خرید مغز پسته کال صادراتی
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پسته

خرید مغز پسته کال صادراتی

خرید مغز پسته کال صادراتی همانند دیگر مغزهای پسته تولید شده در کشور عزیزمان، پر رونق می باشد. خرید پسته کال هم توسط مشتربان داخلی انجام می شود و هم توسط خریداران خارجی.
همانطور که می دانید بخش اعظمی از مغز پسته های تولید و برداشت شده در ایران و حتی فراورده های آن، به صادرات اختصاص می یاید. علت این موضوع می تواند چند چیز باشد که عمده ترین آن قیمت تمام شده این محصول است و شرایط نامساعد اقتصادی ایران که سبب کاهش قدرت خرید مردم شده است.
عامل عمده و اصلی دیگر هم می تواند کیفیت اعلای پسته ایرانی باشد. پسته ایران مرغوب ترین پسته تولید شده در جهان است و تا کنون هیچ یک از کشورهای تولیدکننده نتوانسته پسته ای همپا با طعم و مزه پسته ایرانی نماید.

خرید مغز پسته کال صادراتی

مشخصات مغز پسته کال صادراتی

مشخصات مغز پسته کال صادراتی

مغز پسته کال صادراتی به طور کلی و همچنین در خواص همانند دیگر پسته های تولید شده ایرانی ست. اما با توجه به نام گذاری جداگانه و خاصی که دارد حتما باید مشخصات متمایز کننده نسبت به دیگر مغزهای پسته داشته باشد.

این مشخصات عبارتند از:

– برداشت زود هنگام، معمولا پسته رسیده در اواخر تابستان و یا اوایل پاییز برداشت می شود و وارد حوزه فراوری می گردد و سپس روانه بازار می شود.
اما این نوع پسته کال در اواسط بهار برداشت می شود و در واقع تفاوت زمانی برداشت ان، زمینه ساز اصلی تفاوت آن با دیگر مغزها می باشد.
– وزن بسیار سبک، پسته کال به جهت آن که هنوز مراحل رشد خود را در روی درخت طی نکرده و نتوانسته کامل شود، بسیار سبک‌ وزن است .
– رنگ بسیار سبز، سبز بودن یکدست و خاص بودن رنگ این نوع مغز در کنار دیگر مغزهای پسته، قطعا اصلی ترین مشخصه و امتیاز آن است.
همه می دانید که پسته در کنار ارزش غذایی و طعم و مزه دلپذیرش، به جهت رنگ زیبایی که دارد، یک‌ ماده تزیینی به شمار می رود و هر چه این رنگ یکدست تر و شفاف تر باشد، این زیبایی بخشی بیشتر خواهد شد.
اگر بخواهیم صریح تر بگوییم، باید گفت که علت اصلی برداشت زود هنگام پسته، دست یافتن به همین رنگ سبز بی مثال است. رنگ چشم نوازی که فقط مختص پسته کال است.
– گران قیمت بودن، مشخصه برجسته دیگر مغز پسته کال، گران قیمت بودنش است. سبک بودن پسته برداشت شده و زیانی که باغدار متحمل می شود و همچنین رنگ سبز خاص و پرطرفدار بودن آن از عواملی است که این مغز پسته را گران تر ارزیابی می کند.
شاید خارجی بودن مشتریان و خریدارن این نوع پسته نیز در این گرانی بی تاثیر نباشد.
– صادراتی بودن، جالب است بدانید سهم عمده مغز پسته کال در ایران که محل تولیدش است، مصرف نمی شود و اختصاص به صادرات دارد. آمارهای اتاق بازرگانی، این سهم را تا حدود نود درصد تخمین زده اند و اذعان دارند که این کالا خریداران خارجی بسیار بیشتری دارد.
بعید نیست گران‌ بودن را دلیل این عدم استفاده در ایران بدانیم. در هر حال پسته به خودی خود یک‌ محصول گران قیمت و لوکس به شمار می رود و زمانی که امتیاز ویژه تری پیدا می کند، حتما بر میزان مصرف آن در داخلی آن اثرگذار خواهد بود.

فروشندگان مغز پسته کال صادراتی

فروشندگان مغز پسته کال صادراتی

فروش مغز پسته کال همانطور که اشاره شد بیشتر در حوزه صادرات اهمیت پیدا می کند. این موضوع علیرغم وجه منفی گران‌ بودنش در ایران می تواند اثرات مثبت هم داشته باشد. چرا که یک‌ کالای صادراتی، به جهت ارزاوری بالا و رونق تجارت خارجی ایران سبب چرخش اقتصاد کشور می شود.
کالای صادراتی به دلیل توجهی که می طلبد می تواند فرصت های اشتغال برای جوانان این مرز و یوم‌ ایجاد کند و این نیز از اثرات مثبت و برکات این‌محصول است که نباید نادیده گرفته شود.
با توجه به تمامی این ویژگی ها، فروشندگان مغز پسته کال صادراتی خوب می دانند که برای حفظ این‌رونق باید سلایق خریداران را در بازار خارجی بشناسند. شرکت بازرگانی کوشادانه یک‌ نمونه موفق در این زمینه است که توانسته مدیدیت و درخشش خوبی در حوزه صادرات مغز پسته کال داشته باشد. اگر فروشنده و یا خریدار مغز پسته کال صادراتی هستید حتما به با کارشناسان واحد فروش سایت در تماس باشید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید