اشتراک گذاری این مقاله در:
پستهپودر پسته

صادرات پودر پسته کوهی بسته بندی شده

پودر پسته کوهی بسته بندی شده به بسیاری از کشور های همسایه و کشور های اروپایی صادرات می شود. این محصول بسیار باکیفیت، مرغوب و خالص است. سرشار از مواد ویتامینه و ریز مغذی های ضروری برای بدن می باشد. در پخت انواع شیرینی و کیک از این پودر ها استفاده می شود.

صادرات پودر پسته کوهی بسته بندی شده

خواص دارویی و درمانی پودر پسته کوهی

خواص دارویی و درمانی پودر پسته کوهی پودر پسته دارای طبیعت گرم بوده و دارای خواص درمانی و دارویی شگفت انگیزی می باشد. مصرف این مغزیجات برای تمامی گروه های سنی مخصوصا کودکان در حال رشد، نوجوانان و سالمندان توصیه می شود. پودر پسته سرشار از انواع آنتی اکسیدان ها می باشد از جمله آهن، ویتامین های مختلف، اسید چرب مفید، سلنیوم، فیبر، مس و فولات. دارای میزان بالایی از ویتامین B6 بوده، در خون سازی و افزایش اشتها و شادابی فرد بسیار تاثیر گذار است.

این مغز های پودر شده دارای مواد معدنی همچون منیزیم، کلسیم و پتاسیم می باشند. بسیاری از نیازهای بدن را تقویت کرده و در بهبود عملکرد اندام های بدن نقش پر رنگی دارند. به تمام نقاط بدن ویتامین ها و مواد معدنی ضروری را ارسال می کنند. باعث تقویت سیستم ایمنی بدن بعد از یک دوره مصرف خواهند شد. دارای اسید آمینه ای به نام آرژینین بوده که باعث ترشح هورمون رشد می گردند به همین علت مصرف آن برای کودکان و نوجوانان در حال رشد توصیه می شود.

از خواص درمانی پسته می توان گفت که برای درمان ناراحتی معده و درد های گوارشی موثر است. برای درمان نازایی و تقویت بنیه جنسی آقایان و بانوان نیز تاثیر گذار بوده و بدن را تقویت می کند. برای افرادی که از سرفه های خشک و مزمن رنج می برند نیز یک مسکن عالی می باشد. باعث تقویت حافظه شده و از بروز آلزایمر در سنین بالا پیشگیری می نماید. در درمان انواع کهیر و التهاب و زخم های داخل دهان و لثه نیز کمک کننده است.

خرید انواع پودر پسته کوهی بسته بندی

خرید انواع پودر پسته کوهی بسته بندی خرید پودر پسته کوهی بسته بندی شده با کیفیت فوق العاده از شرکت های تولید کننده این محصول یه صورت عمده امکان پذیر است. می توان انواع پودر پسته کوهی را در حجم های متفاوت خریداری و استفاده کرد. این محصولات با قیمت های بسیار مناسب و با کیفیت عالی در بازار عرضه می گردند. در تولید این پودر ها از مرغوب ترین و خالص ترین نوع پسته استفاده شده است. 

عرضه پودر پسته با بهترین کیفیت توسط تولید کنندگان داخلی با استفاده از تجهیزات پیشرفته جهت رفع نیاز داخل در حال انجام می باشد. امروزه این تولیدات به بسیاری از کشورهای خارجی صادر می گردد و به عنوان یک محصول ایرانی در دنیا شناخته شده و پر فروش است.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید