صادرات مغز پسته کال به عراق
اشتراک گذاری این مقاله در:
پستهمغز پسته

صادرات مغز پسته کال به عراق

صادرات مغز پسته کال معمولی هم مانند پسته کال دو پوست شده در ظرفیت بالا از ایران به صورت عمده به کشور عراق ارسال می شود .کاربرد اصلی این مغز پسته در تولید انواع شیرینی های عربی می باشد مخصوصا آنهایی که می‌خواهند رنگ سبز فوق‌العاده‌ای به خود بگیرند.

مغز پسته بر اساس درصد گرید آن قیمت‌گذاری می‌شود، یعنی هرچه درصد مغز سبز در آنها بیشتر باشد کیفیتش افزایش می یابد و هم قیمت آن مغز پسته کال در کشورهای عربی بسیار ارزشمند می باشد، زیرا پسته کال دارای رنگ سبزی خوش رنگ می باشد، که برای شیرینی ها از آن استفاده می کنند.

در ایران مغز پسته صادراتی را به کشورهای حومه به خصوص کشورهای عربی صادر می نمایند، مغز پسته کال صادراتی دارای کیفیتی بالا و همچنین رنگی سبز زیبا دارد، که پسته کال یکی از پرفروش ترین محصولات برای صادرات می‌باشد صادرات مغز پسته کال به عراق دارای خریداران زیادی می باشد در نتیجه صادرات مغز پسته کال  به عراق یکی از عمده‌ترین تجارت ها به حساب می آید.

صادرات مغز پسته کال به عراق

 زمان برداشت پسته کال

 زمان برداشت پسته کال

زمان برداشت پسته کال هنگامی است که بدانیم ۳۰ تا ۴۰ درصد از دانه‌های پسته رنگ سفید مایل به زرد  پیدا کرده است و به صورتی تمایل پیدا کرده است .

در برداشت پسته نارس یا کال  در مناطق سرد، برداشت پسته خندان معمولاً پایین‌تر است و اقلیم منطقه، محل باغ ، طول دوره مناسب در برداشت پسته نارس موثر میباشد.زمان مناسب  برای برداشت پسته کال بین ۵ تا ۱۵ روز می باشد در منطقه گرمسیر در این مدت کوتاه و در مناطق سردسیر فرصت برداشت پسته نارس یا کال طولانی تر است.

اخیراً با افزایش کنترل‌های بهداشتی در اروپا بر اثر باقیمانده سموم و فلزات سنگین در مواد غذایی، نگرانی هایی را برای مغز پسته  صادراتی ایران پیدا شده است، در واقع هنگامی که پوست سبز پسته به قرمز تغییر رنگ می‌دهد اولین نشانه های رشد پسته و آمادگی زمان برداشت پسته کال به چشم می‌خورد. زمان تغییر رنگ پسته بستگی به منطقه کشت دارد، در این حالت برای اطمینان و انتخاب  پسته هایی رسیده می توان  پسته نارس یا کال را بین دو انگشت فشرد اگر پوست نرم رویی به راحتی جدا شود پس مشخص است  که در این مرحله پوست رویی آنها سبز باقی می‌ماند و به راحتی جدا می‌شود و هنوز هنگام برداشت آن فرا نرسیده است.

 معرفی برترین صادر کننده مغز پسته

 معرفی برترین صادر کننده مغز پسته

به جرات میتوان گفت فروش مغز پسته صادراتی  در ایران یکی از بهترین و سودآورترین معاملاتی است که این روزها در بازارهای صادرات و واردات جهانی شاهد آن هستیم مغز پسته نارس یا کال دارای خریداران زیادی در خارج از کشور و حومه می باشد.همچنین مغز پسته صادراتی از ایران یکی از محصولات بسیار پرفروش در صادرات محصولات ایرانی می باشد.

انواع پسته در میان  صادرات انواع  آجیل و خشکبار  جزو  بالاترین صادرات غیر نفتی در ایران و  کشورهای حومه  محسوب می‌شود. برترین و بزرگترین  تولید کنندگان  پسته های  صادراتی در تمام کشورهای جهان بخش قابل توجهی از صادرات پسته نارس یا کال را از آن خود کرده است. طبق گزارشات سالیانه صادرات آمار خرید  پسته نرسیده و فروش پسته صادراتی و مغز پسته صادراتی و همچنین مغز پسته در سال‌های اخیر همواره با رشد چشمگیری مواجه بوده است.

آمار و ارقام به صورت مجموعه اطلاعاتی سالانه گزارش می شود، که نشان دهنده صادرات مغز پسته کال و همچنین مغز پسته صادراتی میباشد با معرفی برترین صادر کننده مغز پسته ایران در صادرات مغز پسته می توانید به خوبی متوجه شوید که در مرحله صادرات محصولات غیرنفتی، بهترین و بالاترین صادرات مغز پسته و مغز پسته صادراتی را به خود اختصاص داده‌اند و در نتیجه در خارج از ایران، بازار ایران را به عنوان برترین صادر کننده پسته معرفی می‌نمایند.

برای خرید این محصول می توانید با کوشادانه در تماس باشید

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید