اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

سفارش پسته کوهی لرستان به صورت عمده

پسته کوهی لرستان یکی از بهترین و سالم ترین میوه ها می باشد که در واقع نوعی پسته وحشی است و خواص درمانی و کاربردهای متنوعی دارد. این پسته از درختان پسته وحشی روییده در رشته کوه زاگرس در استان لرستان به دست می آید و به علت خواص زیادی که دارد، بسیار مورد توجه افراد قرار می گیرد. امروزه سفارش پسته کوهی لرستان به صورت عمده در اقصی نقاط ایران به آسانی امکان پذیر است. 

سفارش پسته کوهی لرستان به صورت عمده

دلایل محبوبیت پسته کوهی لرستان

دلایل محبوبیت پسته کوهی لرستان پسته کوهی یکی از نادرترین و باارزش ترین محصولات ارگانیک در رشته کوه های البرز و زاگرس در ایران است که در استان های مختلف موجود است و خواص درمانی و غذایی بسیار خوبی دارد. 

استان لرستان یکی از استان هایی است که به علت کوهستانی بودن این میوه به میزان زیادی در آن به دست می آید. 

هر چند در اکثر نقاط ایران به پسته کوهی بنه گفته می شود اما در این استان برای آن ارزش زیادی قائل هستند و آن را قلنگ می نامند و آن را به عنوان مروارید سبز در این ناحیه می شناسند. 

پسته کوهی لرستان یکی از محبوب ترین میوه ها در این استان می باشد و علتش این است که این میوه خواص دارویی فراوانی دارد و به علت داشتن طبع گرم به شکل های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. 

پسته کوهی لرستان را به صورت ترشی که از قلنگ های نارس به دست می آید، به صورت پودر و با استفاده به عنوان چاشنی در برخی غذاها و نیز به صورت آجیل مورد استفاده قرار می گیرد. 

بزرگترین مرکز فروش پسته کوهی در ایران

بزرگترین مرکز فروش پسته کوهی در ایران درخت پسته کوهی ایرانی در نقاط مختلف ایران به صورت خودرو می روید و محصول آنها با نام های مختلفی شناخته می شود؛ میوه ی این درخت کاملا ارگانیک است و در حالت نارسی سبز رنگ است و پوستی تقریبا نرم دارد اما زمانی که می رسد پوست آن چوبی شکل و سخت می شود، در این حالت هرچند قابل استفاده است اما معمولا مغز آن را جدا می کنند و به شکل های مختلف مورد استفاده قرار می دهند. 

در بزرگترین مرکز فروش پسته کوهی در ایران افراد در اقصی نقاط ایران امکان خرید بهترین پسته های کوهی ایرانی را خواهند داشت.

در این مرکز بهترین و ارزان ترین قیمت ها برای این محصول در نظر گرفته می شود و در مقایسه با اندک هزینه ای که پرداخت می شود افراد طبیعی ترین و با خاصیت ترین محصول را خریداری خواهند کرد و نهایت بهره را از آن خواهند برد. 

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید