صادرات مغز پسته خرد شده
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پسته

صادرات مغز پسته خرد شده

مغز پسته خرد شده در انواع مختلف با کیفیت ها و قیمت های متفاوت به فروش می رسد. می توان از انواع پسته های فندقی، احمد آقایی، کله قوچی، اکبری و غیره انواع مغز پسته شکسته شده و خلال را تولید نمود؛ با توجه به رنگ مغزها، کیفیت مغز، اندازه دانه ها، طعم مغز، نوع پسته، محل کشت، فرآوری های انجام شده بر روی آن قیمت مغز پسته خرد شده متفاوت می باشد.

اصولاً گرانترین و باکیفیت‌ترین مغزها را برای صادرات مغز پسته در نظر می گیرند. مغز پسته هایی که خرد می شوند اگر از نوع پسته های احمد آقایی، کله قوچی، اکبری با رنگ سبز گرید A باشد و در مناطق مرغوب چون قزوین، نوق رفسنجان، دامغان و زرند کشت شده باشد از آنها برای صادرات استفاده می نمایند.

صادرات مغز پسته خرد شده

کیفیت مغز پسته خرد شده صادراتی

کیفیت مغز پسته خرد شده صادراتی

برای اینکه یک تولیدکننده امتیاز صادرات مغز پسته خرد شده را به دست آورد؛ باید محصولی که تولید می نماید حداقل شرایط را دارا باشد به همین سبب بهتر است در خصوص حداقل شرایطی که مغز پسته برای صادرات باید داشته باشد اطلاعاتی داشته باشید این اطلاعات به شما کمک می نماید تا بتوانید آگاهانه خرید با کیفیت داشته باشید.

مغز پسته شکسته شده از نظر کیفیت به  سه دسته مغز پسته فوق العاده، مغز پسته درجه یک و مغز پسته درجه دو تقسیم بندی می شود؛ نوع فوق العاده آن برای صادرات به کشور های مختلف چون کشورهای اروپایی و شرق آسیا آماده می شود. میزان رطوبت مغزها از دیگر پارامترهایی است که کیفیت مغز پسته را تعیین می نماید؛ میزان رطوبت مغز های صادراتی نباید از شش و نیم درصد تجاوز نماید. رنگ مغز پسته از دیگر پارامترهای تعیین کننده کیفیت است. مغزهایی که سبز تیره می باشند؛ برای صادرات به کشور های مختلف در نظر گرفته می شوند.

مغز پسته های آماده شده در واحد تولیدی باید به خوبی بسته بندی شوند؛ قبل از بسته بندی مغزها باید به‌طور کافی فرآوری شده باشند و فاقد هرگونه حشره، کرم، پوست پسته و دیگر اجسام خارجی باشند. بسته بندی هایی که برای آنها در نظر گرفته می شود باید مورد تایید وزارت بهداشت قرار بگیرد؛ بسته ها باید به گونه ای باشند که از نفوذ رطوبت و حشره به داخل بسته جلوگیری نمایند. از طرفی بسته ها باید از پلیمرهای مرغوب تهیه شده باشند که هیچ گونه تغییری در رنگ و طعم پسته ها ایجاد ننمایند.

بعد از این که یک واحد تولیدی امتیاز صادرات محصول خود را به دست گرفت؛ باید مراحل بارگیری و حمل و نقل را پشت سر بگذارد؛ پسته ها باید در بسته هایی برای حمل و نقل قرار داده شوند که تحمل باربری را داشته باشند و در طی مسیر مغزها پودر و شکسته نشوند.

مراکز فروش مغز پسته خرد شده

مراکز فروش مغز پسته خرد شده

فروش مغز پسته توسط مراکز مهم و متعددی صورت می پذیرد. برای خرید بهتر است به مراکزی مراجعه نمایید که معتبر بوده و برندهای خوشنام مغز پسته را توزیع می نمایند. مراکز فروش به صورت اینترنتی نیز فعالیت کرده و تنها با یک کلیک می توان انواع مغز پسته با کیفیت از جمله مغز پسته صادراتی را سفارش داد. مغز پسته خرد شده در انواع مختلفی از جمله مغز لپه، دندانه مغز دندانه، مغز شکسته، مغز موشو و مغز گلدار به فروش می رسد.

مغز دندانه پسته از نمونه های ارزان بوده و اندازه آنها ۲ تا ۵ میلی متر می باشد. مغز موشو پایین ترین قیمت و پایین ترین کیفیت را داشته و از پسته های گوی، نیمه پوک و روی آبی در انواع شکم سبز و مغز سیاه رنگ موجود می باشد. از این مغز ها برای تهیه پودر پسته استفاده می شود.

برای مشاوره لطفاٌ

اینجا

کلیک کنید

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید