد از آن استرالیا، اروپا و کاندا قرار دارند و گاهی اوقات نیز لبنان. با این وجود ایران به بزرگترین فروشنده پسته تبدیل شده است که متنوع ترین محصولات را ارائه کرده است. اگر شما برای تولید مغز پسته دست شکن از نوع پسته دهن بسته استفاده می کنید نوع مغزتان معمولی خواهد بود. که برای این کار به پسته های دهن بست با گرم بالا احتیاج دارید. هر چه گرم بالاتر رود محصولتان درشت تر و قیمت آن بالاتر می رود.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید مغز پسته فله را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید