صادرات مغز پسته درجه یک به افغانستان
اشتراک گذاری این مقاله در:
پستهمغز پسته

صادرات مغز پسته درجه یک به افغانستان

انواع مغز پسته درجه یک و ممتاز که در کشور تولید می شوند به جز عرضه در سراسر کشور و مصرف داخلی به دیگر کشور ها نیز صادر می گردند و بازار فروش خوبی را در خارج از کشور به خود اختصاص داده اند .

یکی از کشور هایی که سالانه مقدار زیادی پسته از سایر نقاط کشور به آن صادر می گردد ، افغانستان است . صادرات مغز پسته به این کشور توسط شرکت های بازرگانی مختلف صورت می گیرد و پسته درجه یک با قیمت مصوب جهانی ارسال می گردد .

صادرات مغز پسته درجه یک به افغانستان

روش خندان کردن پسته

روش خندان کردن پسته

بهترین نوع پسته ، پسته ای می باشد که ظاهر درشت و پر مغزی داشته باشد و جزء پسته های خندان باشد این نوع پسته در هر نوع بادامی یا فندقی که باشد به عنوان پسته درجه یک شناخته شده و برای مصارف مختلف در خارج و داخل ارائه می گردد .

پسته ها معمولا هنگامی که هنوز از درخت جدا نشده اما به طور کامل رسیده می شوند خندان می شوند چون مغز پسته به اندازه ای بزرگ می شود که از داخل بر پوسته فشار وارد می نماید . اما گاهی بر اثر خیلی از عوامل آب و هوایی یا کشت نامناسب پسته به صورت دهان بسته باقی می ماند .

هنگام برداشت محصول درخت پسته های خندان و دهان بسته را از هم جدا نموده و پسته خندان برای مراحل بعدی خشک یا مغز کردن آماده می گردد .

اما پسته های دهان بسته باید به روش های مختلف خندان شوند تا بتوان آن ها را استفاده کرد و از بازار پسندی خوبی برخوردار باشند .

یکی از روش های رایج برای خندان کردن پسته آب خندان کردن است این کار با قرار دادن پسته داخل آب سرد انجام می شود . وقتی چندین ساعت پسته داخل آب باقی می ماند شروع به خندان شدن می کند ، پس از آن پسته را داخل دستگاه های خشک کن قرار می دهند این کار باعث باز شدن کامل پسته و گرفته شدن رطوبت آن می گردد .

برای برخی از انواع پسته که دارای پوسته ضخیم تری می باشند بهتر است پسته را ابتدا کمی در دستگاه حرارت داد سپس داخل آب سرد ریخت ، این گرم و سرد شدن سبب شکاف برداشتن آسان پوسته ها می گردد .

افراد خبره در امر تولید پسته به راحتی می توانند پسته آبخندان را از پسته خندان معمولی تشخیص دهند .

شرکت صادراتی مغز پسته ممتاز

شرکت صادراتی مغز پسته ممتاز

شرکت صادراتی مغز پسته ممتاز انواع مغز پسته درجه یک را به صورت بسته بندی یا فله آماده نموده و شرایط عرضه در بازار های خارجی را برای آن فراهم می آورد.

شرکت صادراتی پسته با داشتن شرایط آزمایشگاهی مناسب و تجهیزات فراوان خشک و آماده سازی پسته مرغوب را انجام می دهد و با هماهنگی با گمرک ، انبارسازی مناسب و باربری پسته را از تولید و بسته بندی تا رسیدن به دست مشتری در آن سوی مرزها حمایت می نماید.

کشور های مختلف از جمله ترکیه ، افغانستان ، کشور های اروپایی، عراق از جمله وارد کنندگان مغز پسته درجه یک ایرانی می باشند و مرغوبیت و کیفیت این نوع پسته را تایید می نمایند.

شرکت های صادراتی در تهران و دیگر مراکز استان ها فعالیت می نمایند و با بازاریابی پسته در خارج سبب می شوند پسته ایرانی به شهرت جهانی رسیده و همچنین کمک بزرگی به اقتصاد و ارزآوری در مملکت گردد.

قیمت گذاری پسته های صادراتی بر اساس نوع و کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی صورت می گیرد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید مغز پسته درجه یک را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید