خرید مغز پسته کال صادراتی
اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

خرید مغز پسته کال صادراتی

مغز پسته کال صادراتی یکی از ارمغان­های درجه یک و اعلای بازار خشکبار ایران محسوب می­گردد که هر ساله در تناژهای بالا با بهترین کیفین به کل جهان ارائه می­شود. پسته کال یا کالک به دلیل کیفیت منحصر به فردی که دارد توانسته بیشترین حجم صادرات پسته را به خود اختصاص دهد. خرید پسته کال بیشتر توسط کشورهای خارجی متمول انجام می­گیرد.

البته این موضوع، به هیچ وجه به این معنا نمی­باشد که این محصول به هیچ وجه  در ایران مشتری ندارد، یا این که در مراکز عرضه­ی پسته ­ی کشورمان دیده پسته کال مود نیست، بلکه مفهوم آن این می­باشد که از آن جایی که این محصول ارزنده موفق شده است که در بازار خشکبار جهان خوش بدرخشد و مردم دنیا نیز با ارزش غذایی و دارویی بالای این محصول آشنا شده­اند میزان تقاضا توسط کشورهای خارجی بالا رفته است و همین امر باعث شده تا بازار تجارت خارجی و صادرات آن پر رونق­تر باشد.

خرید مغز پسته کال صادراتی

مشخصات مغز پسته کال صادراتی

مشخصات مغز پسته کال صادراتی

پسته کال همان طور که از اسم آن نیز مشخص است پسته کال و نارس است که همین یکی از ویژگی­های خاص آن می­باشد. برداشت زود هنگام آن سبب می­شود تا رنگ بسیار زیبایی داشته باشد و بیشتر مودر قبول بازار واقع شود البته باید دقت شود که این کار کاملا به موقع انجام گردد.

یکی دیگر از مشخصات این پسته که دلیل اصلی گران بودن آن نیز محسوب می­شود وزن پایین آن است. پسته کال صادراتی دارای انواع متفاوتی است و کشورهای مختلف می­توانند نوع آن را بنا بر هر هدفی که از خرید آن دارند و همچنین بر اساس میزان بودجه­ی خود، انتخاب کنند ما در این بخش به منظور آشنایی بیشتر شما چند مورد از انواع پسته کال را به شما معرفی می­کنیم:

  1. بهترین مغز پسته کال مغری است که کاملا سالم باشد و رنگ آن سبز تیره باشد.
  2. نوع دوم پسته نیز مرغوب است و کاملا سالم است اما میزان تیرگی رنگ آن کم­تر است و نسبت به گروه اول کمی ارزان­تر است.
  3. و….

این روند حدودا تا ده رقم پسته کال ادامه دارد و هر چه که نمودار به سمت پایین­تر بیاید، طبیعتا میزان تیرگی رنگ آن کم­تر می­شود و در کنار آن نیز کیفیتش هم پایین می­آید و روند صعودی قیمت آن به روند نزولی تبدیل می­شود.

فروشندگان مغز پسته کال صادراتیفروشندگان مغز پسته کال صادراتی

این یه امر بدیهی است که بازار فروش مغز پسته کال در دست بخش­ هایی از کشور باشد که بهترین و درشت­ترین پسته را دارند. در کشور ما استان­های زیادی هستند که مساحت بالایی از باغ ­های آن­ها به کشت پسته اختصاص دارد و میزان آن به قدری بالا است که علاوه بر تأمین شدن بازار خشک بار داخلی به صورت سالانه حجم بالایی از آن نیز به کشورهای دیگر صادر می­شود.

از آن جایی که  پسته کال مشتری‌های زیادی در خارج کشور دارد، رقالبت بسیاری در بین این استان وجود دارد و همه ­ی آن­ها همواره تلاش می­کنند تا سبزترین و درشت­ترین پسته کال را روانه­ ی بازار کنند. یکی از گام­های مؤثری که برای به دست گرفتن بازار انجام دادند ایجاد نمایندگی‌های فروش در سر تا سر کشور است که قادر هستند بهترین و مرغوب­ترین پسته کال را در تناژهای بالا به اقصی نقاط جهان صادر کنند.

این نمایندگی­های فروش برای جذب مشتری­ بیشتر سعی کرده در کنار کیفیت محصولات خود به اصل تنوع نیز اهمیت بدهند و یکی از اقدامات مؤثری که انجام داده ­اند عرضه­ ی پودر و خلال پسته­ ای است که از پسته کال اعلا تهیه شده است. این نوع پودر پسته در عرصه­ ی تهیه ­ی انواع شیرینی و بستنی حرف اول را می­زند و به دلیل رنگ و طعم عالی که دارد باعث جذب بیشتر مشتری می­شود.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید