اشتراک گذاری این مقاله در:
پستهپودر پسته

عرضه انواع پودر پسته کوهی خوش طعم مرغوب

در جنگلهای زاگرس درخت بسیار با ارزشی به نام درخت پسته کوهی رشد می کند شرایط رشد این درخت به گونه‌ای است که فقط در این مناطق قادر به رشد و تولید میوه است  و به روش هایی مانند تکثیر از طریق بذر یا نشا< و قلمه تکثیر نمی یابد. در فصل تابستان این درخت میوه ای به همین اسم به بار می آورد. این میوه یا پسته کوهی سرشار از مواد مغذی می باشد که خواص درمانی و خوراکی فراوانی دارد. پودر پسته کوهی خوش طعم به عنوان یک مکمل غذایی به برخی خوراک ها اضافه می شود و مزه آنها را را بسیار لذیذتر می کند و علاوه بر آن ارزش غذایی آنها را بالا می برد. در اینجا در مورد پودر پسته کوهی و خواص آن بیشتر صحبت می کنیم. عرضه انواع پودر پسته کوهی خوش طعم مرغوب

میزان کالری پودر پسته کوهی خوش طعم

میزان کالری پودر پسته کوهی خوش طعم

پسته کوهی را در تابستان و پس از خشک شدن جمع آوری کرده و آسیاب نموده تا تبدیل به پودر شود. با توجه به وسعت جنگل های زاگرس، تولید پودر پسته کوهی در ایران به مقدار زیادی صورت می گیرد. 

این محصول دارای خواص غذایی و دارویی بسیار زیادی می باشد. یکی از ویژگی های این محصول دارا بودن مواد انرژی زا می باشد. پوست این دانه بسیار سخت بوده و از فیبرهای پلی ساکاریدی تشکیل شده است و فاقد کالری می باشد. این دانه دارای یک هسته روغنی در مرکز خود بوده که با استفاده از روش های خاص اقدام به استخراج روغن آن می نمایند. این هسته از بخش بسیار پر کالری پسته کوهی به شمار می رود. با این وجود چون در تهیه پودر پسته کوهی هم پوسته و هم هسته با هم آسیاب می شوند میزان کالری کل محصول پایین می آید.

با این توصیف کالری پودر پسته کوهی باعث افزایش وزن نمی شود و برای افزایش وزن باید آن را با موادی همچون بادام زمینی مخلوط کرده و به آن شکر افزود و صورت روزانه نمود تا باعث افزایش وزن شود.

فروش ویژه پودر پسته کوهی خوش طعم

فروش ویژه  پودر پسته کوهی خوش طعم چنانچه برای استفاده از خواص پودر پسته کوهی و به عنوان محصولی برای سلامتی خود به این ماده با ارزش غذایی نیاز دارید فروش ویژه پودر پسته کوهی خوش‌طعم در حال انجام است و شما می توانید با کارشناس فروش ارتباط برقرار کرده و ضمن اطلاع از قیمت پودر پسته و کیفیت این محصول، هر میزان از آن را برای هر کجای ایران که نیاز دارید سفارش دهید تا این محصول در اسرع وقت و با رعایت شرایط حمل و نقل سالم و بهداشتی به دست شما برسد. 

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید