عرضه مغز پسته شور
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پسته

عرضه مغز پسته شور

عرضه مغز پسته شور از طریق تولیدکنندگان و کارخانه داران همچنانوپر رونق است. اما امروزه تامین کنندگان به عنوان مجموعه مجزا، این توزیع را به صورت مستقیم و تخصصی تر بر عهده گرفته اند. تامین کنندگان به عنوان عرضه کننده اصلی مغز پسته شور، تلاش می کنند تا مراکز فروش داخلی و خارجی را شناسایی کرده و ضمن‌ معرفی محصول خود، معاملات خود را به ثبت برسانند. در ادامه نیز تامین کننده کالای درخواست شده را به دست ایشان می رساند و نیازی نیست که خریدار رنج سفر و یا حمل و نقل بار را به عهده بگیرد.

پسته شور چه خواصی دارد؟

پسته شور چه خواصی دارد؟

حتما پیش آمده که با دیدن انواع پسته شور در کنار پسته های خام، از خود در مورد خواص پسته شور سوال کنید.

  • چرا برخی پسته شور را بیشتر خریداری می کنند و چرا برخی پسته خام؟
  • مگر چه تفاوتی بین این دو وجود دارد و یا اینکه خواص کدام یک بیشتر است؟

پاسخ همه این سوال ها یک‌چیز بیشتر نیست و آن یک مورد هم توجه به سلایق شخصی است.

پسته شور در نوع خواصش تفاوتی با پسته خام ندارد و هر آنچه شما در مصرف پسته خام می توانید به دست آورید در پسته شور هم عایدتان خواهد شد. تفاوت در سلیقه شخصی و انتخاب طعم و پسند افراد است ‌که گرایش ها را برای خرید متفاوت می سازد.

  • پسته شور همانتد پسته خام سرشار از املاح و مواد مغذی بوده و ویتامین های مورد نیاز و اساسی بدن را تامین می کند.
  • پسته شور، کم خونی را بدون عوارض درمان نموده و فقر آهن را در بدن مرتفع می سازد.
  • قوای جنسی را تقویت کرده و ضعف عمومی بدن را از بین می برد.
  • برای تمامی گروه های سنی قابل مصرف بوده و تقویت کننده است.
  • حافظه را تقویت می کند.
  • اعصاب را ارام کرده و سیستم ایمنی را تقویت می کند.
  • ضد سرطان است.
  • درمان بیماری های گوارشی از مزایای مصرف پسته می باشد.
  • کبد را هم اصلاح می کند.‌

البته یک نکته وجود دارد که به دلیل ساز و کار خاص و حیاتی کبد در بدن، بهتر است از مغزپسته شوری استفاده سود که با نمک های دریا و یا سنگ نمک فراوری شده اند چرا که نمک های تصفیه شده خانگی می تواند به کبد شما اسیب برساند. همچنین نمک های کارخانه ای برای افرادی که مشکل فشار خون دارند، نیز می تواند مشکل ساز باشد و باید در این مورد دقت کافی داشته باشند.

نکته مهم دیگر در مصرف پسته شور و بهره مندی از خواص آن، این است که پسته شوری را تهیه کنید که در فرآوری آن از جوهر لیمو استفاده نشود. بهترین شیوه شور کردن پسته آن است که با آبلیمو و آب غوره انجام شود. برای دسترسی به پسته شور سالم و بدون ایجاد عوارض منفی، پیشنهاد می کنیم پسته شور را در خانه تهیه کنید و اگر چنین امکانی برای شما وجود ندارد،مغزپسته شور  را از مراکز فروشی تهیه کنید که شناخته شده باشند و به اصطلاح برند و نشان استاندارد و تایید کیفیت داشته باشند.

این مراکز توجه زیادی به  رضایت و سلامت مشتری دارند و فرایند تولید و فرآوری پسته شور را با دقت فراوان رصد و کنترل می نمایند.

تولید مغز پسته شور

تولید مغز پسته شور

تولید مغز پسته شور، معمولا در کارگاه ها و کارخانه های فرآوری پسته انجام می شود. البته زنان خانه داری هم هستند که خودشان این کار را در منزل و در حجم های کوچک تر انجام می دهند. در هر حال همانطور که اشاره شد خرید از مراکز معتبر می تواند هم خیال شما را بابت کیفیت محصول آسوده سازد و هم نیاز شما را حجم دلخواه، براورده سازد.

کوشادانه یکی از مراکز شناخته شده و صاحب برندی است که در حوزه تولید و فرآوری و پخش مغز پسته در انواع مختلف فعالیت می کند. این مجموعه پس از تولید و تهیه انواع مختلف پسته خام، شور و طعم دار در بالاترین کیفیت، آن را با مناسب ترین قیمت به تمام نقاط کشور ارسال می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید و پخش مغز پسته شور می توانید با کارشناسان سایت ما در ارتباط باشید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید مغز پسته شور را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید