عرضه مستقیم بنه شیرازی
اشتراک گذاری این مقاله در:
پستهبنه

عرضه مستقیم بنه شیرازی

بنه شیرازی یکی از انواع متعدد بنه روییده شده در مناطق کوهستانی یا جنگل های خشک کشورمان است. این پسته کوهی یا وحشی خودرو را می توان در کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد، سمنان، خراسان، بلوچستان، ایلام و… مشاهده کرد.

طعم دبش و ملس آن و دیگر فواید و مزایایی که بنه شیرازی دارد، سبب شده تا مردم عادی برای برداشت آن پیشقدم باشند و در قالب غذاها و تنقلات آن را با دیگر افراد معرفی نمایند. اکنون که به مدد توسعه شبکه های اینترتی، تمام جهانیان بنه  شیرازی را شناخته اند، تولیدکنندگان و کارخانه دارانی که به فرآوری آجیل می پردازند تا این محصول را در جای جای ایران و جهان توزیع نمایند.

این تولید کنندگان کوشیده اند با روش عرضه مستقیم بنه شیرازی هم بازار این محصول را به خود اختصاص دهند و هم با ممانعت از ورود واسطه گران به چرخه داد و ستد، از افزایش بی رویه قیمت ها جلوگیری نمایند. یکی دیگری از مزایای عرضه مستقیم، این است که بنه شیرازی به صورت تازه به دست خریدار  و مصرف کننده می رسد و این اقدام به نوبه خود، زمینه ساز رضایت مشتری از کیفیت خواهد بود.

عرضه بنه شیرازی هم به صورت عمده و هم به صورت خرد از طریق سایت ما صورت می پذیرد.

عرضه مستقیم بنه شیرازی

مشخصات  بهترین بنه شیرازی

مشخصات  بهترین بنه شیرازی

بنه شیرازی به عنوان یکی از نمونه های برجسته بنه کوهی، مشخصاتی دارد که اطلاع از آن خالی از لطف نیست. با ما همراه باشید.

مشخصات بهترین بنه شیرازی عبارتند از :

  • دانه های گرد و ریز که در زمان رسیدن کاملا سبز رنگ است و در صورت زرد بودن نامرغوب خواهد بود
  • هیچ گونه ترک یا خطی  بر روی آن وجود ندارد.
  • حداکثر اندازه ی آن در حدود ۷ میلیمتر است.
  • اندازه آن نشان دهنده کیفیت و مرغوب بودنش است.
  • مغز بنه شیرازی، اندکی ترش بوده و عطر بسیار خوبی دارد.
  • چرب بودن مغز بنه در هنگام خوردن آن کاملا محسوس است.
  • در زمانی که بنه کال و به اصطلاح نرسیده است، رنگ صورتی و سپس قرمزرنگی دارد.
  • به راحتی با دندان یا دست نمی شکند و برای مغز کردن آن نیازمند دستگاه های بنه می باشید.
  • میوه ای کاملا ارگانیک و طبیعی است که هیچ سمی در تولید آن بکار نرفته است.
  • فواید درمانی بالا دارد و صنایع داروسازی بسیار پرکاربرد است. علاوه بر خواص درمانی از عطر آن برای تغییر مزه داروهای تلخ استفاده می شود.
  • فرآورده های بسیار متنوعی دارد .

شرکت پخش بنه شیرازی

شرکت پخش بنه شیرازی

پخش بنه شیرازی مانند هر محصول دیگری یکی از وظایف تولیدکنندگان این آجیل است. البته طبیعی است که فعالیت های مرتبط با تولید بین گروه های مختلف مستقر در بخش تولید تقسیم شود. لذا بهتر است بگوییم که شرکت های پخش بنه شیرازی زیر نظر تولیدکنندگان آن فعال هستند و سیاست های کاری یکسان دارند.

یکی از شرکت های پخش کننده بنه شیرازی، شرکت کوشادانه است که این محصول را به صورت عمده  و جزیی در سرتاسر ایران و حتی در میان کشورهای خارجی توزیع می کند. این توزیع به صورت مستقیم و بی واسطه صورت می گیرد . در این روش که هم به سود خریدار است و هم به سود فروشنده، اجناس دیگر نیاز ماندن در انبار ندارند و کیفیت بنه لطمه نمی خورد. از طرفی نوسانات بازار هم در  قیمت گذاری آن کمتر اثر خواهد گذاشت.

کوشادانه بنه شیرازی را در بسته بندی های متنوع و در اوزان مختلف در میان خریداران عرضه می کند و لازم به ذکر است که این بسته بندی ها با توجه به سلیقه خریداران اعمال می شود.  همچنین ارائه بنه باکیفیت و ارزان از اساسی ترین اهداف این مجموعه می باشد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید