شرکت پخش مغز پسته دست شکن
اشتراک گذاری این مقاله در:
پستهمغز پسته

شرکت پخش مغز پسته دست شکن

مغز پسته دست شکن معمولا از پسته های خندان و مرغوب تولید می شود بنابراین دارای ظاهری زیبا ، درشت و مشتری پسند می باشد . طعم خوب پسته های دست شکن نیز یکی از دلایل محبوبیت آن ها می باشند .

شرکت ما در امر پخش مغز پسته دست شکن نیز فعالیت می نماید و این نوع مغز پسته را با قیمتی بسیار مناسب به صورت عمده در اختیار فروشندگان و خرده فروشان قرار می دهید . برای سفارش این نوع مغز پسته به صورت اینترنتی نیز می توانید اقدام نمایید .

شرکت پخش مغز پسته دست شکن

معرفی کامل پسته دست شکن

معرفی کامل پسته دست شکن

معمولا در کارنجات تولید و فراوری پسته برای جدا کردن مغز و شکستن پسته از دستگاه های اتوماتیک و پیشرفته استفاده می شود البته در این دستگاه ها در جریان مغز کردن مقداری نرمه و شکسته مغز پسته نیز تولید می شود یعنی مغز کردن پسته با این روش دارای مقداری خطا می باشد .

اما گاهی برای مغز کردن انواع پسته بادامی و فندقی که به صورت خندان یا غیر خندان می باشند از روش های سنتی و دستی استفاده می شود که به مغزی که از این طریق به دست می آید مغز پسته دست شکن می گویند .

در شکستن با دست اگر دقت شود معمولا پسته ها با کیفیت بهتر و سالم تر مغز می شوند و در صد شکسته و پودر شدن پسته کمتر از روش دستگاهی می باشد ، بنابراین پسته دست شکن تازه اغلب مورد توجه تجار و بازرگانان در بازار فروش پسته می باشد و از این نوع پسته برای صادرات نیز استفاده می گردد .

مغز پسته دست شکن در بازار با ظاهری خوب و گلدار به نام مغز پسته ممتاز نیز شناخته می شود و جزء مغز پسته های درجه یک است که با قیمت بیشتری معامله می شود . مغز پسته دست شکن نیز به صورت بسته بندی یا فله عرضه می شود که هر کدام قیمت خاص خود را دارا می باشند .

مغز پسته های دست شکن با توجه به سالم بودن ، اندازه مناسب و ظاهری که دارند برای پذیرایی و آجیل نیز مناسب می باشند ، از این رو بازار خرید و فروش آن ها داغ است .

خرید بی واسطه پسته خندان تازه

خرید بی واسطه پسته خندان تازه

پسته که از آجیل های خوشمزه و خوراکی های مقوی است نوع خندان آن بسیار طرفدار دارد چرا که به راحتی با دست پوست گرفته می شود ، هنگام خرید مغز آن کاملا مشخص است و مغزی درشت ، چرب و خوشمزه دارد .

البته نوعی از پسته های خندان عرضه شده در بازار به روش طبیعی خندان نشده بلکه آب خندان شده اند یعنی این که پسته های دهان بسته را چند ساعت در آب سرد قرار داده تا باز شود و با سرد و گرم کردن این نوع پسته سبب باز شدن آن شده اند .

پسته آب خندان نسبت به پسته خندان معمولی مرغوبیت کمتری دارد چرا که به واسطه رطوبتی که به خود گرفته احتمال زودتر خراب شدن را دارد و طعم اصلی پسته را ندارد .

برای خرید پسته خندان باید با ویژگی های پسته پسته خندان با کیفیت آشنایی داشت تا بتوان آن را از پسته آبخندان تشخیص داد که این کار توسط کارشناسان پسته از روی صدای به هم خوردن پسته یا بستن دهانه پسته با دست انجام می شود .

برای تهیه و خرید پسته خندان تازه و با کیفیت بالا می توانید از فروشگاه ما دیدن فرمایید و پسته خندان را بدون واسطه و با قیمت مناسب از ما خرید کنید . خرید غیر حضوری از فروشگاه نیز میسر است و برای هماهنگی با شماره های دفتر فروش ما تماس بگیرید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید