صادرات مغز پسته صادراتی به عراق
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

صادرات مغز پسته صادراتی به عراق

امروزه ما شاهد درخواست‌های زیاد کشور عراق برای خرید مغز پسته صادراتی هستیم. گرچه به دلیل اینکه کل ظرفیت عراق ۱۵۸ میلیون دلار است که ۷۵ میلیون دلار آن به صورت واقعی صادرات می‌شود و ۸۷ میلیون دیگرآن پتانسیل این را دارد که توسعه پیدا کنند خود عراق هم کشور خوبی برای صادرات مغز پسته است.

علاوه بر آن در عراق از مغز پسته برای تولید شیرینی جات و مواد غذایی استفاده می‌شود و در آنجا از مغز پسته بیشتر به صورت پودر و خلال پسته در قنادیی هایشان برای استفاده در شیرینی و بستنی ها صورت می گیرد.

برای صادرات مغز پسته مناسب به کشور عراق  یک سری نکاتی وجود دارد از قبیل:

  1. قیمت مناسب مغز پسته صادراتی ( کشور عراق بیش تر خواستار خرید پسته صادراتی است که ارزان قیمت است. )
  2. رنگ سبز داخل مغز پسته صادراتی ( به خصوص آنهایی که از مغز پسته در بستنی و شیرینی جات استفاده می کنند که به این خاطر رنگ سبز مغز پسته بسیار برایشان حائز اهمیت است. )
  3. مورد دیگر بسته‌ بندی فله ای است که به صورت ۲۵_۵۰ کیلویی یا کارتون ده کیلویی از اما صادرات پسته لوکس قابل استفاده در آجیل به عراق که مصرف آن در عراق کم است به صورت کارتون ده کیلویی صورت می گیرد.

صادرات مغز پسته صادراتی به عراق

فایده مغز پسته برای سلامتی

فایده مغز پسته برای سلامتی

  1. مغز پسته صادراتی به علت داشتن مقدار زیادی مس ، مس باعث می شود که جذب آهن از مواد غذایی بیشتر شود افرادی که مبتلا به کم خونی هستند باید حتماً روزانه مقداری پسته بخورند.
  2. مغز پسته صادراتی حاوی مقادیر بالایی از ویتامین ب ۶ است که به بافت اسید آمینه ضروری بدن کمک می کند که برای ضربان قلب و عروق مفید است.
  3. مغز پسته صادراتی حاوی آنتی اکسیدان است ،که به کاهش فرآیند گلیکاسیون (قندی شدن) و کنترل دیابت کمک می کند و همچنین می تواند سطح قندخون و فشارخون را متعادل کند.
  4. مغز پسته صادراتی یک منبع غنی از ویتامین ای است که آنتی اکسیدان در چربی می باشد . این آجیل در حفظ پوست سالم نقش اساسی دارد . همچنین می تواند از پوست در مقابل آسیب های خورشید محافظت کند و احتمال ابتلا به سرطان پوست را کاهش می دهد.
  5. برای باز کردن مجاری کبد مصرف پسته توصیه میشود.

مرکز خرید مغز پسته صادراتی

مرکز خرید مغز پسته صادراتی

انواع مغز پسته صادراتی در مراکز خرید و فروش پسته ارائه می شود. پست های صادراتی را بر اساس یک نوع تقسیم بندی می توانیم  به دو دسته می‌توان تقسیم کرنیم:

  1. فندقی: کله قوچی و اوحدی
  2. بادامی: اکبری . ممتاز . احمد آقایی

انواع پسته های صادراتی رفسنجان در مرکز فروش آجیل و خشکبار به فروش می رسد در حال حاضر این مراکز معمولاً داره سایت های اینترنتی می باشند از این طریق می توان بهترین بسته های رفسنجان را به قیمت مناسب خریداری کرد زیرا در این حالت پست به طور مستقیم از تولید کننده آن خریداری شده و حذف واسطه ها باعث کاهش بسیاری هزینه‌ها خواهد شد‌. و اما  بازار خراسان هم یکی از بازارهای معروف و شناخته شده برای خرید این محصول با کیفیت است .

کشور ایران با تولید سالانه بیش از ۳۰۰ هزار تومان از انواع پسته های درجه یک  از قطب‌های تامین کننده مغز پسته از که در شهرهای مختلف مانند کرمان ،خراسان ،یزد، اصفهان ،فارس و سمنان کشت می‌شود.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید