اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

خرید پسته کوهی بشاگرد با کیفیت عالی

پسته کوهی بشاگرد به دلیل عطر و طعم بی نظیر جز بهترین و مرغوب ترین پسته های موجود در بازار است که از درختانی پر بار در مناطق کوهستانی برداشت می شود و امروزه طرفداران زیاری دارد. این محصول سرشار از پروتئین و آهن و مواد معدنی است که می تواند تا حد زیادی نیاز بدن را تامین کند به همین دلیل امروزه به روش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این دانه در خوراکی های سنتی بشاگرد به وفور مصرف می شود. خرید این محصول به صورت عمده و جزیی انجام می شود. 

خرید پسته کوهی بشاگرد با کیفیت عالی

ویژگی هایی که پسته کوهی بشاگرد دارد:

ویژگی هایی که پسته کوهی بشاگرد دارد: در بازار انواع پسته کوهی موجود است که بشاگرد به دلیل کیفیت بالا و دانه های درشت و پر مغز و پوسته نازک جز بهترین ها است. این مغز مقوی دارای ویژگی های منحصر به فردی است که باعث تمایز و برتری آن نسبت به دانه های دیگر شده است و روغن فراوانی هم دارد و می توان عمل روغن گیری را هم انجام داد. 

پسته های بشاگرد به دلیل شرایط اقلیمی مساعد سطح کیفی بسیار بالایی دارند و زودتر از موعد مقرر برداشت می شوند. مصرف آنها به صورت تازه و خشک بوده و هر کدام طعم خاص خود را دارند. ماندگاری این مغز بسیار بالا بوده و می توان تا مدت ها از آن استفاده کرد. 

این پسته خاصیت فراوانی را در خود جای داده و برای درمان کم خونی و پوکی استخوان بهترین گزینه است. آنتی اکسیدان در این دانه بسیار بالا بوده و به تقویت سیستم ایمنی کمک زیادی می کند. 

قیمت روز انواع پسته کوهی در کشور

قیمت روز انواع پسته کوهی در کشور قیمت پسته کوهی به دلیل تورم روزانه در حال تغییر و نوسان است. اطلاع یافتن از قیمت روز انواع بنه برای مشتری ها حائز اهمیت می باشد. زیرا این نرخ همه روزه در حال تغییر است و دلیل این تغییر هم نوسان های موجود در بازار می باشد که باعث شده نرخ ها به صورت ثابت نباشد.

شما می توانید این نرخ را به صورت آنلاین در این سایت مشاهده کرده و خرید خود را انجام دهید. اما به این نکته بسیار با اهمیت توجه زیادی داشته باشید که این نرخ ها را قبل از شروع هر کاری باید دریافت نمائید تا بتوانید خرید خوبی داشته باشید. این نرخ ها با استناد بر نوع و درجه کیفی کالا ها مشخص می شوند.

هر چه سطح کیفی این دانه بالاتر و پر مغز تر باشد مسلما نرخ بالاتری هم در بازارهای داخلی و خارجی دارد. اگر فروش به صورت عمده انجام شود برای مشتری مقرون بصرفه است. 

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید