اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پسته

عمده فروشی مغز پسته ریز

اگر کارخانه بستنی سازی دارید یا سوهان پزی می کنید و یا اگر اهل اصفهان هستید و گزهای خوشمزه تولید می کنید، حتما نیاز به خرید مغز پسته ریز دارید.

مغز پسته ریز نه تنها در صنایع فوق بلکه برای دیگر موارد مانند تهیه انواع معجون ها، تزیین و پخت غذاهای سنتی و جدید، حلوا ها، قاووت ها و… کاربرد دارد. برای همین منظور بهتر است که این تولید کننده ها به سراغ عمده فروشان مغز پسته ریز بروند تا هم‌ بتوانند مقدار نیاز خود را بدون دغدغه تامین کنند و هم قیمت کمتری را برای خرید آن پرداخت نمایند.

یکی از عمده فروشی های مغز پسته ریز، مجموعه کوشا دانه می باشد. برای شناخت بیشتر این مجموعه، کافی ست در همین سایتی که حضور دارید گشتی بزنید و با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید.

عمده فروشی مغز پسته ریز

ویژگی بهترین مغز پسته ریز

ویژگی بهترین مغز پسته ریز

ویژگی بهترین مغز پسته  بر هیچ خریدار و یا فروشنده ای پوشیده نیست. اگر بخواهیم به طور خلاصه ویژگی بهترین مغز پسته ریز را بیان‌ کنیم ، نکات ذیل قابل توجه خواهد بود‌.

  • مغز پسته ریز تازه است.
  • این مغز به لحاظ مزه و طعم همتراز با مغز پسته درشت می باشد و تنها تفاوتش با آن ، در اندازه و سالم بودن به لحاظ فیزیکی و شکل پسته است.
  • خشک است و نم دار و مرطوب نخواهد بود.
  • طبع خشک و گرمی دارد.
  • عاری از هر نوع آلودگی می باشد‌.
  • با دقت تمام در دستگاه های لیزری سورت پسته، پاک‌سازی شده و هیچ گونه پوست استخوانی پسته در آن مشاهده نمی شود.
  • در بیان ارزش بالای غذایی آن می توان به وجود املاحی و ویتامین هایی مانند بی، آ و دی ،ید، منیزیم، پتاسیم ، آهن و … اشاره کرد.
  • اهمیت ویژه و نقش موثری در تولید داروهای طب سنتی و اسلامی دارد و درمان کننده بسیاری از بیماری ها از جمله کم خونی، ناراحتی های پوستی، درمان مشکلات کبد و معده، تقویت کننده قوای جنسی، درمان لاغری مفرط، موثر در درمان بیماری های قلبی و عروقی، تقویت کننده اعصاب، تقویت کننده حافظه، و.. می باشد.
  • در تهیه غذاهای سنتی و تزیین شیرینی جات و انواع دسرها بکار گرفته می شود.
  • کارایی مغز پسته ریز با مغز سالم تفاوت چندانی ندارد.
  • قیمت آن بسیار ارزان تر از مغز پسته سالم بوده و خرید آن بسیار به صرفه می باشد.
  • ارزش صادراتی بالایی دارد و کالای ارزآور و تولید کننده فرصت شغلی محسوب می شود.

ناگفته نماند که پسته ریز هم انواعی دارد از جمله مغز پسته دندانه، مغز پسته گندمی و مغز پسته لپه که هر کدام‌ بسته به نوع مصرف خریداری می شود.

همچنین خوب است بدانید تعیین کننده اصلی قیمت مغز پسته ریز، میزان درشتی، اندازه و رنگ مغز پسته است. هر چه مغز پسته  ریز اندازه درشت تری داشته باشد و رنگش سبزتر باشد، بر قیمت آن افزوده می شود و جز بهترین ها دسته بندی می شود.

خرید ارزان مغز پسته ریز

خرید ارزان مغز پسته ریز

پس از مسئله کیفیت، قیمت جز دغدغه مندی های خرید و فروش است برای همین تهیه مغز پسته ارزان هدف هر خریدار و تولید کننده ای است که، پسته جز مواد اولیه محصول تولیدی او می باشد.

پیشنهاد می کنیم برای خرید ارزان مغز پسته ریز به صورت اینترنتی و از طریق سایت ما اقدام فرمایید‌‌. سایت کوشادانه دارای نماد الکترونیک‌ بوده و به عنوان فروشگاه آنلاین معتبر شناخته می شود. با توسعه استفاده از فضای مجازی و اینترنت، خرید مستقیم و غیرحضوری جایگزین خرید از فروشگاه های مستقر در سطح شهر شده است. مزیت این روش خرید بر روشهای سابق، دسترسی مستقیم به تولیدکننده و حذف دلالال و کاهش قیمت ناشی از واسزه گری ست.

ارسال محصول و مشاوره در خرید از خدمات برجسته فروش اینترنتی از درگاه سایت کوشا دانه است.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید