صادرات مغز پسته نمکی
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

صادرات مغز پسته نمکی

زمانی که نام پسته بر زبان جاری می شود، فوری خام‌ یا شور بودنش مورد سوال قرار می گیرد. همه افراد می دانند که مغز پسته نمکی طعمی فراتر و دلپذیرتر از مغز پسته خام دارد. طعم مغز پسته با برشته و نمکی شدن کاملا متحول می شود ، تغییر رنگ و مزه اش هم سبب بیشتر شدن اشتها و حتی بالاتر رفتن مقدار مصرف آن می گردد.

یکی از سیاست های بخش اقتصاد این است که با افزایش تنوع محصولات صادرات را رونق ببخشند. پسته به خودی خود جز رتبه داران کالای صادراتی غیر نفتی ست. علاوه بر این در اشکال مختلف فراوری می شود تا بتواند بازارهای جهانی را فتح کند . پس دور از انتظار نیست که با وجود طعم دلفریب و دلپذیر پسته نمکی، صادرات این نوع کالا را پررونق نبینیم.

کشورهای منطقه خلیج فارس، کشورهای اروپایی و اسیای شرقی از جمله کشورهایی هستند که مغز پسته نمکی به ان ها صادر می شود و مجموعه کوشادانه یکی از مجموعه هایی است که موفق ترین صادرات را در این حوزه تجربه کرده است.

صادرات مغز پسته نمکی

خواص دارویی مغز پسته

خواص دارویی مغز پسته

 

خواص درمانی پسته بر هیچ کس پوشیده نیست. این مغز سبز ریز، نه تنها در طب سنتی و اسلامی بلکه در طب مدرن نیز مورد توجه است برای همین بخشی از صادرات مغز پسته با اهداف درمانی دنبال می شود. در ادامه مطلب، به صورت مجمل، شما را با بخشی از خواص دارویی مغز پسته آشنا می کنیم. این خواص عبارتند از:

پیشگیری کننده  از کم خونی

رفع کننده خستگی

از بین برنده بی اشتهایی

تقویت کننده سیستم عصبی بدن

مفید برای درمان زخم معده

تقویت کننده دهانه معده

تقویت کننده کبد و از بین برنده ناراحتی های کبدی

کمک به درمان وسواس

کمک به رفع سموم بدن

باز کننده مجاری تنفسی

کمک به رشد و سلامت مو

تقویت غدد

جلوگیری از عفونت

موثر در تنظیم فشار خون

جلوگیری از پیشروی سرطان و کمک‌ به درمان آن

موثر در عدم بروز بیماری های قلبی و عروقی

مرطوب کننده و جوان کننده پوست و غیره

در کنار این خواص منحصر به فرد و اعجاب آور دارویی، لازم است توجه داشته باشید که پسته مانند هر ماده خوراکی دیگر می تواند عوارضی را به دنبال داشته باشد. به طور مثال، افرادی که ناراحتی کلیوی دارند و یا دچار مرض قند هستند و همچنین کسانی که از مشکل نقرس رنج می برند، بهتر است مصرف پسته را کاهش دهند تا بیماری شان عود نکند.

افراد گرم مزاج و مخصوصا صفراوی ها هم‌ لازم است در مصرف پسته تعادل به خرج دهند.

مرکز فروش مغز پسته نمکی

مرکز فروش مغز پسته نمکی

فروش پسته نمکی در تمامی مراکزی که به فروش و عرضه خشکبار و آجیل می پردازند، با جدیت فراوان دنبال می شود. شاید بتوان گفت که فروش مغز پسته نمکی به مراتب بیشتر و پر رونق تر از معز پسته خام است و با وجود اینکه قیمت بالاتری دارد، باز هم روز به روز بر طرفدارانش افزوده می گردد.

بیاد داشته یاشید که گاهی سودجویان غیرمنصف، برای فروش پسته های مانده در انبار اقدام به شور کردن آن ها می کنند و یا  اینکه گاهی به دلیل عدم تجربه و مهارت کافی، مغز پسته را با حرارت بالا تفت می دهند که این امر سبب می شود خواص انتی اکسیدانی پسته از بین برود و اسید امینه های ضروری را کاهش دهد. پس توصیه می کنیم یا خودتان پسته ها را شور کنید یا ان ها را از مراکزی تهیه کنید که مورد اطمینان هستند و سلامت مشتریان شان را فدای مصالح خود نمی کنند.

در این راستا پیشنهاد ما ، مرکز فروش مغز پسته نمکی کوشادانه می باشد چرا که سلامت خریداران دغدغه اصلی و شعار همیشگی شان می باشد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید