اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

خرید پسته کوهی درجه یک صادراتی

کشور ایران به دلیل داشتن شرایط جغرافیایی بسیار خوب خواستگاه رشد و پرورش انواع گیاهان و میوه ها و درختان می باشد.

درخت پسته کوهی یکی از بهترین این نمونه ها می باشد که دارای میوه ای شبیه به پسته ولی کوچکتر دارد که خواص دارویی و درمانی سرشاری دارد و بیشتر در نواحی کوهستانی کشور رشد می کند.

برای خرید پسته کوهی درجه یک صادراتی می توانید به این سایت مراجعه کنید و محصول با کیفیت را به راحتی تهیه کنید.

خرید پسته کوهی درجه یک صادراتی

مشخصات پسته کوهی درجه یک صادراتی

مشخصات پسته کوهی درجه یک صادراتی پسته کوهی صادراتی دارای مشخصات مختلفی می باشد و معمولا دو نوع آن را برای صادرات انتخاب می کنند یکی گونه ی نرم این پسته است که دارای پوسته ی نازک و نرمی بوده و به راحتی با دندان یا دست شکسته می شود.

نمونه ی دیگر آن نوعی است که پوسته سخت و سفتی داشته که به راحتی شکسته نمی شود و طعم مغز آن خوشمزه تر از نوع نرم می باشد و بیشتر برای صادرات از آن استفاده می شود زیرا زمان نگهداری آن هم بیشتر است.

پسته های وحشی در بیشتر شهر های کشور رشد می کنند اما زادگاه اصلی آن ها دامنه های زاگرس و خراسان و سیستان و بلوچستان می باشد. 

از پسته های کوهی که نام دیگر آن ها بنه می باشد هم برای خام خوردن استفاده می شود و هم برای تهیه ی انواع ترشی و درست کردن شیرینی ها و کیک ها مورد استفاده قرار می گیرد.

طعم و مزه ی بنه کوهی شبیه به پسته می باشد ولی رنگ آن روشن تر بوده و مغز آن بسیار کوچکتر ولی خواص سرشاری دارد که باعث می شود از نظر ارزش غذایی با پسته برابری کند. 

فروشنده بهترین پسته کوهی در ایران

فروشنده بهترین پسته کوهی در ایران امروزه افراد به دلیل آگاهی از خاصیت های بی شماری که پسته کوهی دارد از آن بسیار مصرف می کنند و همین امر موجب شده است تا فروش این محصول برای باغداران و فروشندگان آن بسیار سودآور باشد.

اکثر مردم این محصول خوشمزه را برای درمان بیماری ها و مشکلات خود مانند سرماخوردگی، آنفولانزا، کم خونی، کمبود آهن، صرع، یرقان، سرفه های مزمن، انواع سرطان ها، غلیظ کردن شیر مادران، رشد بهتر جنین، درد های دوران قاعدگی، بهبود سیستم ایمنی بدن، از بین برنده ی لک ها و جوش های صورت، بیماری های قلبی و عروقی و تقویت و افزایش نیروی جنسی استفاده می کنند. 

شما می توانید برای خرید این میوه ی مفید از طریق این فروشگاه اینترنتی که بهترین فروشنده پسته کوهی در ایران می باشد اقدام و این محصول را با مناسب ترین قیمت و مرغوبیت دریافت کنید. 

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید