اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

صادرات پسته کوهی شیراز به کشور های همسایه

پسته کوهی شیراز به عنوان یکی از بهترین پسته های ایران در بین مردم جهان به خصوص کشورهای همسایه شناخته شده است. امروزه صادرات پسته کوهی شیراز به کشورهای همسایه مانند عراق، پاکستان و… دارای سود بالایی می باشد. به طور کلی پسته درجه یک در بازار داخلی و خارجی از نظر افراد بسیار متفاوت است و نباید به صورت یکسان آن ها را دید. به عنوان مثال برای صادرات پسته کوهی شیراز از مرغوب ترین نوع محسوب می شود اما شاید در بازار داخلی ایران این نوع پسته در بین مردم محبوبیت بالایی نداشته باشد.

صادرات پسته کوهی شیراز به کشور های همسایه

ویژگی های عمده پسته کوهی شیراز

ویژگی های عمده پسته کوهی شیراز یکی از ویژگی های عمده پسته کوهی شیراز خواص بالای آن می باشد. به علت این که این نوع پسته از درختی حاصل می شود که فقط در طبیعت بوده و در تولید آن هیچ گونه کود و مواد شیمیایی دخیل نبوده است و نسبت به سایر پسته ها که از کود و مواد شیمیایی برای تولید آنها استفاده شده است خواص بالاتر و مفیدتری دارد.

یک وعده مصرف پسته کوهی حدود ۱۵۹ کالری دارد:

  • ۵٫۷۲ گرم پروتئین
  • ۷٫۷ گرم کربوهیدرات
  • ۱۲٫۸۵ گرم چربی
  • ۳ گرم فیبر

پسته کوهی فاقد کلسترول است و منبع بسیار خوبی از ویتامین ها و مواد معدنی از جمله:

  • منگنز
  • فسفر
  • مس
  • ویتامین B6

پسته کوهی دارای مقادیر زیادی اسیدهای چرب اشباع نشده و پتاسیم است که هر دو دارای خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی هستند.

مصرف پسته کوهی می تواند احتمال ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را نیز کاهش دهد. آجیل های درختی مانند پسته فیبر، مواد معدنی و چربی اشباع نشده دارند که می توانند به شما در کنترل قند خون، فشار خون و کلسترول کمک کنند.

خرید انواع پسته کوهی با ارزانترین قیمت

خرید انواع پسته کوهی با ارزانترین قیمت خرید انواع پسته کوهی با ارزانترین قیمت توسط این مرکز به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد. خرید پسته کوهی از این مجموعه فواید زیادی دارد که یکی از آن ها قیمت پایین این محصول است.

قیمت پسته کوهی در این مرکز نسبت به سایر مراکز بسیار پایین تر است و اگر خریداران این محصول را به صورت عمده خریداری نمایند می توانند از تخفیفات ویژه ای برخوردار شوند.

یکی از عوامل مهمی که در تعیین قیمت پسته کوهی تاثیر گذار است درجه کیفیت محصول می باشد. خوشبختانه محصولات ما دارای بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در بازار داخلی و خارجی می باشند.

قیمت فروش پسته کوهی شیراز مانند سایر محصولات موجود در بازار دارای نوسان است و نمی توان قیمت ثابتی را برای آن بیان کرد. اما می توان گفت این پسته از قیمت مناسبی نسبت به کیفیت خوبی که دارد برخوردار است.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید