اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

خرید مغز پسته قزوین

در سالهای اخیر مغز پسته قزوین، توانسته در میان مغز پسته شهرهای دیگر بدرخشد و با اینکه سابقه زیادی ندارد، مشهور شود. برای همین است که کارخانه داران، عرضه کنندگان و فروشندگان خشکبار و پسته، در تلاش هستند تا بتوانند حجم بیشتری از مغز پسته قزوین را خریداری کنند.

چندین سال است که در راستای سیاست های جدید حوزه کشاورزی، مقرر شده تا کشت محصولاتی که نیاز به آبیاری کمتر دارند، توسعه پیدا کند. پسته از جمله این محصولات است که علیرغم باردهی خوب و درآمدزایی بالا، نیاز کمی به آب دارد. اکنون می توان از این امتیاز استفاده کرد و زمین های کویری و نیمه کویری را به باغ های پسته تبدیل کرد. کشت موفق پسته در شهر قزوین و دیگر شهرهای نیمه شمالی کشور نمونه های موفق این طرح هستند.

خرید مغز پسته قزوین

 

 

 

کاربرد مغز پسته قزوین

کاربرد مغز پسته قزوین

 

 

 

همانطور که اشاره شد مغز پسته قزوین در حال رقابت با نمونه های دیگر می باشد. حتی گفته شده که پسته قزوین در کنار برترین نمونه پسته ایرانی یعنی پسته رفسنجان قرار گرفته است و خرید مغز پسته قزوین به اندازه پسته رفسنجان رونق دارد.

انتظار می رود که این مروارید سبز قزوین بتواند روز به روز شهرت خود را بیشتر کند و جایگاهش ارتقا یابد.

با این‌ تفاسیر اگر بخواهیم  کاربرد مغز پسته قزوین را مورد اشاره قرار دهیم می توانیم موارد زیر را برشماریم.

  • کاربرد آجیلی: مغز پسته یکی از لوکس ترین و پر طرف داران و خوشمزه ترین خشکبار و مغزهاست و البته از گران ترین. پسته جایگاه ویژه‌ای درمهمانی های نوروز و شب یلدا و دیگر مهمانی های ایرانی ها دارد و یک پذیرایی عالی محسوب می شود.
  • محصولی برای صادرات: ایران در رتبه دوم تولید پسته در جهان است. معمولا کالای صادراتی، کالایی ست که بالاترین کیفیت را داشته باشد. با ویژگی هایی که مغز پسته قزوین دارد، برای صادرات مناسب خواهد بود.
  • کاربرد خوراکی: مغز پسته منحای آجیل و کاربرد در مهمانی ها، باز هم به علت ارزش غذایی و خواص ویژه ای که برای بدن دارد، طرفداران زیادی دارد. افراد برای تامین ویتامین های مورد نیاز و تقویت خود و به عنوان یک خوراکی مفید به آن توجه داشته و به خرید مغز پسته قزوین مبادرت می ورزند.
  • کاربرد دارویی: پسته به دلیل خواص دارویی منحصر به فردش در طب سنتی و اسلامی بسیار مورد توجه است.
  • کاربرد تزیینی پسته: رنگ سبز و عطر و مزه خاص مغز پسته سبب شده تا برای زیبایی بخشی به غذاها، بستنی ها و دسرها از آن استفاده شود.

قیمت مغز پسته قزوین

قیمت مغز پسته قزوین

 

 

 

قیمت مغز پسته قزوین مانند هر محصول تولید شده دیگر، تحت تاثیر فاکتورهای متعدد می باشد. این موارد را می توانیم اینگونه شمازش کنیم.

  • هزینه‌های تولید: هزینه کاشت، برداشت، نیروی انسانی، خرید دستگاه های پوست‌کن پسته، مغز کن و..‌ در این بخش محاسبه می شود.
  • – هزینه حمل و نقل: انتقال پسته از باغ تا کارخانه یا پس از فرآوری، از کارخانه تا محل توزیع، هزینه های مرتبط با این بخش است.
  • هزینه های بسته بندی: بسته بندی به جهت نوع طراحی و نوع اجناس بکار رفته برای آن، میتواند هزینه ها را متغیر کند.
  • کیفیت مغزپسته و درجه بندی آن: با توجه به اینکه پسته از چه رقمی باشد و درشت بودن و یا ریز بودن آن، قیمتش متغیرمی باشد. البته رنگ پسته، تازگی آن نیز در تعیین کیفیت و قیمت موثر است‌.
  • نوع خرید و فروش: خرید ها یا کلی هستند و یا جزیی، اگر خرید شما به طور عمده باشد حتما قیمت آن‌پایین تر خواهد بود.
  • خرید مستقیم یا باواسطه: در خرید با واسطه تعداد مراحل خرید و فروش بیشتر می شود و در هر مرحله، طرف معامله سودی برای خود در نظر می گیرد و همین سبب افزایش قیمت می شود در نتیجه خرید مستقیم به صرفه تر خواهد بود.

اگر خواهان خرید مغز پسته قزوین هستید پیشنهاد ما این است که این کالا را از سایت کوشادانه تهیه کنید چون هم خریدی با کیفیت و مستقیم را تجربه می کنید و هم می توانید حتی در خرید جزیی ، مناسب ترین قیمت ها را تجربه نمایید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید