اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

صادرات پسته کوهی خوزستان به کشورهای همسایه

درخت پسته کوهی در مناطق کوهستانی و در آب و هوای سرد و نیمه خشک رشد بهتری دارد و یکی از استان های تولید کننده این محصول خوزستان می باشد. پسته کوهی خوزستان علاوه بر ارائه در داخل کشور به بسیاری از کشورهای همسایه نیز صادر می شود که به دلیل کیفیت بالا و خواص فراوان در کشورهای مقصد نیز فروش بسیار خوبی دارد.

صادرات پسته کوهی خوزستان به کشورهای همسایه

خواص پسته کوهی خوزستان برای لاغری

خواص پسته کوهی خوزستان برای لاغری کاشت پسته کوهی در مناطق سردسیر در استانهایی مانند: کردستان، کرمانشاه، کرمان، فارس، خراسان و …  امکان پذیر می باشد. پسته کوهی به دلیل داشتن انواع ویتامین و مواد مغذی مورد نیاز برای بدن دارای خواص درمانی بسیار زیادی است و در درمان و پیشگیری از بیماری های مختلف نقش مهمی دارد.
یکی از خواص این محصول در کاهش وزن و لاغری است و با مصرف پسته کوهی لاغری را تجربه می کنید که باعث کاهش اشتها می شود.

پسته کوهی به صورت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. از میوه این گیاه برای تهیه انواع غذاهای محلی، تهیه ترشی، خوشبو کردن دوغ و روغن های محلی، تهیه انواع بستنی و دسر و … استفاده می کنند و از روغن آن هم به صورت موضعی و برای کاهش دردهای عضلانی بهره می برند.
از صمغ و عصاره پسته کوهی برای تهیه آدامس، خوشبو کننده ها، محلول ضدعفونی کننده استفاده می نمایند و در کارخانه های لاستیک سازی نیز کاربرد زیادی دارد.

از خواص پسته کوهی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • برای رفع کم خونی بسیار مفید است.
  • باعث تقویت دستگاه گوارش می شود.
  • موجب استحکام استخوانها می شود.
  • دارای خاصیت ضد میکروبی می باشد.
  • برای التیام زخم های پوستی مؤثر است.
  • باعث تقویت اعصاب می شود.
  • برای بهبود عملکرد کبد سودمند می باشد.

قیمت روز پسته کوهی خوزستان مرغوب

قیمت روز پسته کوهی خوزستان مرغوبقیمت روز پسته کوهی به عوامل مختلفی بستگی دارد و مواردی نظیر محل برداشت، کیفیت آن، روش خرید، میزان عرضه و تقاضا، روش تولید، نوع بسته بندی، نوسانات اقتصادی موجود در کشور و … بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند و قیمت در خرید و فروش هایی که به صورت عمده انجام می شود، ارزانتر از قیمت خرید جزئی این محصول می باشد و مشتری استقبال بهتری از این نوع خرید می کند.

یکی از آسان ترین راه ها برای استعلام قیمت پسته کوهی تماس با کارشناسان همین سایت می باشد و ضمن اطلاع از قیمت می توانید از راهنمایی های آنها برای انتخاب و خریدی بهتر استفاده کنید و در صورت تمایل محصول مورد نظر را سفارش داده تا با بهترین بسته بندی به نشانی شما ارسال گردد.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید