صادرات دستگاه پسته شکن به عراق
اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

صادرات دستگاه پسته شکن به عراق

کشور ایران همان طور که در امر تولید و عرضه پسته در جهان دارای مقام بوده و در این مورد به تولید انبوه رسیده است ، پسته های مرغوب تولید شده خود را به دیگر کشور ها صادر می نمایند ، در امر صادرات دستگاه پسته شکن نیز فعال می باشد . کشور ما تولید کننده انواع دستگاه پسته شکن اتوماتیک و مجهز می باشد و آن را به کشور هایی از جمله عراق که بیشترین مصرف کننده پسته ایرانی به شمار می رود صادر می نماید . با توجه به کیفیت و کاربردی بودن دستگاه های پسته شکن ایرانی عراق متقاضی خوبی برای خرید این دستگاه ها با قیمت مناسب می باشد .

صادرات دستگاه پسته شکن به عراق

بهترین دستگاه پسته شکن صادراتی

بهترین دستگاه پسته شکن صادراتی

 

یکی از راه های ارز آوری و سود آوری اقتصادی برای کشور عرضه دستگاه های پسته شکن به خارج از کشور می باشد . خوشبختانه کشور ما در امر تولید دستگاه های صنعتی در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است که تولید دستگاه پسته شکن یکی از این موارد می باشد . دستگاه های پسته شکن که توسط صنعتگران ایرانی طراحی و تولید شده است یکی از دهها دستگاهی است که کشور ما در زمینه فراوری پسته مفتخر به تولید با کیفیت آن است . تمامی دستگاه های پسته شکن تولید شده ایرانی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند . این دستگاه پس از تست کیفیت و سالم بودن برای صادرات به خارج از کشور نیز آماده می شود و مراحل لازم برای توافق صادرات بین دو کشور پیگیری می شود .

دستگاه های پسته شکن که برای صادرات برگزیده می شود از بهترین پسته شکن های تولید شده می باشند که دارای جنس بدنه محکم و با دوام ، کیفیت عملکرد مطلوب و با دقت بالا  و سرعت زیاد در امر تولید می باشند . با همت تجار ایرانی و تبلیغات بیشتر در این زمینه می توان کشور های بیشتری را با دستگاه های پیشرفته پسته شکن ایرانی آشنا نمود و بازار فروش این دستگاه ها را در آن کشور ها رونق داد . دستگاه های پسته شکن قابلیت جابجایی ساده به تمام مکان ها را داشته و همچنین کاربری این دستگاه ها بسیار آسان بوده و نیاز به مهارت خاصی ندارد .، به راحتی می توان به وسیله این دستگاه به مغز سالم پسته دست یافت .

تولید دستگاه پسته شکن

تولید دستگاه پسته شکن

در استان مختلف کشور شرکت های متعددی در امر تولید پسته شکن فعالیت می نمایند که این شرکت ها از متخصصان و کادری مجرب بهره گرفته اند تا محصولی را تولید نمایند که دارای بالاترین کیفیت باشد و بتواند بهترین نوع مغز پسته یکدست و سالم را تولید نماید .فروش دستگاه های پسته شکن از درب کارخانه با بهترین قیمت روز دنیا صورت می گیرد ، دستگاه هایی نیز که برای صادرات  آماده می شود به قیمت مناسب عرضه می گردند . معمولا صادرات دستگاه پسته شکن بیشتر به کشور های همسایه یا کشور هایی انجام می شود که خریداری پسته های مرغوب ایرانی نیز می باشند . فروش دستگاه پسته شکن در داخل نیز با رونق بسیاری همراه است چرا که یکی از دستگاه های کاربردی با توجه به وفور تولید این محصول در داخل می باشد . به وسیله این دستگاه می توان مغز پسته را بدون اینکه خرد شود در مقدار زیاد صرف مدت کوتاهی از داخل پوسته خارج نمود و آن را برای یک بسته بندی با کیفیت و عرضه آماده می نمایند . عرضه یک پسته مرغوب و مشتری پسند بستگی به کیفیت مراحل تولید از جمله شکستن آن ها دارد که این کار مستلزم وجود دستگاه های پیشرفته و با کیفیت می باشد . دستگاه پسته شکن عرضه شده شامل انواع دستگاه های دستی ، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک می باشد و خرید آن از طریق آنلاین نیز میسر می باشد .

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید