اشتراک گذاری این مقاله در:
بنهپستهپسته وحشی

خرید پسته کوهی هرمزگان

خرید پسته کوهی هرمزگان  از روش های گوناگونی میسر می شود. فروشگاه های عرضه خشکبار مخصوصا آنهایی که اختصاصا به پخش آجیل و انواع پسته می پردازند، بهترین گزینه پیش رو هستند. خرید پسته هرمزگان در این مراکز هم به صورت کلی و هم به صورت جزیی صورت می پذیرد. نوع بسته بندی و فله ی آن هم تنوع دیگری در خرید و فروش این نوع پسته به شمار خواهد آمد.

البته خریدی برای مشتری دلچسب و رضایت بخش است که هم کیفیت عالی و هم قیمت مناسب برای او تضمین شود. برای همین منظور ما مرکز فروش کوشادانه را به شما معرفی می کنیم . در سایت ما ، تمام روش های متنوع فروش از جمله خرید حضوری یا غیرحضوری و از طریق سایت، خرید عمده یا جزیی، خرید فله یا بسته بندی شده، خرید برای مناطق دور و نیازمند ارسال و … برقرار است و در عین حال در هر وضعیتی، پسته کوهی را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قمیت دریافت خواهید کرد.

برای آشنایی با نحوه خرید مناسب با شرایط خود و اطمینان از کیفیت  و قیمت خرید خود، کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. کارشناسان واحد فروش پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند.

خرید پسته کوهی هرمزگان

 ویژگی های پسته کوهی هرمزگان

 ویژگی های پسته کوهی هرمزگان

پسته بنه کوهی هرمزگان از گونه های بنه کابلی به شمار می رود و با نام های کسودنگ، کسور، بنه چه ، بنه مشک شناخته می شود. البته بنه چه و بنه مشک نام های پسته کوهی کال هرمزگان است.

این نوع پسته در مناطق کوهستانی نیمه خشک هرمزگان می روید و انسان ها دخالتی در کاشت آن ندارند. این پرندگان هستند که بذر آن را در کوهستان تکثیر نموده و در اثر یخ زدگی ، هسته می شکند و نهال آن جوانه می زند و رشد می  کند. درخت پسته کوهی سه تا هفت متر قد می کشد و گاهی بلند قامت تر هم می شود.

بسیار پر بار است و تا بیست کیلوگرم می توان از هر اصله درخت هرمزگانی، پسته کوهی برداشت کرد. در وصف ویژگی های پسته کوهی هرمزگان می توان گفت که این دانه بسیار روغنی است و مزه ترش و ملسی دارد که بسیار متفاوت تر از مزه دیگر انواع پسته است.

علاوه بر مزه، اندازه آن نیز وجه تمایز جدیدی برای شناخته شدن از دیگر انواع پسته ها به شمار می آید. گرد است و رنگ سبز آن زینت بخش جنگل های انبوه پسته کوهی در هرمزگان می باشد. هم به صورت خام مصرف می شود و هم به صورت رسیده. به طوری که تنوع مصرف ان در حوزه های متفاوت  بی شمار است. خواص آن بسیار بیشتر از پسته های شناخته شده و معروف در بازار آجیل است.

تولید پسته کوهی هرمزگان

تولید پسته کوهی هرمزگان

با توجه به تقاضای داخلی و خارجی برای این محصول، به نظر می رسد که باید تولید پسته کوهی هرمزگان با جدیت بیشتری دنبال شود. شاید علاوه بر ویژگی های ظاهری، خواص بی نظیر و بی همتای آن سبب این حجم از درخواست شده باشد. مخصوصا که پسته کوهی هرمزگان از معدود نمونه های پسته است که فاقد سم افلاتوکسین می باشد و برای همین از نظر فاکتورهای سازمان بهداشت جهانی می تواند یک محصول  سالم و ممتاز شناخته شود.

با توج به جایگاهی که امروزه پسته کوهی هرمزگان پیدا کرده است تولید کنندگان بیش از پیش به فکر ارتقا کیفیت این محصول و عرضه آن به بازارهای داخلی و خارجی هستند. کوشادانه از جمله این تولیدکنندگان است که توانسته اقدامات ارزشمندی در حوزه تولید، عرضه و فروش و حتی صادرات پسته کوهی هرمزگان داشته باشد. کیفیت شعار اصلی مجموعه کوشادانه در تولید پسته کوهی می باشد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید