عرضه کننده مغز پسته کال کردستان
اشتراک گذاری این مقاله در:
پستهمغز پسته

عرضه کننده مغز پسته کال کردستان

مغز پسته کال کردستان نمونه ای ناب از این‌ محصول گران‌ قیمت و صادراتی است. عرضه کننده به خوبی ارزش پسته کال را می داند و درجه بندی ها و قیمت های متفاوت و همچنین مشتریان و خریداران آن را می شناسد.

پسته‌ کال محصولی فراتر از یک پسته معمولی ست و نمی توان ان را به راحتی در ردیف دیگر انواع پسته و مغز پسته قرار داد. دلیل این تفاوت را می توان در نحوه مصرف و موارد مصرف این نوع مغز پسته تبیین کرد. به دست اوردن رنگ خاصی از سبزی مغز پسته، این نکته را تایید می کند.

پسته کردستان یکی از بهترین گزینه ها برای بدست اوردن پسته کال و تهیه این محصول سفارشی ناب می باشد. چرا که این منطقه به لحاظ اقلیم اب و هوایی، سردسیر محسوب شده و فرصت بیشتری برای برداشت پسته کال فراهم‌ می کند.

عرضه کننده مغز پسته‌ کال کردستان با توجه به این فرصت تلاش می کند بهترین محصول را از این مناطق تهیه نماید و ان‌‌ را به دست خریداران عمده و خرد برساند. با توجه به قیمت بسیار بالای مغز پسته کال کردستان ، طبیعتا خریداران ان نمی توانند از همه اقشتر عتدی جامعه باشند و فروشنده باید به مشتریان خاص خود دسترسی داشته باشد.

عرضه کننده مغز پسته کال کردستان

کالری پسته کال چقدر است؟

کالری پسته کال چقدر است؟

پسته کال یک ماده ارزشمند خوراکی ست که دارای ویتامین ها و املاح بسیار می باشد. از جمله مهمترین فاکتورهای ارزشمندی پسته ، کالری بالای آن است. پژوهش ها نشان داده است که کالری پسته کال در هر صد گرم ، ۵۶۲ واحد، در یک‌ انس، ۱۵۹ واحد و در هر فنجان پسته که به طور متوسط ۱۲۳ گرم خواهد بود، میزان ‌کالری ۶۹۱ واحد است.

این اعداد را می توان شگفت انگیز خواند چرا که در میان دیگر مبران کالری اجیل ها این عدد بسیار بالا ارزیابی می شود. جالب تر اینکه این کالری موجود در دانه سبز مروارید گون پسته، به هیچ وجه چاق کننده نخواهد بود و مصرف کننده با خیالی اسوده می تواند ان را مصرف کند. البته همچنان توصیه می شود زیاده روی نداشته باشد.

در کنار این شگفتی از مغز پسته کال، جا دارد این نکته را هم مورد اشاره قرار دهیم که پسته به دلیل دارا بودن املاح و ویتامین ها و هم کالری و فیبر بالا، فرد را تا مدت زیادی سیر نگه می دارد و از نیاز او به مصرف غذا ممانعت به عمل می آورد‌.  این ویژگی اگر مورد توجه قرار بگیرد می تواند پسته را عاملی برای ثابت نگه داشتن وزن بدن و یا حتی کاهش آن به شمار آورد. این امتیاز مثبتی ست که کمتر ماده خوراکی می تواند از ان بهره مند باشد. جا دارد افرادی که توجه ویژه به تناسب اندام خود دارند و در کنار ان تامین مواد مورد نیاز بدن شان، جز اولویت هاست، برنامه ریزی بیشتری برای مصرف پسته کال داشته باشند و به هر طریقی پسته را در سبد غذایی و برنامه مصرف تغذیه ی خود قرار دهند.

اجمالا می توان گفت که مصرف مغز کال پسته تا ۲۵ عدد در روز برای همگان توصیه می شود و مصرف آن‌ کاملا بلامانع خواهد بود. پسته کال همچنین به دلیل سرشار بودن از ویتامین ها یک تقویت کننده عمومی بدن محسوب می شود و ضعف را جبران می نماید و مصرف ان برای افراد بسیار لاغر و دارای مشکلات جسمی نیز اکیدا توصیه می گردد. برای اطلاع از خواص بی نظیر پسته کال، می توانید مقالات ما را در سایت کوشادانه دنبال نمایید.

مرکز فروش مغز پسته به قیمت تولیدی

مرکز فروش مغز پسته به قیمت تولیدی

پسته کال معمولا در اواخر مرداد و اوایل شهریور برداشت می شود و فرصت برداشت آن ۵ الی ۱۵ روز است. بالاترین فرصت به شهرهای سردسیر تعلق دارد و به باغدار اجازه می دهد از این طریق به برداشت بیشتری برسد.  باغداران پسته کردستانی این فرصت را در بالاترین زمان دارند و با توجه به اینکه نال های پسته ایشان به سن اقتصادی رسیده و باردهی خوبی دارد، با خیال اسوده تری می توانند برای برداشت پسته کال طرح ریزی و اقدام کنند.

این باغداران ارزش و قیمت و سود اوری پسته کال را به خوبی می شناسند و چون می دانند خریداران این نوع مغز پسته ، اقشار خاصی خواهند بود، سعی می کنند برای راحتی خود، محصول برداشت شده را به مراکز فروش معتبری عرضه نمایند.

یکی از این مراکز فروش مرکز کوشادانه است که با سابقه ی درخشانی در تجارت انواع مغز پسته کال کردستان دارد و در تلاش است تا جهت رفاه حال خریداران، مغز پسته ‌کال کردستان را به قیمت تولیدی عرضه نماید. ماحصل این روش و این سیاست در فروش، علاوه بر داشتن رونق در خرید و فروش ، ارائه محصولی تازه و با کیفیت و جلب مشتری دائمی خواهد بود.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید مغز پسته کال کردستان را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید