اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

صادرات پسته کوهی تازه به ترکیه

پسته کوهی تازه در ایران با کیفیت بالا در مناطق مخصوصی که مناسب پرورش آن است به صورت خودرو رشد می کند و اندازه درخت آن به طور معمول ۲ تا ۳ متر بوده و گاهی تا ۶ متر هم می رسد به کشورهای دیگر، از جمله ترکیه صادرات می شود. با توجه به خاصیت پسته کوهی در کاهش افسردگی و افزایش شرایط آنتی اکسدانی در مغز و درمان ناراحتی های گوارشی و همچنین استفاده از روغن دانه های آن برای تولید کرم های نرم کننده یکی از محصولات مورد توجه در بازارهای ترکیه می باشد. قیمت پسته کوهی با توجه به ویژگی های محصول برداشت شده متفاوت می باشد. برداشت پسته کوهی هر ساله در ایران انجام می شود و قیمت پسته کوهی جهت صادرات با توجه به نرخ روز دلار تعیین می شود. برای صادرات و تامین این محصول می توانید از طریق مجموعه ما اقدام کنید تا از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید و در اسرع وقت سفارش مورد نیاز شما را با بهترین قیمت رقابتی تهیه کنیم.





صادرات پسته کوهی تازه به ترکیه

بررسی میزان برداشت انواع پسته کوهی تازه

بررسی میزان برداشت انواع پسته کوهی تازه

کشور ایران مقام اول را در تولید پسته در جهان دارا می باشد و علاوه بر این با توجه به صادرات ۹۰ درصدی محصول پسته تولید شده، اولین صادر کننده هم می باشد. استانهای کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمانشاه، خوزستان، فارس، لرستان، گیلان، آذربایجان، همدان، کرمانشاه، مرکزی، فارس، لرستان و خراسان از مناطق اصلی برداشت انواع پسته کوهی در ایران می باشند. 

میزان برداشت پسته کوهی هر ساله با توجه به شرایط آب و هوایی و بارندگی متفاوت است. میزان برداشت از هر درخت با توجه به اندازه و سن آن ۱۵ تا ۲۰ کیلوگرم می باشد و هر چقدر تعداد درخت های پسته در منطقه مورد نظر بیشتر باشد، میزان برداشت به مقدار قابل توجهی افزایش پیدا می کند. پسته کوهی که به نام بنه هم شناخته می شود، در سه گونه مختلف به نام های بنه کابلی، بنه کردستانی یا سقز و بنه چاتلانقوش در ایران می روید.


ارزانترین قیمت پسته کوهی تازه

ارزانترین قیمت پسته کوهی تازه با توجه به افزایش مصرف پسته کوهی و همچنین صادرات آن به ترکیه و کشورهای دیگر، تاجران همیشه به دنبال ارزانترین قیمت پسته کوهی تازه می باشند تا حاشیه سود خوبی برای آنها داشته باشد. در مجموعه ما با توجه به فعالیت چندین ساله در امر تامین انواع پسته، می توانیم انواع تازه پسته کوهی را که مناسب جهت صادرات می باشد با قیمت مناسب به صورت عمده به مشتریان عرضه کنیم. پسته کوهی تازه از مرغوبیت و طعم و رنگ خیلی خوبی برخوردار است، همچنین جهت خرید و فروش داخلی می توانید از طریق مراکز فروش ما که در شهرهای مختلف فعالیت دارند اقدام کنید. در این مراکز پسته کوهی تازه با بهترین قیمت، به صورت عمده و فله و هم در بسته بندی های کوچک تر جهت مصرف خرده فروشی موجود می باشد.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید