عرضه مغز پسته کله قوچی
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

عرضه مغز پسته کله قوچی

مغز پسته کله قوچی یکی از معروف ترین و مشهورترین مغزهای خشکبار است که طرفداران خاص خود را در بازار دارد. با اینکه حدود نود الی صد رقم پسته در ایران کاشت و برداشت می شود اما فقط چهار نوع پسته شهرت عمومی دارد و تقریبا می توان گفت همه افراد نام آن ها را شنیده اند. پسته کله قوچی، احمداقایی، فندقی و اکبری. برای همین منظور همه مراکز توزیع کننده توجه ویژه ای به این چهار نوع مغز پسته دارند و این چند عنوان در سرتیتر محصولات شان مشاهده می شود.

اکنون نیز می توانید شاهد عرضه مغز پسته کله قوچی در مرکز نام‌آشنای کوشادانه باشید‌. پخش عمده و جزیی مغز پسته کله قوچی به تمامی نقاط ایران و جهان جز فعالیت های روزانه و دائمی این مرکز باشد. کافی ست سفارش خود را به صورت اینترنتی در سایت ما ثبت کنید و پس از اندک زمانی کالای درخواستی تان را در محل مورد نظر دریافت نمایید.

عرضه مغز پسته کله قوچی

 تفاوت مغز پسته کله قوچی و فندوقی

 تفاوت مغز پسته کله قوچی و فندوقی

 

ارقام بسیار متنوع پسته در دسته بندی اولیه به دو گروه بادامی و کله قوچی تقسیم می شود و تنها جهت این تقسیم بندی شکل ظاهری آنهاست. بادامی ها کشیده تر و درشت تر هستند و پسته های گروه کله قوچی گرد و کوتاه تر. پس از این دسته بندی، مجددا بر اساس ویژگی های ظاهری دیگر، ارقام جدیدتر تعریف شده است  که پسته کله قوچی و فندوقی از معروف ترین ارقام پسته می باشد. در ادامه به صورت اختصاصی به تفاوت های این دو می پردازیم.

مغز پسته کله قوچی که حاج شریفی نیز خوانده می شود، از درشت ترین نوع پسته های کشت شده در ایران می باشد. از پسته اکبری و فندقی کشیده تر است و همین درشتی باعث معروفیت و برتری و بالا بودن قیمت آن شده است.

کم رشد بودن یکی دیگر از ویژگی های این نمونه است. گل دهی آن در اوایل فصل بهار است و خطر سرمازدگی برای این نوع تهدیدکننده تر از پسته فندقی ست. پسته فندقی که گاهی با نام اوحدی هم شناخته می شود، از خانواده پسته کله قوچی است و چون ظاهری گرد مانند و شبیه به فندق دارد با این نام‌ معروف شده است. قیمت کمتری نسبت به دیگر انواع دارد و علت این ارزانی فقط اندازه آن است.  اقتصادی ترین نوع پسته شناخته می شود و انس بالایی نسبت به نوع کله قوچی دارد.

پسته فندقی در ابتدای تابستان شروع به گل دهی می کند و در اخر این فصل، قابل برداشت خواهد بود. پسته کله قوچی در رتبه اول تولید و پسته فندقی در رتبه بعدی تولید در ایران شناخته می شود. پسته کله قوچی تجاری تر می باشد. عرضه مغز پسته کله قوچی و فندقی رونق خوبی در بازارهای داخلی و خارجی دارد.

 توزیع مغز پسته کله قوچی

 توزیع مغز پسته کله قوچی

توزیع پسته کله قوچی به دلیل درشت بودن و مرغوب بودن همیشه به طور جدی دنبال شده است چرا که مشتریان خاص خود را در بازار داخلی و خارجی دارد. مغز پسته کله قوچی در کنار مغز پسته احمدآقایی، جز رتبه های برتر در حوزه کالاهای غیر نفتی به شمار می رود و تولیدکنندگان تلاش می کنند با شیوه های نوین، توزیع  آن را در بین بازرگانان و تاجران در پیش بگیرند تا هم سود بیشتری را عاید خود سازند و هم ارزآوری  برای کشورمان داشته باشند.

مجموعه کوشادانه با راه اندازی سایت خود و کمک گرفتن از مشاوران فروش خبره، محدودیت های ارتباط جهانی را حذف کرده و بستر مناسبی برای توزیع مغز پسته کله قوچی در اوزان و بسته بندی های متفاوت فراهم ساخته است. با  مراجعه به سایت ما می توانید تجارب موفق توزیع به کشورهای خارجی را نظاره گر باشید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید