عرضه کننده دستگاه مغز بنه
اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

عرضه کننده دستگاه مغز بنه

پیش از توضیح اینکه دستگاه مغز بنه چیست بهتر است با مغز بنه کوهی آشنا شویم. یکی از انواع خشکباری که میزان بسیار زیادی از آن در ایران تولید میشود مغز بنه کوهی میباشد که بیشتر در ارتفاعات سرسبز زاگرس و شهرهایی همچون ایلام و شیراز و بویراحمد رشد می کند.  این خشکبار در واقع یک دانه کوهی با میزان چربی زیاد می باشد که در درمان بسیاری از بیماری ها موثر است.

عرضه کننده دستگاه مغز بنه

ساخت دستگاه مغز بنه

ساخت دستگاه مغز بنه

استفاده از بنه کوهی شیراز باعث درمان بیماری های کم خونی ،اختلالات عصبی ،بیماری های قلبی و عروقی می شود اما همانطور که سالیانه مقدار زیادی از مغز بنه در ایران تولید و سپس به مصرف می رسد پس باید برای این محصول نیز تجهیزات کامل و به روزی وجود داشته باشد. بنه کوهی شیراز را به هیچ وجه نمی توان از تولید به مصرف رساند و نیاز است که این خشکبار نیز همچون دانه های دیگر به طریقه های مختلفی به استفاده عموم برسد.

از آنجایی که ما ایرانی ها بیشتر علاقه به استفاده دانه های محصول را داریم در این مورد نیز علاقه عموم افراد استفاده از مغز بنه کوهی میباشد بنابراین برای تهیه و تولید مغز بنه کوهی به دستگاه مغز بنه نیاز است که بتواند با سرعت بالا و دقت بسیار زیادی بنه کوهی را پوست بگیرد.

دستگاه مغز بنه دستگاهی است که در ایران جهت آماده سازی بنه کوهی ساخته شده است. خب همان طور که می دانید بنه کوهی دارای پوست می باشد و خام است این دستگاه مغز بنه، پوست بنه کوهی را جدا کرده و مغز آن را در اختیار شما قرار می دهد. دقیقا به همان صورت که مغز تخمه از پوست جدا می شود‌. اولین دستگاه مکانیکی جهت مغز کردن بنه وحشی دستگاه مغز بنه می باشد. پوست گیری و یا مغز کن بنه وحشی  با اندازه گیری میزان فشار هسته بنه بین دو استوانه متحرک و محرک انجام می شود.

چندین عامل در عملکرد دستگاه مغز بنه دخیل هستند که در مجموع باعث جدا سازی هسته و دانه می شوند‌. این عوامل شامل:

  • پارامتر سرعت دورانی در سه سطح
  • فواصل بین رو استوانه در چهار سطح
  • رطوبت موجود در سه سطح می باشند.

در نهایت پس از ساخت دستگاه مغزکن ، دستگاه  مغز بنه مثل تمامی دستگاه ها مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت. در این بررسی عواملی همچون: درصد پوست گیری، سرعت پوست و مغز گیری، دقت مغز گیری، درصد پوست های نشکسته و درصد پوست های شکسته و درصد مغز های کاملا سالم مورد توجه قرار گرفت و در نهایت منجر به تولید دستگاه مغز بنه با این قابلیت شد‌.

فروش تضمینی دستگاه مغز کن

فروش تضمینی دستگاه مغز کن

همان طور که در قسمت قبلی توضیح داده شد دستگاه مغزکن امروزه کار پوست گیری بنه وحشی را بسیار آسان کرده است و سبب شده تا افراد بتوانند مغز بنه وحشی را مثل تنقلات دیگر استفاده کنند. این دانه روغنی معمولا در ارتفاعات رشد می کند و بیشتر در مناطق کوهستانی یافت می شود .

اگر شما نیز از اشخاصی هستید که بنه وحشی کشت می کنید و سالیانه منبع درآمد خود را از این راه کسب می کنید پیشنهاد ما این است که دستگاه مغز کن بنه وحشی را خریداری کنید و به صنعت خود پیشرفت و توسعه بدهید. ما به شما عزیزان دستگاه مغز بنه را با بهترین شرایط و قیمت ارائه می دهیم و تضمین می کنیم که تا سالیان سال با این محصول می توانید درآمد زایی کنید. پس فرصت را از دست ندهید و در فروش تضمینی دستگاه مغز کن بنه وحشی یکی از خریداران باشید تا از مزایای آن بهره مند شوید.

برای خرید می توانید با کوشادانه در تماس باشید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید