عمده فروشی مغز پسته فندقی کرمان
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

عمده فروشی مغز پسته فندقی کرمان

مغز پسته فندقی به دلیل اونس بالایی که دارد دارای خواهان زیادی میباشد. منظور از داشتن اونس بالا به این منظور است که برای خرید به صرفه تر می باشد، یعنی شما اگر یک کیلو پسته کله قوچی بخرید و یک کیلو پسته فندقی،تعداد پسته های فندقی از تعداد پسته های  کله قوچی در حجم بیشتر است و این یکی از دلایل بسیار عمده در خرید پسته فندقی در بین مردم می باشد در واقع دارای محبوبیت فراوانی در ایران است و بخش بزرگی از صادرات ایران را تشکیل می دهد.

همچنین مغز پسته فندقی مصرف بسیار بالایی را در صنعت شیرینی‌پزی دارد. از دیگر ویژگی‌های بسته بندی می توان به طعم فوق العاده آن همچنین شکل زیبای آن و مقرون به صرفه بودن آن اشاره نمود.همچنین   دارای اندازه کوچک و نیز ظاهری زیبا می‌باشد. این پسته به خاطر ظاهر زیبا و طعم بی مانندی که دارد به پسته  فندقی شهرت یافته است پسته فندقی بیشتر در استانهای مانند، کرمان سیرجان و رفسنجان تولید می‌شود.

اما در برخی مناطق مختلف کشور هم نیز یافت می‌شود ویژگی بارز پسته کرمان بیشتر مربوط به موقعیت جغرافیایی استان می باشد زیرا به دلیل میزان فاصله ای که با سطح دریا دارد باعث شده است ، پسته فندقی  دارای طعمی متفاوت از سایر پسته ها باشد و این باعث شهرت خوبی شده است.

عمده فروشی مغز پسته فندقی کرمان

تقسیم بندی مغز پسته بر اساس شکل ظاهری

تقسیم بندی مغز پسته بر اساس شکل ظاهری

بهترین مغز پسته فندقی درجه یک و مغز پسته فندقی گلدار در استان کرمان تولید می‌شود همانطور که می‌دانید محصولات شهر زرند که بسیار سرسبز و همچنین گل قرمز رنگی دارند و به دلیل زیبایی ظاهری و رنگ سبز آن شهرت جهانی دارد. پسته  فندقی جزء محصولاتی است که به اکثر نقاط جهان ارسال می‌شود اما از مهمترین کشورهای استقبال کننده از این محصول کشور هند چین امارات و ترکیه می باشد.

پسته خندان نیز یکی از انواع پسته های مرغوب به شمار می آید و دلیل نامگذاری این نوع پسته باز بودن در این نوع پسته ها می باشد.وضعیت تولید پسته ها را می توان نام برد که مقدار و حجم تولید آنها در یک شهر بیشتر از جاهای دیگر به مناطق دیگر می باشد همانطور می توان در مورد پسته فندقی گفت که  شهر زرند کرمان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پسته فندقی در ایران به شمار می‌آید زیرا هر دو نوع  پسته فندقی گلدارو پسته فندقی سبز را تولید نموده و با بهترین کیفیت در دسترس مشتریان قرار می‌دهد.

پسته فندقی یکی از بهترین انواع پسته در حجم زیاد می باشد و به عنوان یکی از محصولات لوکس در مهمانی های ایرانی کاربرد دارد و برای صادرات به دیگر کشورها محسوب می گردد از این رو تاجران زیادی خواهان صادرات این نوع پسته به کشورهای اروپایی می باشد.

فروشگاه پسته فندقی خندان

فروشگاه پسته فندقی خندان

پسته فندقی به  تنهایی یکی از ارزشمندترین و به صرفه ترین  پسته در مغزیجات، آجیل محسوب می گردد با در نظر گرفتن طعم بسیار عالی پسته فندقی و همچنین اندازه مناسب  آن و خوش رنگ بودن ، کیفیت  و مرغوبیت بالا می توان گفت این نوع پسته یکی از پرفروش‌ترین و بازار پسند ترین پسته  های موجود در ایران می باشد و در صورتی که نام پسته فندقی کرمان زرند و یا نام پسته فندقی رفسنجان به میان می‌آید می‌توان گفت یک درجه به کیفیت و مرغوبیت پسته اضافه می گردد همانطور که گفته شد پسته فندقی دارای طعمی بسیار عالی و دلپذیر می باشد ولی یکی از دلایل محبوبیت آن در بازار ایران و بازار جهانی می‌توان به حجم این پسته در کیلوگرم اشاره کرد.

مثلاً اگر یک کیلو پسته کله قوچی تهیه کنید و در آن تعداد ۱۱۵ عدد پسته قرار داشته باشد و با همان وزن یک کیلو پسته فندقی تهیه نمایید می توانید حدود ۱۴۰ عدد پسته  داشته باشید و این تفاوت در حجم به دلیل اونس بالایی است که پسته فندقی  به خود اختصاص داده است و باعث می‌شود برای مردم مقرون به صرفه‌تر باشد و از پسته فندقی  بیشتر استقبال نمایند مغز پسته فندقی یکی از آجیل های پایه ثابت در مهمانی های شب یلدا و عید نوروز ایرانی ها میباشد. برای خرید مغز پسته فندقی می توانید با کوشادانه در تماس باشید.

برای خرید می توانید با کوشادانه در تماس باشید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید مغز پسته فندقی را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید