سفارش خلال پسته فله
اشتراک گذاری این مقاله در:
خلال پستهمغز پسته

سفارش خلال پسته فله

خرید خلال پسته فله به کار کسانی می آید که به کارخانه های تولید خوارکی هایی را دارند که خلال پسته جز اصلی مواد اولیه ان هاست. این گروه نه تنها خلال پسته را، بلکه هر مواد اولیه دیگرش را هم باید به صوزت فله و عمده بخرد‌‌. البته چنین خریدارانی خوب می دانند که برای سفارش خلال پسته فله باید به سراغ تولیدکنندگان اصلی بروند‌ چرا که پسته یک محصول لوکس و گران قیمت است و فروشندگان جز نمی توانند این محصول را در تناژ بالا برای خود ذخیره نمایند. کوشادانه یعنی همین سایتی که در آن حضور دارید، مرکزی است که خود تولیدکننده و فروشنده بزرگ خلال پسته ک دیگر فرآورده های پسته می باشد و به راحتی می توان تمام نیاز شما خریدار محترم را در هر تناژی که باشد، تامین نماید.

سفارش خلال پسته فله

کاربرد خلال پسته فله

کاربرد خلال پسته فله

خلال پسته همانند محصول اصلی اش بسیار پرکاربرد است حتی می توان‌گفت کاربرد مشتقات پسته بیشتر از خود آن می باشد چرا که خلال پسته نسبتا با قیمت کمتری تهیه می شود و در آشپزخانه های کوچک و بزرگ هم جا دارد. از خلال پسته در تمام کارخانه ها و کارگاه های سوهان پزی، تهیه گز، تزئین انواع شیرینی و کیک، تولید بستنی و معجون، انواع ابمیوه ها، تولید انواع بیسکوییت و کیک ها، تولید شکلات ها، تزیین شله زرد و حلوا و انواع دسر و غذاهای ایرانی و.. استفاده می شود. این تنوع کاربرد نشان از ارزش و تاثیر خلال پسته در افزایش کیفیت تولیدات غذایی ما دارد. روز به روز هم بر کاربردها افزوده می شود و تنوع کاربرد ها فوق العاده خواهد بود.

بد نیست اشاره ای داشته باشیم به دلایل این کاربرد خلال پسته؛ خلال پسته علاوه بر زیبایی بخشی و ایجاد عطر و طعم جدید و دلپذیر، آثار دیگری هم دارد از جمله خواص درمانی.

کمترین خاصیت پسته، تاثیر طبع گرم آن بر بدن است. طبع پسته بسیار گرم است و به عنوان یک مسهل برای خوراکی های سرد محسوب می شود و می تواند تبعات منفی ان را خنثی نماید و بدن را به تعادل برساند.  ارزش غذایی پسته هم که بر کسی پوشیده نیست، فسفر، منیزیم، اسیدفولیک، ویتامین های ای، دی، کا و ای و ده ها مواد مغذی دیگر چیزی ست که باعث تقویت بدن شده و انرژی بدن را تامین می نماید.

پخش  خلال پسته فله

پخش  فله

پخش خلال پسته به صورت فله توسط مراکز متعددی می تواند صورت بگیرد اما نکته مهم این است که فقط تولیدکننده و مراکز فروش معتبر توان تامین سفارش ها را در تناژ بالا دارند، مخصوصا اگر کیفیت و تازگی و قیمت هم فاکتور بعدی در سفارش خلال پسته باشد. پخش خلال پسته فله ای توسط تولید کننده علاوه بر حفظ تازگی، کاهش قیمت را به دنبال دارد‌ چرا که واسطه ای وجود ندارد تا برای تامین‌ سود خود بتواند قیمت را افزایش دهد‌.
نکته قابل توجه دیگر در خرید فله ای خلال پسته، کاهش هزینه های تولید می باشد. به عبارت دیگر هر بسته بندی منحای هزینه طراحی شکیل و جذابش، هزینه ای در بر دارد که هم برای تولیدکننده است هم برای خریدار‌.
صاحب کارخانه تولیدی گز و سوهان و کیک و بستنی و..‌، نیازی به این بسته بندی ندارد مضاف بر اینکه در صورت بسته بندی شدن خلال، او نیاز دارد تا یک‌ یا چند نیرو برای خارج کردن خلال های پسته از بسته هایشان، بگمارد و این یعنی اتلاف وقت و تولید هزینه اضافی.
پس فله ای بودن خلال پسته و پخش مستقیم آن به سود هر دو طرف خریدار و فروشنده خواهد بود.
کوشادانه با توجه به نکات فوق، کوشیده است تا تمام محصولات خود اعم از خلال پسته را با ایجاد کمترین هزینه برای خریدار ارسال نماید. برای خرید فقط کافی ست به قسمت واحد فروش مراجعه کنید و به صورت انلاین میران درخواستی خود را ثبت‌نمایید یا اینکه با شماره های درج شده در پایان مقاله، تماس حاصل نموده و ضمن پرس و جو در مورد شیوه های خرید، خلال پسته را سفارش دهید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید