صادر کننده پودر پسته قزوینی ممتاز
اشتراک گذاری این مقاله در:
پستهمغز پسته

صادر کننده پودر پسته قزوینی ممتاز

یکی از انواع پسته در ایران که در زمینه صادرات از آن استفاده می شود پودر پسته قزوینی می باشد که دارای رنگ سبز زیبا و چربی در حد مناسب می باشد . علاوه بر پسته ، پودر پسته قزوینی از فرآورده های عالی مورد استفاده در صنعت شیرینی و آشپزی می باشد که به کشور های دیگر نیز صادر می گردد.

پودر پسته قزوینی ممتاز در بسته بندی هایی مخصوص و شکیل برای صادرات آماده شده است که از بهترین نوع پسته تولید شده و با قیمتی مناسب عرضه می گردد.

برای سفارش و خرید با ما در تماس باشید.

صادر کننده پودر پسته قزوینی ممتاز

پودر پسته برای نوزاد

پودر پسته برای نوزاد

پسته و دیگر مغز ها یکی از مغذی ترین مواد خوراکی می باشند که دارای مواد معدنی و ویتامین های زیادی هستند . مصرف پسته به تمام گروه های سنی مخصوصا کودکان که در حال رشد هستند توصیه می شود .

اما این سوال پیش می آید که نوزادان از چه زمانی می توانند پسته را به عنوان مکمل غذایی استفاده نمایند؟ معمولا نوزادان در شش ماه اول زندگی خود تنها با شیر مادر تغذیه می شوند و مصرف هر گونه خوراکی دیگر برای آن ها ممنوع است.

بعد از شش ماهگی کم کم مصرف مکمل های غذایی مانند فرنی و سوپ برای کودک شروع می شود. در این زمان برای نوزادانی به آلرژی مبتلا نمی باشند می توان پودر پسته را به صورت مخلوط در غذای خوراکی استفاده کرد. البته هضم پسته برای معده های ضعیف نوزادن کمی مشکل می باشند و باعث نفخ و دل درد می گردد بنابر این باید ابتدا از مقدار بسیار کم شروع شده و در روز و ماه های بعدی کم کم بر میزان مصرف افزوده شود.

پودر پسته برای نوزاد دارای خواص فراوان می باشد و با آهن فراوانی که دارد از بروز کم خونی در او پیشگیری می نماید . پودر پسته با داشتن املاح معدنی فراوان سبب رشد بهتر ، تحکیم استخوان ها ، تقویت قوه بینایی و دستگاه گوارش در کودکان می گردد. برای بهره گیری از خواص پسته بهتر است از پودر پسته ممتاز و مرغوب استفاده شود که از خالص و اعلا بودن آن مطمئن باشید.

شرکت پخش پودر پسته سبز

شرکت پخش پودر پسته سبز

مغز پسته کال و نارس به دلیل رنگ سبز درخشانی که دارد به صورت های مختلف دولپه ، خلال و پودر در آمده و در مصارف مختلف تزئینی از آن استفاده می گردد . پودر پسته را در منازل و کارگاه های تولیدی برای پخت انواع کیک و شیرینی و دسر ها به کار می برند که هم آن ها را مقوی ساخته و هم در جهت زیبایی از آن استفاده می گردد . پودر پسته از انواع مختلف پسته های موجود در بازار تهیه می شود که کیفیت و نوع پسته در رنگ و طعم پودر پسته موثر است .

شرکت پخش پودر پسته سبز ما یکی از بزرگترین مراکز پخش انواع پودر پسته قزوینی ، رفسنجان و غیره می باشد که پودر پسته های اعلا با درجه با کیفیت بالا را به صورت عمده عرضه می نمایند . مراکز خرده فروشی به این مراکز پخش مراجعه نموده و آن را در تناژ های بالا با قیمت ارزان و مناسب خریداری می نمایند .

سفارش خرید پودر پسته را از سراسر کشور می توان انجام داد و با مراجعه به سایت اینترنتی مرکز ثبت سفارش در میزان مورد نیاز را انجام داد تا بقیه مراحل خرید از طریق کارشناسان فروش پیگیری شود . هزینه خرید پودر پسته را به صورت آنلاین یا کارت به کارت می توان پرداخت نمود.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید پودر پسته قزوینی را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید