صادر کننده مغز پسته دو پوست
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

صادر کننده مغز پسته دو پوست

مغز پسته دو پوست در واقع به مغزی اطلاق می شود، که در اصطلاح پوسته دوم یا به عبارتی پوسته روی آن مغز کنده شده باشد و مغز را  چند دقیقه داخل آب گرمی قرار داده و بعد از مدتی کوتاه، آن را از آب گرم خارج نموده و پوسته روی مغز را به راحتی از آن جدا کنید.

سپس مغز پسته را  خشک کنید، از این راه برای حجم کم استفاده می شود ولی برای حجم های بیشتر پسته و برای به دست آوردن مغز پسته دو پوست از دستگاه های صنعتی که جهت پوست کردن پسته بکار می رود استفاده می شود. اگر مغز پسته سبز را در اصطلاح دو پوسته کرده باشند، یعنی وسته روی آن را جدا نموده باشند، به  زیبایی پسته افزوده میشود و بسیار زیبا می شود و در نتیجه در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

صنایع غذایی که از پسته دو پوست استفاده می کنند می توان به تولیدکنندگان سوسیس و کالباس ،اشاره کرد در نتیجه صادرکنندگان مغز پسته دو پوست جهت صادر کردن پسته دو پوست را تهیه می نمایند، در واقع صادر کننده پسته با توجه به ارزش غذایی و کیفیت بالای این نوع مغز پسته یا پسته دو پوست آن را در حجم بالا و به صورت عمده خریداری نموده و به کشورهای مدنظر صادر می نماید.

صادر کننده مغز پسته دو پوست

 تهیه پودر پسته در منزل

 تهیه پودر پسته در منزل

یکی از مهمترین عوامل در تهیه پودر پسته می توان به کیفیت تهیه مغز پسته دو پوست اشاره نمود، در واقع می توان گفت مغز پسته از پسته دو پوست تهیه می شود. مغز پسته تازه اعلا  باید حتماً رنگ مناسبی داشته باشد منظور از رنگ مناسب سبز بودن مغز پسته می باشد، زیرا هر چقدر مغز  پسته تازه اعلا سبزتر باشد، دارای کیفیت مطلوب تری می باشد. برای تهیه پودر پسته ابتدا باید مغز پسته دو پوست، با کیفیت را از مغز پسته تازه اعلا  تهیه نمایید .

توجه داشته باشید  که،مغز پسته تازه اعلا  باید دارای کیفیت و مرغوبیت بالای باشد. بعد از تهیه مغز را  خیس نموده و در واقع مغز پسته تازه اعلا  را به شکل پسته دو پوست  درآورده، در واقع علت خیساندن ، پسته اعلا  به دلیل وجود پوسته روی مغز پسته می باشد.

زیرا پوسته رویی، دارای رنگدانه می‌باشد که باعث می‌شود در پودر به صورت لکه‌های ناخوشایندی خود را نمایان کند. همانطور که میدانید برای پوست کردن مغز پسته ابتدا باید آنها را در آب گرم ریخته تا به اصطلاح خیس بخورد بعد از مدتی مغز پسته تازه اعلا را از آب گرم در آورده و داخل دستمال قرار دهید و دستمال را به صورت  کامل دور مغزها پیچانده و سپس، دستمال روی میز بغلتانید.

این عمل باعث می شود تا پوست رویی از مغز پسته تازه اعلا جدا شود. سپس آنها را در آفتاب قرار داده و یا در جایی که باعث خشکی مغز پسته ها گردد. معمولاً این عمل دو تا سه روز به طول می‌انجامد بعد از مطمئن شدن از خشک شدن مغز پسته، دو پوست آن ها را آسیاب کرده و پودر پسته به دست می آورید.

 قیمت مغز پسته تازه اعلا

 قیمت مغز پسته تازه اعلا

کشور ایران یکی از مهمترین کشورهای صادرکننده پسته به شمار می آید.مغز پسته تازه اعلا، دارای گرید های مختلفی در بازار میباشد  گرید a و گرید b و گرید c می باشد. این  گریدها بر اساس رنگ مغز پسته تازه اعلا مشخص می گردد، هر چه رنگ پسته سبز تر، باشد گرید آن بالاتر می باشد. در نتیجه نوع گرید بر روی قیمت مغز پسته تازه اعلا بسیار تاثیرگذار می‌باشد.

همچنین مرغوبیت و کیفیت مغز پسته در تعیین قیمت مغز پسته اعلا بسیار تاثیرگذار است، نکته دیگری که نباید آن را فراموش کرد. قیمت دلار و ارز و نوسانات بازار میباشد. همانطور که می‌دانید، صادرات خرید و فروش پسته بر اساس قیمت روز می باشد، به همین عنوان قیمت مغز پسته  تازه اغلا نیز مانند دیگر کالاها با نوسانات بازار ارتباط مستقیم دارد، برای یک خرید خوب و مناسب پسته بهتر است از تولیدکنندگان خریداری انجام شود تا هم پسته با کیفیت و مرغوب تری را تهیه کنیم و هم قیمت مغز پسته تازه برایمان مقرون به صرفه باشد. برای خرید می توانید با کوشادانه در تماس باشید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید مغز پسته دو پوست را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید