عرضه مستقیم پسته کوهی 99
اشتراک گذاری این مقاله در:
پستهپسته وحشی

عرضه مستقیم پسته کوهی ۹۹

پسته کوهی ۹۹ عنوانی ست که برای بیان تازگی پسته بین خریدار و عرضه کننده در سال جاری باب شده است. پسته کوهی ۹۹ توسط تولیدکننده یا گروه های تحت نظارت ان، در تمام شهرهای ایران و بین مراکز خرید و فروش این محصولات توزیع می شود. این عرضه به صورت مستقیم است تا واسطه ها به جهت کسب سود بیشتر برای خود، سبب افزایش قیمت پسته کوهی نشوند.
عرضه پسته‌ کوهی اگر مستقیم باشد بر تازگی ان نیز اثرگذار خواهد بود. چرا که حمل و نقل ها با مقاصد مختلف و انبارداری در چرخه خرید و فروش توسط دلالان، نیاز به صرف زمان دارد و همه این صرف زمان ها، تازگی پسته کوهی را از بین می برد‌‌.
امروز علاوه بر توزیع پسته در مراکز خرید و در شهرهای متفاوت، راه کارهایی ایجاد شده با نام‌ فروش اینترنتی. در فروش اینترنتی خریدار از هر سطحی که باشد، میزان درخواستی خود را در سبد خرید از سایت، ثبت می کند و پسته کوهی را در محل مورد نظر خود دریافت می نماید. در این عرضه مستقیم، بسته بندی و ارسال توسط خود تولیدکننده انجام می شود و پسته کوهی در سریع ترین زمان ممکن به دست خریدار می رسد.

عرضه مستقیم پسته کوهی 99

معرفی انواع پسته کوهی مرغوب

معرفی انواع پسته کوهی مرغوب

در بیان انواع پسته کوهی می بایست به انواع گونه های پسته کوهی اشاره کنیم که عبارتند از کسور یا کابلی، چاتلانقوش و بنه یا سقز. این سه نوع دسته بندی در جهان معروف است و در کشور ما نیز از هر سه نوع یافت می شود. تفاوت های ان ها بسیار جزیی ست و غالبا تولیدکنندگان و فروشندگان پسته‌کوهی بر این جزییات اشراف دارند.
جالب است اگر به سراغ شهرهای بنه خیز بروید، این انواع را بسیار متنوع تر خواهید دید. راز این تنوع، نام گذاری های محلی می باشد. هر منطقه ای پسته کوهی یا جنگلی را با نام مرسوم در فرهنگ خود می شناسند و ان را با همان عنوان به دیگران معرفی می کنند. از طرفی نوع مصرف بنه یا پسته کوهی هم‌متاثر از فرهنگ ها بوده و در هر خطه، مصارف متعددی برایش بیان می گردد.
برخی با بنه ترشی درست می کنند. برخی شور بنه. برخی فقط نوع کال ان را خریداری می کنند و برخی به دنبال مغز بنه رسیده، در انتظار می نشینند و پس از شکستن پوسته سخت بنه سبز، دانه های ریز بنه را همانند اجیل و تنقلات نوش جان می کنند.
افرادی با بنه غذاهایی تهیه می کنند ‌که می تواند به شهرت جهانی برسد و برخی نمی توانند خواص اعجاب انگیز بنه را نادیده بگیرند و ان را وارد حوزه درمان و ساخت دارو می کنند. بنه یا همان پسته ریز و گرد و سبز رنگ بیشتر از انچه می نمایاند، خاصیت و ‌ کاربرد دارد. برای درک‌بهتر این شگفتی طبیعت، باید منابع پژوهشی را دقت مطالعه کرد.

توزیع پسته کوهی ۹۹

توزیع پسته کوهی 99

توزیع پسته کوهی ۹۹، در سال جاریر نق خوبی داشته است. متاسفانه با شیوع ویروش کرونا در ایران و جهان و لزوم تقویت بدن برای در امان ماندن از این بیماری، مصرف مواد خوراکی با طبع گرم‌بسیار توصیه شد. پسته کوهی از جمله تنقلاتی ست که طبع بسیار گرمی دارد. این طبع گرم در کنار قیمت بسیار مناسب این آجیل، سبب رونق گرفتن بازار خرید و فروش آن شده و توزیع پسته کوهی در ایران و جهان شدت یافت.
فروشندگان از طریق راه اندازی بازارهای مجازی یا مراکز خرید و فروش مستقیم، سفارش مشتریان خود را دریافت کرده و پسته کوهی را ب ایشان ارسال می کردند. توزیع پسته‌ کوهی ۹۹ هم اکنون در ایران و در بازارهای بین المللی دنبال می شود و دسترسی آسان سبب شده ، معاملات بیشتری در این حوزه اتفاق بیفتد .
یکی از توزیع کنندگام موفق پسته کوهی در سال جاری، مرکز کوشادانه بوده است. این مرکز با عرضه پسته کوهی در مناسب ترین قیمت، با بسته بندی های کاملا بهداشتی و تامین نیازهای خرد و کل خریداران و ارسالی مطمئن، توانسته گوی سبقت را از رقبای خود برباید و کارنامه درخشانی را برای خود ثبت کند.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید